Page 7 of 26
Re: daytona verdai
Posted: Sun Mar 20, 2011 3:33 pm
by daytona
Kosz!!

Nekem is bejonnek, ez a vegleges konfig

Csak meg kell hozzajuk csinalni a hatso iveket.
Re: daytona verdai
Posted: Tue Jun 14, 2011 9:43 am
by daytona
Irok egy kicsit ide is....ugyanis vegre lett egy stroboszkopom, ugyhogy ra tudtam nezni a Capri elogyujtasara.
Az elozmenyekrol annyit, hogy tavaly a martonvasari "szakiknal" kapott egy teljesen uj Weber 38 DGMS karbit a kocsi. Akkor allitolag mindent belottek ugy ahogy kell: CO-t, alapjaratot, elogyujtast. Mikor elhoztam toluk, alapjarat 400-450 volt, a karbin nem volt ledugozva egy kiallas a pillangoszelepek kozt - igy ott falsot szivott. Szoval azzal kezdtem, hogy ledugoztam azt a kiallast. Maris jobb lett, de meg mindig rettenetesen gyenge volt az auto. A tavalyi majalisra alig birtam kikocogni a kocsival, szarul ment. Aztan Fefe tanacsara fulre racsavartam az elosztora, adtam neki egy kis plusz elogyujtast. Ugy mar hasznalhato lett az auto vegre.
A mult heten viszont vegre pontosan ramertem: 6 fokra allitottam be tavaly fulre. Akkor mennyit, illetve hogyan allithattak Martonvasaron?

Ugyhogy most belottem 10 fokra...probaut majd kovetkezik.
Re: daytona verdai
Posted: Mon Jun 20, 2011 11:06 pm
by daytona
Megy mint az allat

Re: daytona verdai
Posted: Tue Jun 21, 2011 10:26 pm
by szszaby
Akkor teljes a siker.

Re: daytona verdai
Posted: Wed Aug 31, 2011 8:24 am
by daytona
Sierras Rekanak hala hazakerultek Angliabol az oldalso S matricak arany szinben!!!

Re: daytona verdai
Posted: Mon Sep 05, 2011 12:21 am
by daytona
Ma bekerult a Capriba a zsir uj elso huto (Suninek koszi a hutoert!!!). Illetve tul vagyok egy szelepallitason ill. gyertyacseren. A gyertyaknal kicsit bizonytalan lettem, mert a Haynes 0.6mm-t ir elektroda hezagnak. Sunitol vasarolt Denso gyertyak gyarilag 0.9 mm korulire voltak belove. 0.65-ot allitottam be, de nekem ez kicsit kevesnek tunik. Van ezzel valakinek tapasztalata? Koszi!
Re: daytona verdai
Posted: Mon Sep 05, 2011 9:10 am
by Bogyo28
daytona wrote:Ma bekerult a Capriba a zsir uj elso huto (Suninek koszi a hutoert!!!). Illetve tul vagyok egy szelepallitason ill. gyertyacseren. A gyertyaknal kicsit bizonytalan lettem, mert a Haynes 0.6mm-t ir elektroda hezagnak. Sunitol vasarolt Denso gyertyak gyarilag 0.9 mm korulire voltak belove. 0.65-ot allitottam be, de nekem ez kicsit kevesnek tunik. Van ezzel valakinek tapasztalata? Koszi!
nem tuti, de a haynes az a akkoriban gyártott motorcraft-hoz ír akkora hézagot. a most vásárolt Denso gyertyánál és a gyárojának hinnék....
Re: daytona verdai
Posted: Mon Sep 05, 2011 11:16 am
by daytona
A gyertyakra az volt irva, hogy apply electrode gap according to vehicle manufacturer....

Re: daytona verdai
Posted: Mon Sep 05, 2011 1:14 pm
by Bogyo28
daytona wrote:A gyertyakra az volt irva, hogy apply electrode gap according to vehicle manufacturer....

jó!

Re: daytona verdai
Posted: Mon Sep 05, 2011 1:47 pm
by daytona
Re: daytona verdai
Posted: Thu Nov 10, 2011 7:19 pm
by daytona
Rakok ide is egy par fotot az XR4i projektrol...
Re: daytona verdai
Posted: Thu Nov 10, 2011 7:21 pm
by daytona
meg par foto...
Re: daytona verdai
Posted: Thu Nov 10, 2011 7:46 pm
by proteus
Épp kérni akartam...

Re: daytona verdai
Posted: Thu Nov 10, 2011 8:25 pm
by Tibi
Gyári állapot visszaállítása a cél ?
Re: daytona verdai
Posted: Thu Nov 10, 2011 8:33 pm
by daytona
Abszolut nem! Eloszor ilyen iranyban akartam elindulni, de aztan rajottem, hogy eredeti autom mar van: a Capri - 2.3V6 eredeti motor, valto, futomu, belso ter, nem volt torve a karosszeria....ebben is van egy csomo izgalom (mint pl az orokos adalek keverese a benzinhez

), de most mar kicsit mas izgalmakra vagyom
Ugyhogy az XR valtoalagut-cseren esett at, hogy beferjen az MT75. Egyelore sima 2.9 12v-vel tervezem osszerakni.