Page 60 of 97

Posted: Wed Apr 11, 2007 9:35 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:
bogyo28 wrote:
proteus wrote:Ma sikerült megmérni a motorom kompresszióját és elszomorító, még akkor is, ha biztosravehető, hogy nem volt pontos a műszer. Konkrétan 3-2-7-5 bar lett mérve, ami ugyan biztos, hogy több, de arányaiban ennyi. A veztengely is cserés, a többit majd akkor, ha szét lesz szedve a motor.
és amaradék 2 henger :shock: 8) :lol: :lol: :lol: :?:
huhuhuhuuuuuuuuuuuu

ez gonosz :D
de a kolléga nem olyan aki nem értené a viccet. :lol: :lol:

Posted: Wed Apr 11, 2007 9:40 pm
by Tibi
bogyo28 wrote: de a kolléga nem olyan aki nem értené a viccet. :lol: :lol:
ja persze, én sem olyannak ismertem meg a Camponában :D Csak ez a beszólás nagyon ott volt :D jót röhögtem rajta. Képzeld, ha 4re ilyen értékek jöttek ki, mi lett volna 6-tal. :D:D:D:D és itt ismét bízunk a a humorézék meglétében :D

Posted: Wed Apr 11, 2007 9:44 pm
by proteus
Tibi wrote:
bogyo28 wrote: de a kolléga nem olyan aki nem értené a viccet. :lol: :lol:
ja persze, én sem olyannak ismertem meg a Camponában :D Csak ez a beszólás nagyon ott volt :D jót röhögtem rajta. Képzeld, ha 4re ilyen értékek jöttek ki, mi lett volna 6-tal. :D:D:D:D és itt ismét bízunk a a humorézék meglétében :D
Ott már vákum lett volna! :lol:

Posted: Thu Apr 12, 2007 7:35 pm
by Nitrobuster
proteus wrote:
szszaby wrote:
proteus wrote:Ma sikerült megmérni a motorom kompresszióját és elszomorító, még akkor is, ha biztosravehető, hogy nem volt pontos a műszer. Konkrétan 3-2-7-5 bar lett mérve, ami ugyan biztos, hogy több, de arányaiban ennyi. A veztengely is cserés, a többit majd akkor, ha szét lesz szedve a motor.
Az a 3 és 2 elég sovány, ettől többet még gyűrű nélkül is tudnia kell.
Persze, az biztos, hogy több, csak az arányok miatt írtam le, hogy mit sikerült mérni.
Itt nem csak a 3-2 sovány az egész rossz. Ha a műszer jó akkor ezen max csak egy henger működhet.
Ha kell moci csak szólj van raktáron. :wink:

Posted: Thu Apr 12, 2007 7:57 pm
by proteus
Nitrobuster wrote:
proteus wrote:
szszaby wrote: Az a 3 és 2 elég sovány, ettől többet még gyűrű nélkül is tudnia kell.
Persze, az biztos, hogy több, csak az arányok miatt írtam le, hogy mit sikerült mérni.
Itt nem csak a 3-2 sovány az egész rossz. Ha a műszer jó akkor ezen max csak egy henger működhet.

Ha kell moci csak szólj van raktáron. :wink:
Ezért mondtam, hogy max az arányokat veszem ebből figyelembe, mert ha rossz is a műszer akkor egyformán rossz.

Posted: Thu Apr 12, 2007 11:55 pm
by Blant
szerintem nem feltétlenül egyformán rossz. És szerintem ilyen kompresszió értékekkel nem ment volna lábon az autó...

Posted: Fri Apr 13, 2007 8:35 pm
by driver
Szerintem nem a legjobb választás a 2,0 motor!
Főleg egy drag ba, ahol pont azt várnád hogy szétszakit mindent!!
Akkor már inkább egy 2,8 i vagy karbi ahogy tetszik!

Posted: Fri Apr 13, 2007 10:09 pm
by Dartonit
Dragnak szerintem minimum V8-at. Ezzel már úgyis csak épített kategóriában tudsz indulni, ott pedig mindegy a köbcenti. És ha már mindegy, legyen a legnagyobb, az sem sokkal drágább. Én pl tudok egy 6 littyóst ha kell. 100 péz

Posted: Fri Apr 13, 2007 10:24 pm
by Tibi
kozsukp wrote:Hali
Egy pár kérdést intéznék a társasághoz, dragot építek és alapul egy capri v6 2.0-t vettem. Mivel érdemes foglalkozni ilyen szinten, mert Caprival még nem volt dolgom. Eddig egy Taunussal küzdöttem, és már úton van két 63 escort is. Nitro biztos kerül a rendszerbe, de nem tudom a felömlőkkel foglalkozzak e, vagy csak egy nagyobb karbi is elég. ( A NOS közvetlen lesz) Érdekelnének még Capri cuccok, csak motor, mert a váz egy 1941-es Austin lesz üvegszálból.
Szia,

egész autót vettél és csak a moci kell? Milyen belül ? A többivel mi a terv ?

Posted: Fri Apr 13, 2007 11:41 pm
by Jatis
Az a 63-as Escort érdekes, mert hivatalosan 67-től gyártják.

Posted: Sat Apr 14, 2007 10:03 am
by Kenny
Drag? Akkor V8, és nem a kisebbik fajta! Aztán még gondolkozhatsz, hogy mivel töltsd meg. A 2.8 a 71-es Escortba is kevés, épp azon agyalunk mi férne még el rajta.

Posted: Sat Apr 14, 2007 5:03 pm
by Gobbo
Sziasztok!

Ma elhoztam az autom... fasz lett csak a hutes rakoncatlankodik egy kicsit, de az is lehet, hogy a muszer mutat rosszul mert amikor mar a piros aljanal volt a mutato akkor lealtam es sima meg tudtam fogni a hutot es a gumicsovet is ami a hutobol jon ki. Ugyis szeretnekl egy uj hutot bele es akkor gondolom mar minden fasza lesz (ha nem a muszer volt a hibas).

Az egesz munkaert halas koszonet SUNYAnak es BOGYOnak.

csao,

Gobbo

Posted: Sun Apr 15, 2007 2:00 am
by Blant
Ha hideg a hűtő simán lehet, hogy rossz és nem nyit ki a termosztátod, vagy kevés/levegős a hűtővíz, vagy a vízpumpa is lehet rossz. Vedd komolyan. Kár lenne azt a felújított mocit megfőzni :)

Posted: Sun Apr 15, 2007 8:24 am
by TÉCSÉ
Blant wrote:Ha hideg a hűtő simán lehet, hogy rossz és nem nyit ki a termosztátod, vagy kevés/levegős a hűtővíz, vagy a vízpumpa is lehet rossz. Vedd komolyan. Kár lenne azt a felújított mocit megfőzni :)
Blant kollégának teljesen igaza van !!!
A hűtéssel nem viccelni , és nem feltétlneül a műszer a szar (nekem még egy sem volt rossz - viszont motort már főztem :lol: ) - olcsóbb átnézetni , átmosatni a hűtőrendszert....

Posted: Sun Apr 15, 2007 12:16 pm
by Jatis
Kenny wrote:Drag? Akkor V8, és nem a kisebbik fajta! Aztán még gondolkozhatsz, hogy mivel töltsd meg. A 2.8 a 71-es Escortba is kevés, épp azon agyalunk mi férne még el rajta.
Pontosabban az már megvan mivel töltjük, de az még nincs, hogy hogyan. :lol: