Page 55 of 97
Posted: Wed Mar 14, 2007 12:38 am
by German Capri
Blant wrote:ja... súlyban meg legalább a 2Xese

Meg erőben is jóval soványabb...
Node akkor is a V6 a nyerő sajnos

, bár észérvek nem igen szólnak eme állítás mellett. A V6ot szívből kell szeretni

Hogyne a V a nyerő,mit kínlódjunk itt 4 hengerrel,rádobsz egy csepp turbót aztán mindjárt szét kell szedni,és ha szétszeded akkor olyasmit látsz,hogy azt kívánod bárcsak sose szetted volna szét

egyszerűen nem bírják a V meg direkt le van butítva mert nem felelt meg a károsanyag kibocsájtási értékeknek,ezért van bennük rendesen tartalék!
Posted: Wed Mar 14, 2007 12:46 am
by German Capri
Nitrobuster wrote:German Capri wrote:Hát abból a cseppnyi amerikából meg mit akarsz kihozni,füvetnyírni jólesz vagy mi

talán ha összehegesztesz 2db 2lityós cologne mocit akkor egálban leszünk.(talán)
A pintó kis fütyit jelent úgyhogy nem tudom,hogy akarna egálba lenni egy Cologne-val aminek legalább motor kinézete van,a hangja meg isteni,szóval érthetetlen ez!!!!!

Posted: Wed Mar 14, 2007 12:47 am
by German Capri
Posted: Wed Mar 14, 2007 12:55 am
by TÉCSÉ
German Capri wrote:Nitrobuster wrote:German Capri wrote:Hát abból a cseppnyi amerikából meg mit akarsz kihozni,füvetnyírni jólesz vagy mi

talán ha összehegesztesz 2db 2lityós cologne mocit akkor egálban leszünk.(talán)
A pintó kis fütyit jelent úgyhogy nem tudom,hogy akarna egálba lenni egy Cologne-val aminek legalább motor kinézete van,a hangja meg isteni,szóval érthetetlen ez!!!!!


UFF , beszéltél

Posted: Wed Mar 14, 2007 1:02 am
by German Capri
Le kellett írni a frankót :) még valaki idegen benéz ide aztán azt kell higgye valami sor 4-es tucatmotorral nyomolunk,és arra verjük a nyálunkat,jobb esetben

Posted: Wed Mar 14, 2007 1:09 am
by TÉCSÉ
German Capri wrote:Le kellett írni a frankót :) még valaki idegen benéz ide aztán azt kell higgye valami sor 4-es tucatmotorral nyomolunk,és arra verjük a nyálunkat,jobb esetben

+
Teljesen rendben is van
Mindig ezekkel a kissebbségekkel van a baj...nem tudják mi a jó - NEKÜNK...

8)

Posted: Wed Mar 14, 2007 1:12 am
by Blant
Pedig a Capriból most több V van, mint soros, legalábbis itt a klubban tuti, szal inkább az a tucat

Nomeg nem tudom, hogy melyikünk V6ja érte volna utol Nitrobuster turbós "kis fütyijét". Én is teljes melszélességgel a V motor mellett állok, nekem is az van és az is lesz mindíg, mert azt szeretem, de úgy gondolom, hogy a Vmellett a hang és a feeling és talán a nyomaték kivételével nem sok észérv szól! :)
UFF én is beszéltem

Posted: Wed Mar 14, 2007 1:14 am
by German Capri
TÉCSÉ wrote:German Capri wrote:Le kellett írni a frankót :) még valaki idegen benéz ide aztán azt kell higgye valami sor 4-es tucatmotorral nyomolunk,és arra verjük a nyálunkat,jobb esetben

+
Teljesen rendben is van
Mindig ezekkel a kissebbségekkel van a baj...nem tudják mi a jó - NEKÜNK...

8)

Sose fogják megtudni dehát sajátmagukkal basznak ki

Lehet ha még sokat baszogatjuk őket a pintócskájuk miatt,még a végén kisebbségi önkormányzatot akarnak majd itt egyesek :D
Posted: Wed Mar 14, 2007 1:17 am
by German Capri
Blant wrote:Pedig a Capriból most több V van, mint soros, legalábbis itt a klubban tuti, szal inkább az a tucat

Nomeg nem tudom, hogy melyikünk V6ja érte volna utol Nitrobuster turbós "kis fütyijét". Én is teljes melszélességgel a V motor mellett állok, nekem is az van és az is lesz mindíg, mert azt szeretem, de úgy gondolom, hogy a Vmellett a hang és a feeling és talán a nyomaték kivételével nem sok észérv szól! :)
UFF én is beszéltem

Na egy turbo nélküli sor 4 mellett mi szól???2.3 May azt csá turbóval nem nagy cucc virgonckodni

Posted: Wed Mar 14, 2007 1:19 am
by German Capri
Blant wrote:Pedig a Capriból most több V van, mint soros, legalábbis itt a klubban tuti, szal inkább az a tucat

Nomeg nem tudom, hogy melyikünk V6ja érte volna utol Nitrobuster turbós "kis fütyijét". Én is teljes melszélességgel a V motor mellett állok, nekem is az van és az is lesz mindíg, mert azt szeretem, de úgy gondolom, hogy a Vmellett a hang és a feeling és talán a nyomaték kivételével nem sok észérv szól! :)
UFF én is beszéltem

Van itt egy pár V6 ami utolérte volna ne aggódj,majd biztos jelentkeznek!!!
Posted: Wed Mar 14, 2007 1:21 am
by German Capri
Blant wrote:Pedig a Capriból most több V van, mint soros, legalábbis itt a klubban tuti, szal inkább az a tucat

Nomeg nem tudom, hogy melyikünk V6ja érte volna utol Nitrobuster turbós "kis fütyijét". Én is teljes melszélességgel a V motor mellett állok, nekem is az van és az is lesz mindíg, mert azt szeretem, de úgy gondolom, hogy a Vmellett a hang és a feeling és talán a nyomaték kivételével nem sok észérv szól! :)
UFF én is beszéltem

A motorra értettem hogy tucat nem a sor 4-es Caprikra!!!
Posted: Wed Mar 14, 2007 1:33 am
by Blant
Tiszta sor (4)

Posted: Wed Mar 14, 2007 9:55 am
by Bogyo28
German Capri wrote:Blant wrote:Pedig a Capriból most több V van, mint soros, legalábbis itt a klubban tuti, szal inkább az a tucat

Nomeg nem tudom, hogy melyikünk V6ja érte volna utol Nitrobuster turbós "kis fütyijét". Én is teljes melszélességgel a V motor mellett állok, nekem is az van és az is lesz mindíg, mert azt szeretem, de úgy gondolom, hogy a Vmellett a hang és a feeling és talán a nyomaték kivételével nem sok észérv szól! :)
UFF én is beszéltem

A motorra értettem hogy tucat nem a sor 4-es Caprikra!!!
gondolom a tau is sor4

8)

Posted: Wed Mar 14, 2007 10:33 am
by German Capri
Ja onnan a tapasztalat!!!!!

Posted: Wed Mar 14, 2007 12:29 pm
by Pudva
Meg ugye Sunya sor4 turnyójáról ne is beszéljünk, annak is csak a hátulját látom legtöbbször
