Oké, frappáns válasz, elfogadom :)bogyo28 wrote:ne is keresd... igazándiból azért írtam, mert nem tudtam hogy komoly vagy ez is csak íronia, mint az ez előtti hozzászólásgigford wrote:Nem látom az összefüggést az okosság és az egyetnemértés között.bogyo28 wrote: remélem nem komolyan írtad, te ennél okosabb vagy...![]()
érdekes dolgok a nagyvilágból:)
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
http://belsoseg.blog.hu/2007/10/16/elozetes_drifttokol
No Comment amit Kriszről írnak :?
de legalább van kép:

No Comment amit Kriszről írnak :?
de legalább van kép:

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Nem értem az embereknek néha mi bajuk van, és ezt most ugy álltalánosságban értem. Krisz most tanulgatja az autót, és ezt írták le. Mi ezen a no comment. Azért mert mi néha istenként tiszteljük az autoinkat, attól még az az igazság hogy kevesen tudnak köztünk vezetni (pl én sem). És amikor egy drift edzésen van kint az ember, ahol a profik is mennek akkor ez eléggé szembetünő. A cikkben semmi rossz nem volt leírva, a kommentekben sincs semmi gáz. Ez kb olyan mint amikor a sierrások vérig voltak sértva amikor a totalkáron elmondták a véleményüket a sierráról (egy nem tul jó állapotu vasat teszteltek, asszem valami 1.6-ost, és hát az tényleg szar volt és ezt el is mondták). nekik sokat jelent a sierra, de attól az még szar volt. Krisz még most tanul driftelni, és ez van a cikkben is, nincs mit szégyelni ezen, ahoz hogy ez jól menjen évekig kell gyakorolni, és a vasat is reszelni kell még hozzá...Pudva wrote:No Comment amit Kriszről írnak :?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
Viszont igaz!Pudva wrote:http://belsoseg.blog.hu/2007/10/16/elozetes_drifttokol
No Comment amit Kriszről írnak :?
de legalább van kép:
Ő is keveset tudott gyakorolni, és nem tudott még összeszokni a caprijával.
Egyébként Sokkal nehezebb caprival driftelni mint mondjuk egy sierrával, vagy egyébb más tipussal. Erre most hétvégén jöttem rá.
De Krisz ott volt, már többedszer és probálja!!!

- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Oké Bogyó igazad van, de voltunk már 1ütt mi is ilyen edzésen, és láttunk már mást is aki nem volt annyira ügyes...bogyo28 wrote:Nem értem az embereknek néha mi bajuk van, és ezt most ugy álltalánosságban értem. Krisz most tanulgatja az autót, és ezt írták le. Mi ezen a no comment. Azért mert mi néha istenként tiszteljük az autoinkat, attól még az az igazság hogy kevesen tudnak köztünk vezetni (pl én sem). És amikor egy drift edzésen van kint az ember, ahol a profik is mennek akkor ez eléggé szembetünő. A cikkben semmi rossz nem volt leírva, a kommentekben sincs semmi gáz. Ez kb olyan mint amikor a sierrások vérig voltak sértva amikor a totalkáron elmondták a véleményüket a sierráról (egy nem tul jó állapotu vasat teszteltek, asszem valami 1.6-ost, és hát az tényleg szar volt és ezt el is mondták). nekik sokat jelent a sierra, de attól az még szar volt. Krisz még most tanul driftelni, és ez van a cikkben is, nincs mit szégyelni ezen, ahoz hogy ez jól menjen évekig kell gyakorolni, és a vasat is reszelni kell még hozzá...Pudva wrote:No Comment amit Kriszről írnak :?
Nekem az a bajom, hogy miért pont Őt kellett kiemelni ilyen hangsúlyal, hogy zavarta a többieket?!
Biztos a cikk írója és a többi aki nem profi az kiskorától kezdve qrva jól driftel :x
Szóval csak az ezzel a bajom, hogy az ilyen és hasonló beszólások elveszik az ember kedvét... ha valami szakadt Caprival lett volna kint a Krisz valyon akkor is külön írnak róla?
Na de örüljünk inkább, hogy van róla kép!
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Köszönöm mindenkinek!!
Ezért megyek ki edzésre GYAKOROLNI...
Mivel közuton ezt nem lehet..
Én azért járok ki hogy megtanuljak vezetni mert nekem a vezetés fogalma nem merül ki abban hogy ismerem a közlekedési szabályokat..
Még sokat kell bütykölnöm az autommal mert kevés a futomü + a kormány de mindenre van negoldás:)
Most monthatom azt hogy összeált az autom és kibirta a nyüstölést mert eddig csak szenvedés volt kis apro szopatos problémák.
Még ha tudnék vezetni akor sem caprival menék versenyre.
A CAPRI TÖBBET JELENT NEKEM!
Ezért megyek ki edzésre GYAKOROLNI...
Mivel közuton ezt nem lehet..
Én azért járok ki hogy megtanuljak vezetni mert nekem a vezetés fogalma nem merül ki abban hogy ismerem a közlekedési szabályokat..
Még sokat kell bütykölnöm az autommal mert kevés a futomü + a kormány de mindenre van negoldás:)
Most monthatom azt hogy összeált az autom és kibirta a nyüstölést mert eddig csak szenvedés volt kis apro szopatos problémák.
Még ha tudnék vezetni akor sem caprival menék versenyre.
A CAPRI TÖBBET JELENT NEKEM!
- VipeR-T
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 151
- Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Balaton
Az egésszel nekem is pont az a bajom, hogy próbálják lassan több-kevesebb sikerrel beleverni az emberek fejébe, hogy az ilyet versenypályán, meg ne közúton, ott a nylítnap, stb. Ezek után meg ha kimegy valaki tényleg gyakorolni, nem profiként, akkor meg ez a duma. Most nem a cikkre értem csak, azt nemtom olvastátok-e hogy a hozzászólásokban mit enged meg magának a kedves szerző. Eleve az egész hangvételét megadja az, ahogy kezdi a cikket, lerí róla hogy utálja az egészet. Ettől még nem más emberek kedvét kéne elvenni. Konkrétan lehet hogy én vagyok mimózalelkű, de nekem elvenné a kedvemet egy ilyen írás azt hiszem. Bezzeg másnap hatalmas csodaként említi a lada-trabant öszvért, amit szintén nem értek, hogy a médiában az ilyen kendácsolt szarságok miért váltanak ki ekkora csodálatot. Nem értem már az egész totalcart sem, régebben teljesen korrektek voltak, de mára valahogy az egész megváltozott... De messzire kanyarodtam, a lényeg hogy hajrá Krisz, gyakorolni kell, ha kész lesz valaha az autóm remélem Te avatsz be a drift fortélyaiba vele :)
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
reagálnék néhány dologra.
először is a cikk írója az elején kifejti, hogy semmi köze nincs a dologhoz, csak kint volt, mert a munkatársa (karotta-Bazsó Gabi) is driftel és tesztelt egy fotomasinát etc etc.
Krisz valóban sokat beforgott és egy pörgős edzésen ez valóban akadály, de a cikkben is szerepelt, hogy sokan így voltak... a capriról legalább írt, szerepelt, reklám, figyelnek az emberek.
a pálya is nehéz volt, csalt-tört ívű kanyarok, technikás és trükkös, nem véletlenűl... az euroringen sokkal könnyebb menni, de ez a driftben a kihívás :)
a trabi-lada nagyon igényesen volt megépítve! mellesleg azt is lehúzta a szerző, gyengébben ment szinte bárkinél.
ellenpéldaként illenék elolvasni az én cikkemet a drifter.hu oldalán.
aki pedig egyszer kijön egy edzésre, annak egy ilyen első drift-cikkes szerző blogos (a belsőség az blog) böffenete nem szegheti kedvét :D
hajrá Krisz meg Papi (meg majd Sunya) meg minden fordos :)
először is a cikk írója az elején kifejti, hogy semmi köze nincs a dologhoz, csak kint volt, mert a munkatársa (karotta-Bazsó Gabi) is driftel és tesztelt egy fotomasinát etc etc.
Krisz valóban sokat beforgott és egy pörgős edzésen ez valóban akadály, de a cikkben is szerepelt, hogy sokan így voltak... a capriról legalább írt, szerepelt, reklám, figyelnek az emberek.
a pálya is nehéz volt, csalt-tört ívű kanyarok, technikás és trükkös, nem véletlenűl... az euroringen sokkal könnyebb menni, de ez a driftben a kihívás :)
a trabi-lada nagyon igényesen volt megépítve! mellesleg azt is lehúzta a szerző, gyengébben ment szinte bárkinél.
ellenpéldaként illenék elolvasni az én cikkemet a drifter.hu oldalán.
aki pedig egyszer kijön egy edzésre, annak egy ilyen első drift-cikkes szerző blogos (a belsőség az blog) böffenete nem szegheti kedvét :D
hajrá Krisz meg Papi (meg majd Sunya) meg minden fordos :)
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
mondom én hogy télen meg kell csinálni a Fat-Fish projectet...capriv6 wrote:Köszönöm mindenkinek!!
Ezért megyek ki edzésre GYAKOROLNI...
Mivel közuton ezt nem lehet..
Én azért járok ki hogy megtanuljak vezetni mert nekem a vezetés fogalma nem merül ki abban hogy ismerem a közlekedési szabályokat..
Még sokat kell bütykölnöm az autommal mert kevés a futomü + a kormány de mindenre van negoldás:)
Most monthatom azt hogy összeált az autom és kibirta a nyüstölést mert eddig csak szenvedés volt kis apro szopatos problémák.
Még ha tudnék vezetni akor sem caprival menék versenyre.
A CAPRI TÖBBET JELENT NEKEM!
a logo már megvan, csak finomítani kell rajta:

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4