Page 60 of 341
Posted: Fri Oct 26, 2007 11:17 am
by kuzsi
stpetya wrote:levelboss wrote:Ha nekem volna rá lehetőségem minden téren, akkor nem hagynám ott! Akkor se ha állnia kell.
Az tutkó ,jó az a 2 kiló kicsit húzós érte a leírtak alapján de gondolom a mostani tulajnak is lehet már annyiban ha elkezdte csinálni...Meg tényleg marha szép autók a Tau coupék

hát lehet hogy még többen is van neki..ha lehet hinni a srácnak akkor csak a fényezés volt anno 60
ha minden igaz akkor most szombaton megnézzük mégegyszer meg kipakoljuk a sráccal a sufnyit

hogy mi minden rejtőzik ott bent az autóhoz
de nem volna gyerekjáték mondjuk ilyenre kihozni:

nyami :)
Posted: Fri Oct 26, 2007 11:43 pm
by nyujoe
...ez a kép a hátterem kb egy éve:lol:
Posted: Sat Oct 27, 2007 9:23 am
by DavidMolnar
Baba ez a járgány!
Posted: Sat Oct 27, 2007 9:33 am
by szszaby
Nagyon szép ezzel a kétszinű fényezéssel.
Posted: Sat Oct 27, 2007 10:22 am
by Pudva
Posted: Sat Oct 27, 2007 11:15 am
by szszaby
Átlagvásárlónak szánt sorszámozott kivitel..... ha meg tudja fizetni.
Posted: Sun Oct 28, 2007 11:13 pm
by Mad Max
A dupla színű fényezés nagyon szép

Posted: Sun Nov 04, 2007 10:38 am
by gizmo
Posted: Sun Nov 04, 2007 3:57 pm
by gigford
Dozer wrote:Ez egy nagyon csúnyán megmókolt motor, ahhoz hogy egy 2.8i ből kipréseljék a 260 lovat a gyári dugók édes kevesek, amik voltak turbós mocik egy finom turbónyomással üzemeltek és kb 190 pacisak voltak emlékeim szerint.
A 260 lóhoz vastagon kell költeni a mocira....erre ránézésre semmit nem költöttek csak nyakonbaszkák egy turbóval megy amíg megy alapon.
Az F16os TurboTechnics szett 230 lo korulre hozta a 2.8it. Suritest csokkentettek, upgradelt olajpumpa, gyujtaseloszto mokolas, k-jet hangolasa. Nem nyultak a dugokhoz. Sot, a dugobol szedtek le surites csokkentes miatt, ami ugye biztos nem erositette.
Szamos pelda van, hogy az eredeti telj ketszereset birja a gyari belso, relative hosszu tavon (lasd itthoni dragracing mezony), de ha el is patkol vmi a mociban, legtobbszor nem a dugo tehet rola, rossz vezerles, keverek szegenyedik stb.
Mindemellett telleg nem vmi bizalomgerjeszto ez a moci...
Posted: Sun Nov 04, 2007 5:24 pm
by Dozer
Az én első és egyetlen turbósítási próbálkozásom az első hosszú úton elégette a dugókat, amíg városban jártam vele addig semmi gond nem volt vele...de autópályán 60 kilóméterig sem jutottam és zselé lett a dugókból..:.-)
Posted: Sun Nov 04, 2007 5:32 pm
by gigford
Dozer wrote:Az én első és egyetlen turbósítási próbálkozásom az első hosszú úton elégette a dugókat, amíg városban jártam vele addig semmi gond nem volt vele...de autópályán 60 kilóméterig sem jutottam és zselé lett a dugókból..:.-)
Telleg, Lackonal keszul vmi Ford mocid esetleg? Hatha erdekes es belefer ebbe a topikba

Posted: Sun Nov 04, 2007 5:51 pm
by Dozer
most haverom porsche utánzata (924) készülget nála....
Én meg nem tudom eldönteni mit akarjak...építsek egy v6 cossi-t durvára, vagy csak építsek egyet és kapjon egy nitrót szükség esetére, de a legnagyobb problémám hogy bármelyik verziót valósítom meg valahonnan keríteni kéne egy váltót (automatát) ami bírni fogja a jócskán megnövelt nyomatékot és még jól is vált, mert az a vacak amit gyárilag utánuk akasztottak az halál szar.
Posted: Sun Nov 04, 2007 6:33 pm
by FEFE
CAPRI-3 wrote:ez egy ótvar kókány lavorvas... némi werksturbo alkatrésszel... érdemesebb a semmiből elkezdeni építeni, mint ennek nekifogni...
Nemtudom te hol látsz ebben werksturbo alkatrészt mer én semmit, főlleg magyarországon mikor az egyik topicban már kitárgyaltuk hogy magyarországon nincs és nem is volt werksturbo.
Posted: Sun Nov 04, 2007 6:35 pm
by gigford
Egy norveg(talan) twinturbos cosworth mogott type 5 van, allitolag hihetetlen mit elbirnak.
Lehet idekinn kapni hozzajuk felujitokeszletet, az enyemet pont Lacko ujitotta fel vele. Majd meglatjuk mit szol jovore a 100as shothoz...
Posted: Sun Nov 04, 2007 6:49 pm
by Dozer
Kézi nem is lenne gond de nekem automata kell