Page 7 of 15

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Mon Jan 05, 2009 2:29 pm
by Bogyo28
sony5 wrote:összefoglalva a capri fűtése:KONSTRUKCIÓ HIBÁS!sajnos :h:
ez igy faszság!!!! a capriban ha jók a dolgok (uj radiátor, rendes minőségü termosztát), kibaszott fasza fűtés van. az ilyen hogy hosszú a cső meg hasonlók = baromságok... akinek szar a fűtése, vegyen gyári (motorcraft) termosztátot bele 92 fokosat, az 92 fokos víz alatt nem enged semmit a hűtőbe, meg egy uj fütőradiátort és csodálkozni fog erősen...

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Mon Jan 05, 2009 2:39 pm
by Bogyo28
Iván wrote:gúúd for júú meeen :mrgreen:
bizti jó volt szigetelve is az autód.az enyémben az se túl penge.most néztem mikor széccettem.de meg nem is vízköves meg rozsdályos a radiátor.
azért mert nem látod (mivel kivülről nem látszik) attól még a fűtőradiátorod tök szar. de az összes capriban amelyikben még nem volt cserélve. mosogathatod amivel csak akarod, nem lesz tökéletes. ha szétszeded, akkor látszik hogy a csövekben van egy kis csavart fémdarab, ami gyárilag terelgetné benne a vizet, de ilyen idős korában meg már csak akadály a víz útjában. De mi már próbálkoztunk azzal is régebben hogy a radiátor oldaláról leszedtük a müanyag borítást, és ugy tisztitva se lesz jó. az a baj, hogy a vízkő igen jó hőszigetelő, és bármilyen kis vékony rétegben marad ott a radiátor falán, akkor a víz már nem adja át a hőt rendesen. a tisztitás csak arra jó hogy ne keletkezzen túlnyomás a rendszerben és ne repedjen meg a műanyag. sok esetben tök forro a két cső ami bemegy a radiátorba, esetleg még a radiátor is meleg, de ahogy elkezded a ventivel fujatni, egyből kihül, mert nem tudja a víz rendesen melegíteni. ráadásul tök megtévesztő, hogy kivülről tök szép állapotu a radiátor, mégis szar. de nincs 9 pénz az uj, annyiért nem érdemes nekiállni szenvedni vele...

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Mon Jan 05, 2009 3:48 pm
by szszaby
Ez biztos igaz mert nekem is szép volt kivül mégse fűtött rendesen, aztán kapott egy másikat és azzal ha bemelegszik a moci már lehet izzadni.

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Mon Jan 05, 2009 6:06 pm
by Árpi
Bocs az off kérdésért , de a capri fütőradiátora nem jó tauba :oops: ? Kb mik a méretei , nagyon megköszöném ha valaki tudna mondani erre valamit. :pia:

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Mon Jan 05, 2009 6:30 pm
by Bogyo28
Árpi wrote:Bocs az off kérdésért , de a capri fütőradiátora nem jó tauba :oops: ? Kb mik a méretei , nagyon megköszöném ha valaki tudna mondani erre valamit. :pia:
a fütőradiátoros topikban van róla pdf méretekkel, azt nézd meg. vagy ha kell van katalógusom abban tudsz manuálisan turkálni...

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Mon Jan 05, 2009 7:36 pm
by Árpi
Bogyo28 wrote:
Árpi wrote:Bocs az off kérdésért , de a capri fütőradiátora nem jó tauba :oops: ? Kb mik a méretei , nagyon megköszöném ha valaki tudna mondani erre valamit. :pia:
a fütőradiátoros topikban van róla pdf méretekkel, azt nézd meg. vagy ha kell van katalógusom abban tudsz manuálisan turkálni...
Köszi , megtaláltam! :ru:

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Wed Jan 28, 2009 4:18 pm
by Zacy
Ma rendeltem fékbetétet a kocsiba, 5300 a garnitúra,remélem jobb lesz az ami benne van (a ferodor rajta nem fekete hanem ilyen világos barna kemény valami,és el van üvegesedve a teteje, fékezésnél nagyon sír).
A tárcsát nem mértem, nem tudom mi a gyári minimum vastagsága. Továbbá néztem hozzá lengőkart is, 11500/db.

Az itt felsorolt alkatrészekről kérném a véleményeteket...

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Wed Jan 28, 2009 7:35 pm
by daniv6
Elvileg az új fékek minden kocsiban sírni fognak mostmá', mert kivették belőle az azbesztet. A lengőkarok meg biztos ellesznek 1-2 évig. Én még 7é vettem úgy 3éve darabját.

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Thu Jan 29, 2009 1:25 pm
by Zacy
Na ehoztam a fékbetéteket. Mintex a neve a cuccnak, ismeri valaki?

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Fri Jan 30, 2009 12:21 am
by Bogyo28
Zacy wrote:Ma rendeltem fékbetétet a kocsiba, 5300 a garnitúra,remélem jobb lesz az ami benne van (a ferodor rajta nem fekete hanem ilyen világos barna kemény valami,és el van üvegesedve a teteje, fékezésnél nagyon sír).
A tárcsát nem mértem, nem tudom mi a gyári minimum vastagsága. Továbbá néztem hozzá lengőkart is, 11500/db.

Az itt felsorolt alkatrészekről kérném a véleményeteket...
angolban egy pár erősített lengőkar poli szilentekkel 39 font, postaköltség kb 35 font. az mai árfolyamon nincs 25 pénz. én nem vennék utángyártott szart szilentek nélkül ugyanennyiért...

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Fri Jan 30, 2009 12:43 pm
by Zacy
Bogyo28 wrote:
Zacy wrote:Ma rendeltem fékbetétet a kocsiba, 5300 a garnitúra,remélem jobb lesz az ami benne van (a ferodor rajta nem fekete hanem ilyen világos barna kemény valami,és el van üvegesedve a teteje, fékezésnél nagyon sír).
A tárcsát nem mértem, nem tudom mi a gyári minimum vastagsága. Továbbá néztem hozzá lengőkart is, 11500/db.

Az itt felsorolt alkatrészekről kérném a véleményeteket...
angolban egy pár erősített lengőkar poli szilentekkel 39 font, postaköltség kb 35 font. az mai árfolyamon nincs 25 pénz. én nem vennék utángyártott szart szilentek nélkül ugyanennyiért...
Tavasszal ha rendelsz, és úgy állok majd anyagilag akkor lehet rendelek belőle. Addig meg bírja a mostani.Köszi az infót.

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Mon Feb 02, 2009 9:46 pm
by daniv6
Ha megvan a minta az alu légszűrőházhoz, tudok valakit aki kitudja önteni frankón. Persze itt ahol lakom. Gondolom, hogy megvan rá az embered, csak ha mégis úgy alakul, hogy nem lesz jó vagy drága.....stb
Csinálnak még, karbi alátétet, szívósort (talán dugókat is de azt csak eredeti után) ......ilyeneket.

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Mon Feb 02, 2009 10:29 pm
by Zacy
daniv6 wrote:Ha megvan a minta az alu légszűrőházhoz, tudok valakit aki kitudja önteni frankón. Persze itt ahol lakom. Gondolom, hogy megvan rá az embered, csak ha mégis úgy alakul, hogy nem lesz jó vagy drága.....stb
Csinálnak még, karbi alátétet, szívósort (talán dugókat is de azt csak eredeti után) ......ilyeneket.
A Dugó nekem nem nagyon megy, de ha akarnám lehet menne, ezt le tudom önteni én is. Utána meg megpróbálom a szelepfedeleket....hátha sikerül. De azért köszi a felajánlást.Ha esetleg itt nagyobb volt a szám mint amit tudok majd szólok :)....lehet belebukok :)

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Sun Feb 08, 2009 9:38 am
by Zacy
Tegnap a szép idő miatt egymásra néztünk az asszonnyal, éreztük, itt autószereléssel fog telni az egész nap. Első problémám a bal oldali fék külső dugattyújával akadt, be van szorulva és csak az egyik betét dolgozik. A szoros munkahengert ugyan vissza tudtam nyomni préssel lassan, de ki már nem jön. Ma leveszem és kiveszem belőle a dugattyút, kitakarítom és összerakom. a Másik és keményebb probléma az hogy Lóg a kormányművem. A kormánymű maga nem is gond mert gondolom perselyezhető, de a fogasléc két végén lévő gömbcsuklót lehet-e venni valahol vagy marad az eszterga?

Ebben kérnék tanácsot mert nem akarok venni 42000-ért után gyártottat.

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Sun Feb 08, 2009 10:03 am
by proteus
Az a 42 inkább 23, keresd Sünit.