Page 6 of 18

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Apr 10, 2008 6:44 pm
by Tibi
Gratulálok :ba:

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Apr 10, 2008 6:45 pm
by TomiCaPri
proteus wrote::ba: :ba: :ba:

Mostmár akkor csak az időt kell figyelni, mert ha nem fog esni akkor te leszel ott, ha meg esik akkor Tomika. :lol:
Ha süt, ha esik, a Caprisok ott lesznek :D

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Apr 10, 2008 7:31 pm
by Nitrobuster
Gratula.
Akkor tényleg téged láttalak a bélvárosba.

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Apr 10, 2008 7:33 pm
by Hattyu
Gratulálokj!
Vasárnapra pedig jó időt akarok látni,hogy ne kelljen elázni! :mrgreen:

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Apr 10, 2008 11:58 pm
by levelboss
Őszintén gratulálok! Nagyon királysüti hír ez! 8) :burn:

Re: Blant '78-as V6

Posted: Fri Apr 11, 2008 7:45 am
by Blant
Nitrobuster wrote:Gratula.
Akkor tényleg téged láttalak a bélvárosba.
Az valószínű :-) Ennél is viccesebb, hogy többen azért hívtak fel, mert hallottak a városban :-)

Re: Blant '78-as V6

Posted: Sun Mar 29, 2009 6:23 pm
by Blant
Na csókolom.

Bár gondolom nem hiányoztam :twisted: , de újra itt vagyok :-) Rendeződött a magánéletem nem kicsit, így újra előterebbe kerül a Capri :lol:

Temporary kettőnyóc bemászik a nyárra lehet még az évadnyitóig taliig!
Elkezdődik a gyári 2,3 bolondítása 2.0 sor4 dugókkal és 2,8 főtengellyel és EFI-vel, meg Driver féle tuning hengerfejekkel :-)

Nomeg igyekszem a kormányrázást és kisebb fékhibákat kiküszöbölni.

Temporary kettőnyóc eladó lesz a nyár végén! Egész nyáron kipróbálható lesz az autóban.
Komplett K-jet jár majd hozzá tank és AC nélkül, és minden tömítése és a veztengelye is új lesz és a hengerfejek is felújítottak lesznek rajta.

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Apr 02, 2009 1:49 pm
by gizmo
Blant wrote:Na csókolom.

Bár gondolom nem hiányoztam :twisted: , de újra itt vagyok :-) Rendeződött a magánéletem nem kicsit, így újra előterebbe kerül a Capri :lol:

Temporary kettőnyóc bemászik a nyárra lehet még az évadnyitóig taliig!
Elkezdődik a gyári 2,3 bolondítása 2.0 sor4 dugókkal és 2,8 főtengellyel és EFI-vel, meg Driver féle tuning hengerfejekkel :-)

Nomeg igyekszem a kormányrázást és kisebb fékhibákat kiküszöbölni.

Temporary kettőnyóc eladó lesz a nyár végén! Egész nyáron kipróbálható lesz az autóban.
Komplett K-jet jár majd hozzá tank és AC nélkül, és minden tömítése és a veztengelye is új lesz és a hengerfejek is felújítottak lesznek rajta.
ezt az ideiglenes 2.8ast majd kipróbálnám, megbeszélhetnénk :)

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Apr 02, 2009 6:55 pm
by TÉCSÉ
Blant wrote:Na csókolom.

Bár gondolom nem hiányoztam :twisted: , de újra itt vagyok :-) Rendeződött a magánéletem nem kicsit, így újra előterebbe kerül a Capri :lol:

Temporary kettőnyóc bemászik a nyárra lehet még az évadnyitóig taliig!
Elkezdődik a gyári 2,3 bolondítása 2.0 sor4 dugókkal és 2,8 főtengellyel és EFI-vel, meg Driver féle tuning hengerfejekkel :-)

Nomeg igyekszem a kormányrázást és kisebb fékhibákat kiküszöbölni.

Temporary kettőnyóc eladó lesz a nyár végén! Egész nyáron kipróbálható lesz az autóban.
Komplett K-jet jár majd hozzá tank és AC nélkül, és minden tömítése és a veztengelye is új lesz és a hengerfejek is felújítottak lesznek rajta.
velkám bek :lol:
Végre még1 Agymenő .... :twisted: :twisted: :twisted:

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Apr 02, 2009 7:12 pm
by Blant
Mindent lehet, de remélem nem bánod, ha csak az anyóson ülve élvezed majd a Lóeröket, (amik nemtom hányan lesznek. Nem is biztos, hogy olyan jó lesz, mert az alját csak szétfűzöm,hogy megjárassam a dugógyűrűket, és utána összerakom.), de mégjobb lenne gyorsulni egyet :-) Az sok mindent eldönt :-)

Re: Blant '78-as V6

Posted: Tue Apr 07, 2009 7:31 pm
by Blant
Hali :)

Tegnap megállt alattam az autó. Ma nézegettem, mi lehet a baj. Kiderült, hogy az elosztófej alján a fogaskerékről hiányzik kb 5 fog :twisted:

Viszont mértem kompressziót. Hidegen... 10,5 az összes hengerben :-) Elég vicces... Egyszer már mértem vagy 1,5 éve... Akkor nagyon szar értékeket mértem és nagyon eltérőeket. Most 0,25 volt a legnagyobb letérés :-) A motor tehát legalább jó :-) Ha valakit érdekel egy jó 2,3 a motor eladó, hengerfejek nélkül (illetve igény esetén felújítandó 2,3 hengerfejekkel) A vezérlése gondolom gázos, mert ha az elosztófej le van darálva, akkor sanszos, hogy a veztengely vége sem príma...
A motor szét lesz szedve, tehát frankón megnézhető, hogy milyen. belülről. A kompressziómérést videodokumentálni fogom, mert az már szétszedve nehéz. Komplett K-Jet is jár hozzá!!! Tank és AC nélkül természetesen. Relékkel, mindennel!

Balázs papi... csak fasza volt az a motor. Én mértem faszságot anno... :oops: :oops: :oops:

Re: Blant '78-as V6

Posted: Tue Apr 07, 2009 7:42 pm
by szszaby
Ha sokáig áll egy motor lehetséges rosszabb értéket mérni, ami bizonyos járás után javul.

Re: Blant '78-as V6

Posted: Wed Apr 08, 2009 12:33 am
by Blant
Na ilyen :D
DSC00685_resize.JPG
DSC00686_resize.JPG

Re: Blant '78-as V6

Posted: Wed Apr 08, 2009 9:02 am
by szszaby
Lehet, hogy az olaj szivattyúval van valami, ez elosztó forgatásához nem kell nagy erő. De itt nagy erőhatás érte ezt a fogaskereket.

Re: Blant '78-as V6

Posted: Wed Apr 08, 2009 12:37 pm
by Blant
fent is volt némi spén az elosztófedél alatt... lehet ott akadt valami... :D