V6nak nem sor4et kene utolernie...German Capri wrote:Van itt egy pár V6 ami utolérte volna ne aggódj,majd biztos jelentkeznek!!!Blant wrote:Pedig a Capriból most több V van, mint soros, legalábbis itt a klubban tuti, szal inkább az a tucat
Nomeg nem tudom, hogy melyikünk V6ja érte volna utol Nitrobuster turbós "kis fütyijét". Én is teljes melszélességgel a V motor mellett állok, nekem is az van és az is lesz mindíg, mert azt szeretem, de úgy gondolom, hogy a Vmellett a hang és a feeling és talán a nyomaték kivételével nem sok észérv szól! :)
UFF én is beszéltem
Épülő CAPRI-k
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
V6-al azt ér utol a Capri amit akar,még a butus V8-akat isgigford wrote:V6nak nem sor4et kene utolernie...German Capri wrote:Van itt egy pár V6 ami utolérte volna ne aggódj,majd biztos jelentkeznek!!!Blant wrote:Pedig a Capriból most több V van, mint soros, legalábbis itt a klubban tuti, szal inkább az a tucat
Nomeg nem tudom, hogy melyikünk V6ja érte volna utol Nitrobuster turbós "kis fütyijét". Én is teljes melszélességgel a V motor mellett állok, nekem is az van és az is lesz mindíg, mert azt szeretem, de úgy gondolom, hogy a Vmellett a hang és a feeling és talán a nyomaték kivételével nem sok észérv szól! :)
UFF én is beszéltem

Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Na ma bekerültek a gólyaláábak. Kiszedtem végre a kitudja milyen szervós kormányművemet.. Hát elég érdekes daran... Van pl rajta valami műanyag cső, ami az egyik gumiharangból a másikba megy. Az egyik tartó bilincs meg csak úgy támasztja a rendszert, tartani igazán csak a másik tart. H amegpucoltam vasárnap, akkor tezsek fel képet róla 
Jász akut meg ne vegyetek, mert egy kalap szar... Az enyém 2 évet sem bírt!

Jász akut meg ne vegyetek, mert egy kalap szar... Az enyém 2 évet sem bírt!

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
A szombati Somogyi újságban cikkeztek egy barcsi fasziról aki egy Ford Caprit újít fel! Annyit sikerült kiderítenem, hogy egy I-es (69 v. 70) V4es motor és hogy a barcsi Suzuki és Ford kereskedés főnöke csinálja, ha minden igaz.
Ma voltam Pécsen az Autó expón a Nagy orrúval és oda jött egy srác a parkolóban és lefényképezgette az autót. Állítólag neki is volt egy Caprija bmw hajtás lánccal. Van egy haverja Móron akinek van egy 2.8i "gyári".
Ma voltam Pécsen az Autó expón a Nagy orrúval és oda jött egy srác a parkolóban és lefényképezgette az autót. Állítólag neki is volt egy Caprija bmw hajtás lánccal. Van egy haverja Móron akinek van egy 2.8i "gyári".
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Ennyit tudok róla én is. Móri haverok mindig mondják, ha találkoznak vele. Meg a srácnak az udvarában volt (van?) egy bontás alatt álló gép. Többet sajna nem tudok.FEFE wrote:Van egy haverja Móron akinek van egy 2.8i "gyári".
Móron mi is láttunk egyet faterral még tavaly nyáron, ha jól emlékszem egy ezüstszínü.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
a bmw hajtásláncos capri alkatrészeinek egy része nálam figyel :D
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
na vannak még csodák...a lakatos fogadta az autót
persze ez nem azt jelenti hogy hozzá is nyúl...de nagyon remélem...mert mi kiszereltünk belőle mindent amit lehetett...aztán már csak árválkodott itt az udvarban a verda....jó lenne ha szépen lassan életre kelne...legalább külsőleg...




Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Reméljük bele is kezd !kuzsi wrote:na vannak még csodák...a lakatos fogadta az autót![]()
![]()
![]()
persze ez nem azt jelenti hogy hozzá is nyúl...de nagyon remélem...mert mi kiszereltünk belőle mindent amit lehetett...aztán már csak árválkodott itt az udvarban a verda....jó lenne ha szépen lassan életre kelne...legalább külsőleg...
Az enyém is készülget. Ezúttal tényleg :)
1980 Capri MK3
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Jól haladunk, száll a dalunk... :)Tibi wrote:Reméljük bele is kezd !kuzsi wrote:na vannak még csodák...a lakatos fogadta az autót![]()
![]()
![]()
persze ez nem azt jelenti hogy hozzá is nyúl...de nagyon remélem...mert mi kiszereltünk belőle mindent amit lehetett...aztán már csak árválkodott itt az udvarban a verda....jó lenne ha szépen lassan életre kelne...legalább külsőleg...
Az enyém is készülget. Ezúttal tényleg :)
Én is lassan végzek a rozsdátlanítással.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
már amennyire jónak lehet nevezni a gyári féket a caprinkuzsi wrote:de amin nagyot lestem az az volt hogy a kocsin jó a fék![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
az alján olyan lyukak vannak hogy egy macska bemászik rajtuk simán...de a fék még jó :D

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4