Page 6 of 18
Re: Blant '78-as V6
Posted: Thu Apr 10, 2008 6:44 pm
by Tibi
Gratulálok

Re: Blant '78-as V6
Posted: Thu Apr 10, 2008 6:45 pm
by TomiCaPri
Ha süt, ha esik, a Caprisok ott lesznek :D
Re: Blant '78-as V6
Posted: Thu Apr 10, 2008 7:31 pm
by Nitrobuster
Gratula.
Akkor tényleg téged láttalak a bélvárosba.
Re: Blant '78-as V6
Posted: Thu Apr 10, 2008 7:33 pm
by Hattyu
Gratulálokj!
Vasárnapra pedig jó időt akarok látni,hogy ne kelljen elázni!

Re: Blant '78-as V6
Posted: Thu Apr 10, 2008 11:58 pm
by levelboss
Őszintén gratulálok! Nagyon királysüti hír ez! 8)

Re: Blant '78-as V6
Posted: Fri Apr 11, 2008 7:45 am
by Blant
Nitrobuster wrote:Gratula.
Akkor tényleg téged láttalak a bélvárosba.
Az valószínű

Ennél is viccesebb, hogy többen azért hívtak fel, mert hallottak a városban

Re: Blant '78-as V6
Posted: Sun Mar 29, 2009 6:23 pm
by Blant
Na csókolom.
Bár gondolom nem hiányoztam

, de újra itt vagyok

Rendeződött a magánéletem nem kicsit, így újra előterebbe kerül a Capri
Temporary kettőnyóc bemászik a nyárra lehet még az évadnyitóig taliig!
Elkezdődik a gyári 2,3 bolondítása 2.0 sor4 dugókkal és 2,8 főtengellyel és EFI-vel, meg Driver féle tuning hengerfejekkel
Nomeg igyekszem a kormányrázást és kisebb fékhibákat kiküszöbölni.
Temporary kettőnyóc eladó lesz a nyár végén! Egész nyáron kipróbálható lesz az autóban.
Komplett K-jet jár majd hozzá tank és AC nélkül, és minden tömítése és a veztengelye is új lesz és a hengerfejek is felújítottak lesznek rajta.
Re: Blant '78-as V6
Posted: Thu Apr 02, 2009 1:49 pm
by gizmo
Blant wrote:Na csókolom.
Bár gondolom nem hiányoztam

, de újra itt vagyok

Rendeződött a magánéletem nem kicsit, így újra előterebbe kerül a Capri
Temporary kettőnyóc bemászik a nyárra lehet még az évadnyitóig taliig!
Elkezdődik a gyári 2,3 bolondítása 2.0 sor4 dugókkal és 2,8 főtengellyel és EFI-vel, meg Driver féle tuning hengerfejekkel
Nomeg igyekszem a kormányrázást és kisebb fékhibákat kiküszöbölni.
Temporary kettőnyóc eladó lesz a nyár végén! Egész nyáron kipróbálható lesz az autóban.
Komplett K-jet jár majd hozzá tank és AC nélkül, és minden tömítése és a veztengelye is új lesz és a hengerfejek is felújítottak lesznek rajta.
ezt az ideiglenes 2.8ast majd kipróbálnám, megbeszélhetnénk :)
Re: Blant '78-as V6
Posted: Thu Apr 02, 2009 6:55 pm
by TÉCSÉ
Blant wrote:Na csókolom.
Bár gondolom nem hiányoztam

, de újra itt vagyok

Rendeződött a magánéletem nem kicsit, így újra előterebbe kerül a Capri
Temporary kettőnyóc bemászik a nyárra lehet még az évadnyitóig taliig!
Elkezdődik a gyári 2,3 bolondítása 2.0 sor4 dugókkal és 2,8 főtengellyel és EFI-vel, meg Driver féle tuning hengerfejekkel
Nomeg igyekszem a kormányrázást és kisebb fékhibákat kiküszöbölni.
Temporary kettőnyóc eladó lesz a nyár végén! Egész nyáron kipróbálható lesz az autóban.
Komplett K-jet jár majd hozzá tank és AC nélkül, és minden tömítése és a veztengelye is új lesz és a hengerfejek is felújítottak lesznek rajta.
velkám bek
Végre még1 Agymenő ....

Re: Blant '78-as V6
Posted: Thu Apr 02, 2009 7:12 pm
by Blant
Mindent lehet, de remélem nem bánod, ha csak az anyóson ülve élvezed majd a Lóeröket, (amik nemtom hányan lesznek. Nem is biztos, hogy olyan jó lesz, mert az alját csak szétfűzöm,hogy megjárassam a dugógyűrűket, és utána összerakom.), de mégjobb lenne gyorsulni egyet

Az sok mindent eldönt

Re: Blant '78-as V6
Posted: Tue Apr 07, 2009 7:31 pm
by Blant
Hali :)
Tegnap megállt alattam az autó. Ma nézegettem, mi lehet a baj. Kiderült, hogy az elosztófej alján a fogaskerékről hiányzik kb 5 fog
Viszont mértem kompressziót. Hidegen... 10,5 az összes hengerben

Elég vicces... Egyszer már mértem vagy 1,5 éve... Akkor nagyon szar értékeket mértem és nagyon eltérőeket. Most 0,25 volt a legnagyobb letérés

A motor tehát legalább jó

Ha valakit érdekel egy jó 2,3 a motor eladó, hengerfejek nélkül (illetve igény esetén felújítandó 2,3 hengerfejekkel) A vezérlése gondolom gázos, mert ha az elosztófej le van darálva, akkor sanszos, hogy a veztengely vége sem príma...
A motor szét lesz szedve, tehát frankón megnézhető, hogy milyen. belülről. A kompressziómérést videodokumentálni fogom, mert az már szétszedve nehéz. Komplett K-Jet is jár hozzá!!! Tank és AC nélkül természetesen. Relékkel, mindennel!
Balázs papi... csak fasza volt az a motor. Én mértem faszságot anno...

Re: Blant '78-as V6
Posted: Tue Apr 07, 2009 7:42 pm
by szszaby
Ha sokáig áll egy motor lehetséges rosszabb értéket mérni, ami bizonyos járás után javul.
Re: Blant '78-as V6
Posted: Wed Apr 08, 2009 12:33 am
by Blant
Re: Blant '78-as V6
Posted: Wed Apr 08, 2009 9:02 am
by szszaby
Lehet, hogy az olaj szivattyúval van valami, ez elosztó forgatásához nem kell nagy erő. De itt nagy erőhatás érte ezt a fogaskereket.
Re: Blant '78-as V6
Posted: Wed Apr 08, 2009 12:37 pm
by Blant
fent is volt némi spén az elosztófedél alatt... lehet ott akadt valami... :D