Page 7 of 47
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Sun Jun 06, 2010 7:35 pm
				by szszaby
				Tibi wrote:szszaby wrote:Biztos rövid volt. 

 
Az volt, saját 
innováció .
Menetmetszés a kis pucura, 10-es dübel, kis vascső, végébe 12-es csavar. Nem volt mivel megtoldani, hát csináltam egyet.  

 
Ilyen toldást már én is csináltam, de én nem így oldottam meg. Én hegesztettem. 
  
 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Sun Jun 06, 2010 8:22 pm
				by Tibi
				szszaby wrote:Ilyen toldást már én is csináltam, de én nem így oldottam meg. Én hegesztettem. 
  
 
Azt egy picit nehezebb szétcsavarozni 

 Lesz majd rendes ha eljön az ideje.
 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Mon Jun 07, 2010 9:28 pm
				by Bogyo28
				Bogyo's MOKing of the week:
A tranyo karburátora most Machine kolléga MK1-be teljesít szolgálatot, mert anno nem tudtam a sok otthon levő karbiból egy használhatót összerakni a pintóra, ezért megkapta a transitét. most talpra akartam állítani a tranyót, ezért beszereztem pár egytoku karbit. amit Gabe adott, annak a töcsavar távolsága kissebb, de lagalább pont jó lesz a platós tranyóra, mert annak sem volt jó karbija (meg az összes másik karbim a nagyobb furattávolságu, tehát esélytelen...) amit Acsitól és Dave-től kaptam karbikat, plusz néhány nálam fekvő egyéb karbi alkatrészeiből összeállt egy megfelelő darab, ami kézi szivatós. vót nagy bódogság, csak a karbi és a szivosor között levő tömítés nem volt kéznél. de hát most nem lehetett csináltatni mint rendesen szoktunk, mer hát az 1 hét kiesés, ezért a régi jól bevált trükk jött elő, amit még az ÖREG tanított: Spirálfüzet hátsó borítójábol kisollóval kivágva a megfelelő formát, restaurátorzsírral bekenve mindkét felén a megfelelő impregnáció eléréséhez, amely a víztaszítást hivatott elvégezni, megszületett A tömítés. De ez ráadásul tuning is, a homasita fejlesztőmérnökei sírnak a szabadalom után, ugyanis a Verdákból ismert Villám McQueen-es spirálfüzetből készült a tömítés, tehát echte Nascar specifikációknek is megfelelő tuning alkatrészt sikerült gyártani, és beépíteni. a végeredmény egy ismét müködö 76-s tűzótó transit 
  
  
 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Mon Jun 07, 2010 9:44 pm
				by szszaby
				Én az ilyen tömítéseket mindig magam vágom, sose vettem e miatt.
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Mon Jun 07, 2010 10:00 pm
				by Bogyo28
				szszaby wrote:Én az ilyen tömítéseket mindig magam vágom, sose vettem e miatt.
és mi az alapanyag? mert én egyszer már vettem e célra rendes tömités anyagot, abból nyugodt szivvel vágdosom ki ami kell, de most az nem volt kéznél...
 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Mon Jun 07, 2010 11:14 pm
				by szszaby
				Bogyo28 wrote:szszaby wrote:Én az ilyen tömítéseket mindig magam vágom, sose vettem e miatt.
és mi az alapanyag? mert én egyszer már vettem e célra rendes tömités anyagot, abból nyugodt szivvel vágdosom ki ami kell, de most az nem volt kéznél...
 
Szívósornak vettem klingerit lapot, a többi spirálfüzet féle kartonlap.
 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Tue Jun 08, 2010 8:07 am
				by Natalie Driver Gabe
				szszaby wrote:Bogyo28 wrote:szszaby wrote:Én az ilyen tömítéseket mindig magam vágom, sose vettem e miatt.
és mi az alapanyag? mert én egyszer már vettem e célra rendes tömités anyagot, abból nyugodt szivvel vágdosom ki ami kell, de most az nem volt kéznél...
 
Szívósornak vettem klingerit lapot, a többi spirálfüzet féle kartonlap.
 
Nekem eddig csak + tapasztalataim voltam  a klingerit lappal.
Most motorcserénél is sok helyen lett alkalmazva.
De előtte is használtam már.
S ahol a nem klingerit, esetekben gyári vagy utángyártott tömítés behalt, ott a klingerit rendesen tartotta magát.
Szerintem jó anyag.
Mondjuk eszembe nem jutott volna hogy koporsó tömítésre használjam.
de az ember mindig tanul valamit.
 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Tue Jun 08, 2010 8:38 am
				by szszaby
				Az olajteknőm alatt meg tömítés sincs, csak paszta. Én nem vacakolok azzal a parafával, ha nem húzod meg folyik, ha túlhúzod folyik ezért nincs is benne.
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Tue Jun 08, 2010 8:42 am
				by Natalie Driver Gabe
				szszaby wrote:Az olajteknőm alatt meg tömítés sincs, csak paszta. Én nem vacakolok azzal a parafával, ha nem húzod meg folyik, ha túlhúzod folyik ezért nincs is benne.
Eleinte nekem is csak az volt
De most parafa és paszta kombinációja van  
 
Tutira megyeünk.
 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Tue Jun 08, 2010 1:23 pm
				by adam
				Ez ám a lakatos meló:
 
 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Tue Jun 08, 2010 1:45 pm
				by Natalie Driver Gabe
				adam wrote:Ez ám a lakatos meló:
20100530285.jpg
 
 
azzzz igen !!!
De ki az a buta aki cipészhez viszi a kocsiját ???
 

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Tue Jun 08, 2010 2:01 pm
				by Tibi
				adam wrote:Ez ám a lakatos meló:
20100530285.jpg
 
 
Kép honnan van ? Tiéd ? 

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Tue Jun 08, 2010 2:14 pm
				by szszaby
				De legalább nem rohad annyira, mintha hegesztette volna. 

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Tue Jun 08, 2010 2:16 pm
				by adam
				Tibi wrote:adam wrote:Ez ám a lakatos meló:
20100530285.jpg
 
 
Kép honnan van ? Tiéd ? 

 
Nem! Kikérem magamnak! Én hagyom egyenlőre rohadni az ívet - szeretem a virágokat  

És egyébként ez egy opel vectra volt a ház előtt a parkolóban.
 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Tue Jun 08, 2010 4:03 pm
				by holecz
				Nem! Kikérem magamnak! Én hagyom egyenlőre rohadni az ívet - szeretem a virágokat  

És egyébként ez egy opel vectra volt a ház előtt a parkolóban.
Ha Vectra akkó mit keres itt 

  Akkor ez a h.sz. "OFF NO MOKING"!!!! 
  