Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Locked
vincsab
márokosanistudnézni
Posts: 71
Joined: Tue May 23, 2006 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Göd
Contact:

Post by vincsab »

Sziasztok!

Elkezdtem felújítani egy caprit. :D
Sajnos nem az enyém. :( Lesznek képek is ha fel tudom tölteni.
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Készül a futómű, de a sok srótkorongozásnak meg is lett az eredménye... :fcp37:

Image
Image
Image
Image
Image
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Berepült a szemedbe egy drótdarab?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Jobbulást !

Egyébként meg ;) http://www.google.hu/search?hl=hu&q=v%C ... %A9s&meta=

Szép munka, gondolom ez sem 10 perc volt.
1980 Capri MK3
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Igazságszerint nem tudom mi ment a szemembe, mert a csiszolás közben rajtam van mindig a szemüveg és nem is volt semmi bajom. Aztán mikor nekiálltam festegetni, érzékeny lett a szemem. A doki azt mondta 2db is volt benne... Lehethogy mikor a kompresszorral tisztogattam a cuccokat az tett be.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Post by TÉCSÉ »

proteus wrote:Igazságszerint nem tudom mi ment a szemembe, mert a csiszolás közben rajtam van mindig a szemüveg és nem is volt semmi bajom. Aztán mikor nekiálltam festegetni, érzékeny lett a szemem. A doki azt mondta 2db is volt benne... Lehethogy mikor a kompresszorral tisztogattam a cuccokat az tett be.
Végre valami jó hír.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Azzzzzé gyógyólást.... :wink: 8) :lol:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Ma sikerült megmérni a motorom kompresszióját és elszomorító, még akkor is, ha biztosravehető, hogy nem volt pontos a műszer. Konkrétan 3-2-7-5 bar lett mérve, ami ugyan biztos, hogy több, de arányaiban ennyi. A veztengely is cserés, a többit majd akkor, ha szét lesz szedve a motor.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

proteus wrote:Ma sikerült megmérni a motorom kompresszióját és elszomorító, még akkor is, ha biztosravehető, hogy nem volt pontos a műszer. Konkrétan 3-2-7-5 bar lett mérve, ami ugyan biztos, hogy több, de arányaiban ennyi. A veztengely is cserés, a többit majd akkor, ha szét lesz szedve a motor.
Az a 3 és 2 elég sovány, ettől többet még gyűrű nélkül is tudnia kell.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

szszaby wrote:
proteus wrote:Ma sikerült megmérni a motorom kompresszióját és elszomorító, még akkor is, ha biztosravehető, hogy nem volt pontos a műszer. Konkrétan 3-2-7-5 bar lett mérve, ami ugyan biztos, hogy több, de arányaiban ennyi. A veztengely is cserés, a többit majd akkor, ha szét lesz szedve a motor.
Az a 3 és 2 elég sovány, ettől többet még gyűrű nélkül is tudnia kell.
Persze, az biztos, hogy több, csak az arányok miatt írtam le, hogy mit sikerült mérni.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

proteus wrote: Persze, az biztos, hogy több, csak az arányok miatt írtam le, hogy mit sikerült mérni.
Állítsd be a szelepeket, és aztán is mérd meg! :wink:
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

proteus wrote:
szszaby wrote:
proteus wrote:Ma sikerült megmérni a motorom kompresszióját és elszomorító, még akkor is, ha biztosravehető, hogy nem volt pontos a műszer. Konkrétan 3-2-7-5 bar lett mérve, ami ugyan biztos, hogy több, de arányaiban ennyi. A veztengely is cserés, a többit majd akkor, ha szét lesz szedve a motor.
Az a 3 és 2 elég sovány, ettől többet még gyűrű nélkül is tudnia kell.
Persze, az biztos, hogy több, csak az arányok miatt írtam le, hogy mit sikerült mérni.
nem az a durva hogy 3-2, hanem az hogy össze vissza van minden. Mi lesz a projekt a mocival? Persze a szétszedés után. :?:
1980 Capri MK3
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Majd meglátjuk, de hogy így nem maradhat az biztos.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

proteus wrote:Ma sikerült megmérni a motorom kompresszióját és elszomorító, még akkor is, ha biztosravehető, hogy nem volt pontos a műszer. Konkrétan 3-2-7-5 bar lett mérve, ami ugyan biztos, hogy több, de arányaiban ennyi. A veztengely is cserés, a többit majd akkor, ha szét lesz szedve a motor.
és amaradék 2 henger :shock: 8) :lol: :lol: :lol: :?:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

bogyo28 wrote:
proteus wrote:Ma sikerült megmérni a motorom kompresszióját és elszomorító, még akkor is, ha biztosravehető, hogy nem volt pontos a műszer. Konkrétan 3-2-7-5 bar lett mérve, ami ugyan biztos, hogy több, de arányaiban ennyi. A veztengely is cserés, a többit majd akkor, ha szét lesz szedve a motor.
és amaradék 2 henger :shock: 8) :lol: :lol: :lol: :?:
huhuhuhuuuuuuuuuuuu

ez gonosz :D
1980 Capri MK3
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

bogyo28 wrote:
proteus wrote:Ma sikerült megmérni a motorom kompresszióját és elszomorító, még akkor is, ha biztosravehető, hogy nem volt pontos a műszer. Konkrétan 3-2-7-5 bar lett mérve, ami ugyan biztos, hogy több, de arányaiban ennyi. A veztengely is cserés, a többit majd akkor, ha szét lesz szedve a motor.
és amaradék 2 henger :shock: 8) :lol: :lol: :lol: :?:
:segg: :segg: :segg: :lol:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
Locked