Page 52 of 341
					
				
				Posted: Mon Sep 24, 2007 11:49 am
				by Tibi
				Hattyu wrote:
Ezek után már bnem veszek Lamborghini-t,csúnyán szétégett,a porschenak meg annyira nem lett baja mint a Lambonak.
Lehet vinni bontóba a porsche-t,jó a belseje :D
MAjd a cigányok eltolják a MÉHbe  
  
 
van bőr a pofikáján a srácnak 
http://www.origo.hu/itthon/20070924-ket ... forok.html 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Sep 26, 2007 6:30 pm
				by proteus
				Összehaverkodtam ma fehérváron egy Taus emberrel ('74-es 1.3-as TC1-et tart napi használatban 8) aki egyszercsak előkapta a csomagtartóból a "tartalék" kormányt...

 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Sep 26, 2007 6:57 pm
				by gizmo
				ez kellemesen kemény történet  
  
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Sep 26, 2007 8:05 pm
				by capriv6
				
			 
			
					
				
				Posted: Wed Sep 26, 2007 8:12 pm
				by levelboss
				Multkor Proteusszal nekünk is sikerült ülni egy TC2-es 78-as kétajtós taunusban...aminek a hátulján ékeskedik egy 1.6L felirat. Kérdezem emberünktől, hogy hát jó ez az egyhat?
Aszongya kettőhárom van benne...meg is mutatta... jobb volt mint gondoltam! 
  
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Sep 26, 2007 8:59 pm
				by proteus
				
			 
			
					
				
				Posted: Wed Sep 26, 2007 9:00 pm
				by proteus
				levelboss wrote:Multkor Proteusszal nekünk is sikerült ülni egy TC2-es 78-as kétajtós taunusban...aminek a hátulján ékeskedik egy 1.6L felirat. Kérdezem emberünktől, hogy hát jó ez az egyhat?
Aszongya kettőhárom van benne...meg is mutatta... jobb volt mint gondoltam! 
  
 
Ja az finom volt!  

 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Sep 27, 2007 11:45 am
				by stpetya
				Az első valódi népautó volt a Ford T-modell 1909 
Ez az az autó, amely kerekeket adott az átlag amerikaiak alá, hozzájárult az Újvilág gazdasági fejlődésének hatványozódásához, és népszerűvé tette a futószalagos gyártást az autóiparban. Ráadásul megszületésében vitathatatlan érdemei voltak Galamb Józsefnek is, aki többek között a bolygóműves, kétfokozatú sebességváltó tervezéséért volt felelős. De a 15 millió példányban gyártott és eladott Ford T-modell legalább annyi kárt is okozott az emberiségnek, mint amennyi hasznot hozott. Ugyanis ez az autó táplálta bele az amerikaiakba az a hitet, hogy nekik alanyi jogon jár autó, szinte már születésüktől kezdve. Ennek következményeit ma is ismerjük: háborúk az olajért, erősödő üvegházhatás, élhetetlen városok. Köszönjük, Henry.
-Ez a cikk az indexen volt fenn teljes idiotizmusáról tanuskodva a szerzőjének ,ba**eg -Henry Ford-ot okolni bármiért is ami a jelen világunk gondja 
  
 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Sep 27, 2007 11:48 am
				by Pudva
				Ez kb. olyan mint amikor Teller Edétől megkérdezték, hogy milyen érzés, hogy a találmánya milliókat ölt meg...
Ford csak kihasználta a lehetőséget, ha ő nem tette volna meg, megteszi más! 

 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Sep 27, 2007 1:10 pm
				by szszaby
				Vannak még hülyék, így akkor sokmindenkit lehetne hibáztatni a találmányáért.
			 
			
					
				
				Posted: Thu Sep 27, 2007 2:15 pm
				by TomiCaPri
				levelboss wrote:Multkor Proteusszal nekünk is sikerült ülni egy TC2-es 78-as kétajtós taunusban...aminek a hátulján ékeskedik egy 1.6L felirat. Kérdezem emberünktől, hogy hát jó ez az egyhat?
Aszongya kettőhárom van benne...meg is mutatta... jobb volt mint gondoltam! 
  
 
Én a múltkor reggel suliba menet full kómásan láttam egy nagyon szép világos kék taut itt Csepelen. Csak már sajna nem volt időm lefotózni  

 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Sep 27, 2007 2:34 pm
				by Tibi
				Kíváncsi vagyok mit szólna a cikket író baromarc, ha 4 napot kellene mezitláb gyalogolni a földúton , hogy palatáblába karcolhassa az agymenéseit...
			 
			
					
				
				Posted: Thu Sep 27, 2007 3:18 pm
				by szszaby
				Tibi wrote:Kíváncsi vagyok mit szólna a cikket író baromarc, ha 4 napot kellene mezitláb gyalogolni a földúton , hogy palatáblába karcolhassa az agymenéseit...
Szerintem nagyon boldog lenne. 

 
			 
			
					
				
				Posted: Sat Sep 29, 2007 7:03 am
				by Terka
				Pudva wrote:Ez kb. olyan mint amikor Teller Edétől megkérdezték, hogy milyen érzés, hogy a találmánya milliókat ölt meg...
Ford csak kihasználta a lehetőséget, ha ő nem tette volna meg, megteszi más! 

 
Itt is igazad van meg az elobb is igazad volt  

 
			 
			
					
				
				Posted: Sun Sep 30, 2007 12:03 pm
				by Megla Gábor
				stpetya wrote:Az első valódi népautó volt a Ford T-modell 1909 
Ez az az autó, amely kerekeket adott az átlag amerikaiak alá, hozzájárult az Újvilág gazdasági fejlődésének hatványozódásához, és népszerűvé tette a futószalagos gyártást az autóiparban. Ráadásul megszületésében vitathatatlan érdemei voltak Galamb Józsefnek is, aki többek között a bolygóműves, kétfokozatú sebességváltó tervezéséért volt felelős. De a 15 millió példányban gyártott és eladott Ford T-modell legalább annyi kárt is okozott az emberiségnek, mint amennyi hasznot hozott. Ugyanis ez az autó táplálta bele az amerikaiakba az a hitet, hogy nekik alanyi jogon jár autó, szinte már születésüktől kezdve. Ennek következményeit ma is ismerjük: háborúk az olajért, erősödő üvegházhatás, élhetetlen városok. Köszönjük, Henry.
-Ez a cikk az indexen volt fenn teljes idiotizmusáról tanuskodva a szerzőjének ,ba**eg -Henry Ford-ot okolni bármiért is ami a jelen világunk gondja 
  
 
Azért Galmb József nevéhez füződik a futoszalag gyártás is ,hiszen ő alkalmazta először a világon.Józsi bácsi Tanks. :D  :D