Page 55 of 97

Posted: Wed Mar 14, 2007 12:38 am
by German Capri
Blant wrote:ja... súlyban meg legalább a 2Xese :-) Meg erőben is jóval soványabb...

Node akkor is a V6 a nyerő sajnos :twisted: , bár észérvek nem igen szólnak eme állítás mellett. A V6ot szívből kell szeretni :-D
Hogyne a V a nyerő,mit kínlódjunk itt 4 hengerrel,rádobsz egy csepp turbót aztán mindjárt szét kell szedni,és ha szétszeded akkor olyasmit látsz,hogy azt kívánod bárcsak sose szetted volna szét :lol: egyszerűen nem bírják a V meg direkt le van butítva mert nem felelt meg a károsanyag kibocsájtási értékeknek,ezért van bennük rendesen tartalék!

Posted: Wed Mar 14, 2007 12:46 am
by German Capri
Nitrobuster wrote:
German Capri wrote:Hát abból a cseppnyi amerikából meg mit akarsz kihozni,füvetnyírni jólesz vagy mi :lol:
talán ha összehegesztesz 2db 2lityós cologne mocit akkor egálban leszünk.(talán)
A pintó kis fütyit jelent úgyhogy nem tudom,hogy akarna egálba lenni egy Cologne-val aminek legalább motor kinézete van,a hangja meg isteni,szóval érthetetlen ez!!!!! :smt102

Posted: Wed Mar 14, 2007 12:47 am
by German Capri
:lol: :lol: :lol:

Posted: Wed Mar 14, 2007 12:55 am
by TÉCSÉ
German Capri wrote:
Nitrobuster wrote:
German Capri wrote:Hát abból a cseppnyi amerikából meg mit akarsz kihozni,füvetnyírni jólesz vagy mi :lol:
talán ha összehegesztesz 2db 2lityós cologne mocit akkor egálban leszünk.(talán)
A pintó kis fütyit jelent úgyhogy nem tudom,hogy akarna egálba lenni egy Cologne-val aminek legalább motor kinézete van,a hangja meg isteni,szóval érthetetlen ez!!!!! :smt102
:fcp66: UFF , beszéltél :!: :fcp68:

Posted: Wed Mar 14, 2007 1:02 am
by German Capri
Le kellett írni a frankót :) még valaki idegen benéz ide aztán azt kell higgye valami sor 4-es tucatmotorral nyomolunk,és arra verjük a nyálunkat,jobb esetben :lol:

Posted: Wed Mar 14, 2007 1:09 am
by TÉCSÉ
German Capri wrote:Le kellett írni a frankót :) még valaki idegen benéz ide aztán azt kell higgye valami sor 4-es tucatmotorral nyomolunk,és arra verjük a nyálunkat,jobb esetben :lol:
+

Teljesen rendben is van :!: :wink: :!:
Mindig ezekkel a kissebbségekkel van a baj...nem tudják mi a jó - NEKÜNK... :wink: 8) :twisted:

Posted: Wed Mar 14, 2007 1:12 am
by Blant
Pedig a Capriból most több V van, mint soros, legalábbis itt a klubban tuti, szal inkább az a tucat :-)
Nomeg nem tudom, hogy melyikünk V6ja érte volna utol Nitrobuster turbós "kis fütyijét". Én is teljes melszélességgel a V motor mellett állok, nekem is az van és az is lesz mindíg, mert azt szeretem, de úgy gondolom, hogy a Vmellett a hang és a feeling és talán a nyomaték kivételével nem sok észérv szól! :)
UFF én is beszéltem :-)

Posted: Wed Mar 14, 2007 1:14 am
by German Capri
TÉCSÉ wrote:
German Capri wrote:Le kellett írni a frankót :) még valaki idegen benéz ide aztán azt kell higgye valami sor 4-es tucatmotorral nyomolunk,és arra verjük a nyálunkat,jobb esetben :lol:
+

Teljesen rendben is van :!: :wink: :!:
Mindig ezekkel a kissebbségekkel van a baj...nem tudják mi a jó - NEKÜNK... :wink: 8) :twisted:
Sose fogják megtudni dehát sajátmagukkal basznak ki :lol: Lehet ha még sokat baszogatjuk őket a pintócskájuk miatt,még a végén kisebbségi önkormányzatot akarnak majd itt egyesek :D

Posted: Wed Mar 14, 2007 1:17 am
by German Capri
Blant wrote:Pedig a Capriból most több V van, mint soros, legalábbis itt a klubban tuti, szal inkább az a tucat :-)
Nomeg nem tudom, hogy melyikünk V6ja érte volna utol Nitrobuster turbós "kis fütyijét". Én is teljes melszélességgel a V motor mellett állok, nekem is az van és az is lesz mindíg, mert azt szeretem, de úgy gondolom, hogy a Vmellett a hang és a feeling és talán a nyomaték kivételével nem sok észérv szól! :)
UFF én is beszéltem :-)
Na egy turbo nélküli sor 4 mellett mi szól???2.3 May azt csá turbóval nem nagy cucc virgonckodni :lol:

Posted: Wed Mar 14, 2007 1:19 am
by German Capri
Blant wrote:Pedig a Capriból most több V van, mint soros, legalábbis itt a klubban tuti, szal inkább az a tucat :-)
Nomeg nem tudom, hogy melyikünk V6ja érte volna utol Nitrobuster turbós "kis fütyijét". Én is teljes melszélességgel a V motor mellett állok, nekem is az van és az is lesz mindíg, mert azt szeretem, de úgy gondolom, hogy a Vmellett a hang és a feeling és talán a nyomaték kivételével nem sok észérv szól! :)
UFF én is beszéltem :-)
Van itt egy pár V6 ami utolérte volna ne aggódj,majd biztos jelentkeznek!!!

Posted: Wed Mar 14, 2007 1:21 am
by German Capri
Blant wrote:Pedig a Capriból most több V van, mint soros, legalábbis itt a klubban tuti, szal inkább az a tucat :-)
Nomeg nem tudom, hogy melyikünk V6ja érte volna utol Nitrobuster turbós "kis fütyijét". Én is teljes melszélességgel a V motor mellett állok, nekem is az van és az is lesz mindíg, mert azt szeretem, de úgy gondolom, hogy a Vmellett a hang és a feeling és talán a nyomaték kivételével nem sok észérv szól! :)
UFF én is beszéltem :-)
A motorra értettem hogy tucat nem a sor 4-es Caprikra!!!

Posted: Wed Mar 14, 2007 1:33 am
by Blant
Tiszta sor (4) :twisted:

Posted: Wed Mar 14, 2007 9:55 am
by Bogyo28
German Capri wrote:
Blant wrote:Pedig a Capriból most több V van, mint soros, legalábbis itt a klubban tuti, szal inkább az a tucat :-)
Nomeg nem tudom, hogy melyikünk V6ja érte volna utol Nitrobuster turbós "kis fütyijét". Én is teljes melszélességgel a V motor mellett állok, nekem is az van és az is lesz mindíg, mert azt szeretem, de úgy gondolom, hogy a Vmellett a hang és a feeling és talán a nyomaték kivételével nem sok észérv szól! :)
UFF én is beszéltem :-)
A motorra értettem hogy tucat nem a sor 4-es Caprikra!!!
gondolom a tau is sor4 :shock: 8) :lol: :?:

Posted: Wed Mar 14, 2007 10:33 am
by German Capri
Ja onnan a tapasztalat!!!!! :lol:

Posted: Wed Mar 14, 2007 12:29 pm
by Pudva
Meg ugye Sunya sor4 turnyójáról ne is beszéljünk, annak is csak a hátulját látom legtöbbször :twisted: