Page 7 of 13
Re: Nem vagyok büszke rá
Posted: Sun Jan 04, 2009 7:25 pm
by TÉCSÉ
daniv6 wrote:Csak ez a hideg ne lenne, mert hát fűtés az nincs. :? Mármint a műhelyben.
De most már a kocsiba se kell a fűtésrendszerrel kínlódni, mert nem fér be a drágám. A főfékhenger sem fér el, a gázpedál se meg a fék is rossz helyen van. Ebből a gázpedáltéma nincs még megoldva, a többi már frankó. Egyelőre ennyi.
(A képen a kardánalagút látható; csöppet ki lett tágítva;de nem kell meijedni, a heg mindkét oldalról fogja majd, de még nincs befejezett állapotban)
Brutális - majdnem ahogy Davidmolnar írta valamire : HalálTCSillagjellegű ...

Re: Nem vagyok büszke rá
Posted: Sun Jan 04, 2009 8:18 pm
by szszaby
Ez jól át lett hekkelve.

Re: Nem vagyok büszke rá
Posted: Fri Jan 09, 2009 2:00 pm
by daniv6
Valaki adjon már egy tippet
Escort 1.6. 16v.
Nincs fűtés, a kiegyenlítő tartály telenyomódik vízzel, ha lecsavarom a kupakot, víz és levegő bugyog felváltva kifelé. Az alsó fűtéscső ami a kaszniba megy, hideg a másik meleg.
Mi történik itt?
Re: Nem vagyok büszke rá
Posted: Fri Jan 09, 2009 2:04 pm
by proteus
Mondjuk el van dugulva a radiátor?
Re: Nem vagyok büszke rá
Posted: Fri Jan 09, 2009 2:10 pm
by Hattyu
proteus wrote:Mondjuk el van dugulva a radiátor?
Vagy bevan fagyva

Re: Nem vagyok büszke rá
Posted: Fri Jan 09, 2009 2:36 pm
by szszaby
Vagy hengerfejes.

Re: Nem vagyok büszke rá
Posted: Fri Jan 09, 2009 7:52 pm
by daniv6
Kösz a tippeket, nagy segítség volt. Csak a fagyállóm volt gyenge, így valóban befagyott a radiátor.
Re: Nem vagyok büszke rá
Posted: Mon Jan 19, 2009 8:40 pm
by daniv6
Kicsi fejlemény:
Hóvégéig befejezem a kasztnizást.

(Igazán nagy élvezet volt

)
Végül is az egész pedálsort átkellett hekkelni a terebélyes váltóalagút miatt.
Mivel aut váltós, szerencsére csak 2 pedállal kellett megküzdeni. (Elsőre jónak tűnik.) A gázbowden-kimenet a közép felé helyeződött,(amúgy is mindig elszakadt és szar volt szerelni) mert a karbihoz simábban, megtörés nélkül érkezhet. A főfékhenger teljesen ki lett tolva a doblemezig, hogy ne érjen bele a szelepfedélbe. Az 1 méteres leömlők, valszeg bele fognak érni a fékreőszabályzóba és a kormányrúdba is, így hekkelés, vagy csere lesz a vége.
(Na nem most, mert sikerűlt megint elúszni :? )
Értekeztem új fórumtársunkkal a kipuff rendszer tervezéséről, majd beszámolok, ha lesz belőle valami. A tankot is átalakítom, mert kanyarban levegőt szívott - kellemetlen.
Apró prb az, hogy a gyári fűtéstechnika nem fér be a helyére, ezért más modelből származó hasonló fűtést kell beszereznem. Ötleteket szívesen fogadok.
(B-tervként, elektromos fűtést rakok bele, amit a dzsipekhez árulnak.)
Egyelőre ennyi.
Re: Nem vagyok büszke rá
Posted: Mon Jan 19, 2009 11:15 pm
by Tibi
Te az a Dani vagy akivel a gyűlésen találkoztam ?
Re: Nem vagyok büszke rá
Posted: Tue Jan 20, 2009 1:17 pm
by holecz
Kíváncsi vagyok mi lesz ennek a vége.

További kitartás Dani!

Re: Nem vagyok büszke rá
Posted: Tue Jan 20, 2009 3:22 pm
by daniv6
Tibi wrote:Te az a Dani vagy akivel a gyűlésen találkoztam ?
Igen.
Re: Nem vagyok büszke rá
Posted: Tue Jan 20, 2009 10:47 pm
by Tibi
daniv6 wrote:Tibi wrote:Te az a Dani vagy akivel a gyűlésen találkoztam ?
Igen.
Bocsi, lassan állt össze a kép

Re: Nem vagyok büszke rá
Posted: Tue Feb 17, 2009 8:56 pm
by daniv6
Apróság, hogy kész az eleje, most már a szerkezettel foglalkozok.
Először is, a konvertert össze kell hoznom a lendkerékkel.
..................... többit majd utána
Íme az eleje. Bár nem akartam ilyen félkészen megmutatni, de mégis.
Még fogom finomítani, de most már egy kicsit a többi dologgal is foglalkoznom kell, mert még a végén elfelejtem, hogy mit is kell csinálni.
Re: Nem vagyok büszke rá
Posted: Tue Feb 17, 2009 9:04 pm
by holecz
A második képen az a lyuk, az az index helye lesz????Nem lesz lökhárítód????Vagy most ez hogy van??Amúgy látom nem sajnáltad a lemezt!!

Re: Nem vagyok büszke rá
Posted: Tue Feb 17, 2009 10:06 pm
by Hattyu
Jó lesz az, csak így tovább
