Page 56 of 97
Posted: Wed Mar 14, 2007 5:27 pm
by gigford
German Capri wrote:Blant wrote:Pedig a Capriból most több V van, mint soros, legalábbis itt a klubban tuti, szal inkább az a tucat

Nomeg nem tudom, hogy melyikünk V6ja érte volna utol Nitrobuster turbós "kis fütyijét". Én is teljes melszélességgel a V motor mellett állok, nekem is az van és az is lesz mindíg, mert azt szeretem, de úgy gondolom, hogy a Vmellett a hang és a feeling és talán a nyomaték kivételével nem sok észérv szól! :)
UFF én is beszéltem

Van itt egy pár V6 ami utolérte volna ne aggódj,majd biztos jelentkeznek!!!
V6nak nem sor4et kene utolernie...

Posted: Wed Mar 14, 2007 6:45 pm
by Dartonit
Mondjuk v8-at?

Posted: Wed Mar 14, 2007 11:38 pm
by German Capri
gigford wrote:German Capri wrote:Blant wrote:Pedig a Capriból most több V van, mint soros, legalábbis itt a klubban tuti, szal inkább az a tucat

Nomeg nem tudom, hogy melyikünk V6ja érte volna utol Nitrobuster turbós "kis fütyijét". Én is teljes melszélességgel a V motor mellett állok, nekem is az van és az is lesz mindíg, mert azt szeretem, de úgy gondolom, hogy a Vmellett a hang és a feeling és talán a nyomaték kivételével nem sok észérv szól! :)
UFF én is beszéltem

Van itt egy pár V6 ami utolérte volna ne aggódj,majd biztos jelentkeznek!!!
V6nak nem sor4et kene utolernie...

V6-al azt ér utol a Capri amit akar,még a butus V8-akat is

7.2 130 lóerő és társai :D
Posted: Sat Mar 17, 2007 12:17 am
by Blant
Na ma bekerültek a gólyaláábak. Kiszedtem végre a kitudja milyen szervós kormányművemet.. Hát elég érdekes daran... Van pl rajta valami műanyag cső, ami az egyik gumiharangból a másikba megy. Az egyik tartó bilincs meg csak úgy támasztja a rendszert, tartani igazán csak a másik tart. H amegpucoltam vasárnap, akkor tezsek fel képet róla

Jász akut meg ne vegyetek, mert egy kalap szar... Az enyém 2 évet sem bírt!

Posted: Sat Mar 17, 2007 12:20 am
by szszaby
Blant wrote: Van pl rajta valami műanyag cső, ami az egyik gumiharangból a másikba megy.
Az levegő átvezető, elő szokott fordulni egyes modeleken.
Blant wrote:
Jász akut meg ne vegyetek, mert egy kalap szar... Az enyém 2 évet sem bírt!
Nekem 6 évet húzott le.
Posted: Sat Mar 17, 2007 6:59 pm
by Mad Max
A szombati Somogyi újságban cikkeztek egy barcsi fasziról aki egy Ford Caprit újít fel! Annyit sikerült kiderítenem, hogy egy I-es (69 v. 70) V4es motor és hogy a barcsi Suzuki és Ford kereskedés főnöke csinálja, ha minden igaz.
Ma voltam Pécsen az Autó expón a Nagy orrúval és oda jött egy srác a parkolóban és lefényképezgette az autót. Állítólag neki is volt egy Caprija bmw hajtás lánccal. Van egy haverja Móron akinek van egy 2.8i "gyári".
Posted: Sat Mar 17, 2007 9:38 pm
by FEFE
Van egy haverja Móron akinek van egy 2.8i "gyári".[/quote]
Móron mi is láttunk egyet faterral még tavaly nyáron, ha jól emlékszem egy ezüstszínü.
Posted: Sat Mar 17, 2007 10:29 pm
by proteus
FEFE wrote:Van egy haverja Móron akinek van egy 2.8i "gyári".
Móron mi is láttunk egyet faterral még tavaly nyáron, ha jól emlékszem egy ezüstszínü.
Ennyit tudok róla én is. Móri haverok mindig mondják, ha találkoznak vele. Meg a srácnak az udvarában volt (van?) egy bontás alatt álló gép. Többet sajna nem tudok.
Posted: Sun Mar 18, 2007 2:17 am
by Blant
a bmw hajtásláncos capri alkatrészeinek egy része nálam figyel :D
Posted: Sun Mar 18, 2007 9:43 pm
by kuzsi
Posted: Sun Mar 18, 2007 10:37 pm
by kuzsi
Posted: Sun Mar 18, 2007 10:38 pm
by Tibi
Reméljük bele is kezd !
Az enyém is készülget. Ezúttal tényleg :)
Posted: Sun Mar 18, 2007 10:44 pm
by proteus
Tibi wrote:
Reméljük bele is kezd !
Az enyém is készülget. Ezúttal tényleg :)
Jól haladunk, száll a dalunk... :)
Én is lassan végzek a rozsdátlanítással.
Posted: Sun Mar 18, 2007 10:49 pm
by kuzsi
Posted: Sun Mar 18, 2007 10:50 pm
by Bogyo28
már amennyire jónak lehet nevezni a gyári féket a caprin
