Page 7 of 341
Posted: Wed Sep 28, 2005 1:13 am
by Nitrobuster
CAPRI-3 wrote:Nitrobuster wrote:Pont a nagy súly miatt forog nagy ívben. De választhatsz, vagy pintács, vagy speer.
elolvashattad volna az irasomat mielott beleszolsz:)
V motorral es sperr nelkul forogtam (mert azt is kellett) a szlalomon.
Mielőtt bele szólsz én a Gizmonak válaszoltam nem neked, különben is nem a törökmezei sierrás mutatványodról írunk, hanem hogy a capri orrnehéz vagy nem.
Posted: Wed Sep 28, 2005 1:26 am
by CAPRI-3
Nitrobuster wrote:CAPRI-3 wrote:Nitrobuster wrote:Pont a nagy súly miatt forog nagy ívben. De választhatsz, vagy pintács, vagy speer.
elolvashattad volna az irasomat mielott beleszolsz:)
V motorral es sperr nelkul forogtam (mert azt is kellett) a szlalomon.
Mielőtt bele szólsz én a Gizmonak válaszoltam nem neked, különben is nem a törökmezei sierrás mutatványodról írunk, hanem hogy a capri orrnehéz vagy nem.
sertodj meg vazze:)
1. tokmindegy kinek irsz a forum nyilt.
2. viccnek jo a pintacs vagy sperr, de komolyan veve azert maskepp is meg lehet oldani a porgest.
3. en sem a sajat mutatvanyomrol irtam, hanem arrol, hogy nem motorsuly vagy sperr kerdese a forgas, inkabb tobb dolog egyuttes meglete a feltetel.
4. a sierra V motorral ugyanannyira orrnehez, mint egy capri aranyaiban.
ma mertuk le az automat, 1140kg, es nekem ugyanaz a nehez 2.8iV6 van elol, mint az 1200-1250 kg koruli caprikban (V vagy 2.8i)
Posted: Wed Sep 28, 2005 1:55 am
by Nitrobuster
Nem sértődtem meg.
Csak azért írtam, mert szerintem egy gyári v6-al speer nélkül csak nagy ívben lehet forogni (tolja az elejét) ezzel ellenben a s4-el szinte egyhelyben is lehet forogni.( de ez az én véleményem)
Posted: Wed Sep 28, 2005 6:57 am
by gizmo
Jó reggelt!
Látom kicsit paprikásak az emberek az elmúlt hetekben... peace! nekem úgy tünt hogy könnyű az elejét egy helyben tarva pörögni (a kanyar az már nagyon más tészta), persze nem vezettem még turbós pintót... de kipróbálnám szívesen!

Posted: Wed Sep 28, 2005 7:56 am
by Nitrobuster
gizmo wrote:Jó reggelt!
Látom kicsit paprikásak az emberek az elmúlt hetekben... peace! nekem úgy tünt hogy könnyű az elejét egy helyben tarva pörögni (a kanyar az már nagyon más tészta), persze nem vezettem még turbós pintót... de kipróbálnám szívesen!

Írj egy levelet Dévényi Tibi bácsinak, talán ő el tudja intézni. :D :D :D
Posted: Wed Sep 28, 2005 1:17 pm
by German Capri
Hogy beleugassak:))V6-al kibaszott könnyen lehet kis ívben is ha nem beteg a motorod!Tapasztalat!2.3 V6

Posted: Wed Sep 28, 2005 6:57 pm
by Nitrobuster
A következő talin szaván fogok mindenkit, azt lesz

Posted: Wed Sep 28, 2005 7:04 pm
by German Capri
Nem tudom mi a hihetetlen,a nehéz orra körül forog a vas,ennyi!
Posted: Wed Sep 28, 2005 7:57 pm
by Nitrobuster
German Capri wrote:Nem tudom mi a hihetetlen,a nehéz orra körül forog a vas,ennyi!
Nem írtam olyat, hogy hihetetlen. Csak a buli miatt kell forogni.
Posted: Wed Sep 28, 2005 8:14 pm
by Bogyo28
nem vagyok egy sor4 párti, azt tudni lehet rólam, de az biztos igaz hogy lehet "műanyag motorrral" is forogni, és aki nem tud annak lehet v8 is benn. nem megsértödni ám semmin.! én pintács helyett inkább a spert választottam, hát gyakorlás nélkül elsőre majdnem árok lett belőle. de nagyon állat. egy mezei sor4 nem biztos hogy van elég erös ahoz, hogy állo helyzetböl indulva pár nyolcast rajzoljon 205-ös gumival. egy turboval persze más a helyzet, ugaz ebböl közelebröl csak a t-bird 2.3-asét ismerem, de az képes nem egyszerü dolgokra. most ugye nekem 2.8 V6 + sper + meg némi pöckölés a motorral, mégsem tudok igazán szépen forogni vele (még). szoval bárki mielött elkezd belekölteni anyagilag, tanuljon meg vezetni, anélkül bármennyit rákölthet. az orrnehezet szerintem sor4-el is lehet picit érezni, de v6-nál föleg. poros uton kormány tökig betekerve, nagy gáz és az auto tolja el az elejét nem kanyarodik. még videom is van róla valahol vhs-en, de nem dicseksem nagyon vele. ez a sper-el még inkább kijön. tudom, tegyek bele sor4-et. de egy tuning sor4 ott van mint most a karbis V6.... :D :D :D
Posted: Wed Sep 28, 2005 9:42 pm
by gigford
Helobelo,
Tibitol tudtam meg hogy nemreg jelent meg itt kinnt a ClassicFord magazin 100.kiadasa.
Hat vettem egyet,adok nemi izelitot es nehany honlapcimet is ahol kifejezetten caprikkal foglalkoznak:
Van benne egy gyonyoru Mk1es:
moci: 3.2re furt essex, 8.2:1 comp, Holset turbo, 9lb boost-on megy(ha valaki tudja mennyi ez bar-ban irja meg), twin weber kb 240lovacska
gyujtas:Lumenition
valto:erositett gyari 3litereshez valo
futomu,fek:minden finomsag ami elkepzelheto
felni,gumi: 14*6j alu 195/65
Nehany cim:
http://www.caprang.com/
http://www.tickover.co.uk/
http://www.caprisport.com/
http://www.gmscaprispares.co.uk/
Posted: Wed Sep 28, 2005 9:52 pm
by Nitrobuster
9psi=0,61bar
Posted: Thu Sep 29, 2005 12:40 am
by CAPRI-3
Nitrobuster wrote:Nem sértődtem meg.
Csak azért írtam, mert szerintem egy gyári v6-al speer nélkül csak nagy ívben lehet forogni (tolja az elejét) ezzel ellenben a s4-el szinte egyhelyben is lehet forogni.( de ez az én véleményem)
nehari meg ram, de en lattalak este probalkozni es semmivel nem teszed el konnyebben a segget, mint barmilyen mas hatsokerekes autonak.
nekem konnyebben megindul a sierra, epp csak elrugom kettesben nagy kuplunggal es forog mint a bugocsiga.
Csabinak jobban ment, de persze csak gyakorlas kerdese minden, ra kell erezni. azonban mindekettotok autojanak ment az eleje is nagy ivben eccer-keccer.
sz'al inkabb sperr, mint motorsuly kerdese.
Posted: Thu Sep 29, 2005 8:41 am
by Nitrobuster
Nem tudom miért, de balra egészen kis ívben forog, jobbra iszonyatosan tolja az elejét. 2-ben nem nagyon próbáltam, mert szívómotor után a turbómotor kicsit még szokatlan. 2500-nél gázpöccintésre kapar ezáltal hamar túlforog, ha elveszem a gázt leesik a fordulat, nincs töltőnyomás és persze a legrosszabb pillanatban lódul meg. Inkább ezért lassan próbálkozok, nehogy a féltett járgányom a fákközt landoljon.
Posted: Sat Oct 01, 2005 2:42 pm
by CAPRI-3
BOLDOG SZULINAPOT GIZMO!!!!!
:)