Page 7 of 13

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Sun Jan 23, 2011 7:30 pm
by Tibi
Bogyo28 wrote: elég nehéz ahhoz rajzot adni, ha te más tárcsát használsz mint mi.
mi a különbség ?

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Sun Jan 23, 2011 8:09 pm
by szszaby
Gondolom a használandó féktárcsa mélysége. Ti milyet használtok?

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Sun Jan 23, 2011 8:29 pm
by Tibi
szszaby wrote:Gondolom a használandó féktárcsa mélysége. Ti milyet használtok?
Addig világos de van kétféle sierra nem hűtött tárcsa ? Süni ?

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Sun Jan 23, 2011 8:31 pm
by Süni
Tibi wrote:
szszaby wrote:Gondolom a használandó féktárcsa mélysége. Ti milyet használtok?
Addig világos de van kétféle sierra nem hűtött tárcsa ? Süni ?
Bogyó Escort első tárcsát használ, itt pedig Sierra hátsóról van szó. Sierra nem hűtött hátsó egy féle van.

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Sun Jan 23, 2011 8:35 pm
by Tibi
Süni wrote:Bogyó Escort első tárcsát használ, itt pedig Sierra hátsóról van szó. Sierra nem hűtött hátsó egy féle van.
Aha, nekem elvileg sierra van. Majd megmérem, hogy biztos-e. Nem tudtam erről az Escort féle verzióról.

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Sun Jan 23, 2011 8:40 pm
by szszaby
Akkor a Tiedet kell megmutatni, azt ki csinálta?

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Sun Jan 23, 2011 8:44 pm
by Tibi
szszaby wrote:Akkor a Tiedet kell megmutatni, azt ki csinálta?
Pató Pál.

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Sun Jan 23, 2011 8:45 pm
by szszaby
Azt nem ismerem, biztos ügyes ember lehet. :mrgreen:

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Sun Jan 23, 2011 8:56 pm
by Tibi
szszaby wrote:Azt nem ismerem, biztos ügyes ember lehet. :mrgreen:
Hogyne ismernéd már! Örültem, hogy 'örsre összeállt a verda. Nem szarakodtam én akkor már hátsó fékkel. Ezek a cuccok nekem még dobozban vannak :-)

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Sun Jan 23, 2011 9:13 pm
by White Shark
Az escort átmérője kisebb és a közepéből is ki kell venni hogy rácuppanjon a féltengelyre.

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Sun Jan 23, 2011 11:26 pm
by Bogyo28
White Shark wrote:Az escort átmérője kisebb és a közepéből is ki kell venni hogy rácuppanjon a féltengelyre.
annyiban tévedés van, hogy én (meg a Sunya meg a Krisz) a féltengelyből vettünk le, nehogy gyengüljön a tárcsa. a tárcsa teljes átmérőjéből kell levenni, mert tul nagy a felülete, hiszen ez hátsó fék, sokkal kisebb a pofa mint az escort elsőé.

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 6:44 am
by Natalie Driver Gabe
Bogyo28 wrote:
White Shark wrote:Az escort átmérője kisebb és a közepéből is ki kell venni hogy rácuppanjon a féltengelyre.
annyiban tévedés van, hogy én (meg a Sunya meg a Krisz) a féltengelyből vettünk le, nehogy gyengüljön a tárcsa. a tárcsa teljes átmérőjéből kell levenni, mert tul nagy a felülete, hiszen ez hátsó fék, sokkal kisebb a pofa mint az escort elsőé.
Nekem is a féltengelyból kellet levenni de nem sokat hogy felmenjen rá a tárcsa.
Otthon kutakodtam s találtam egy Régi szlovák iratot amiben lefestik miképp kell a caprit átműteni Scorpio tárcsásra.
Abban az iratban van méretezettt rajz a hátsó "patkó"-rol
Ha kell szivesen beszkennelem ide .
Vagy megoldódott a kérdés ??

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 8:42 am
by Tibi
Natalie Driver Gabe wrote: Ha kell szivesen beszkennelem ide .
Vagy megoldódott a kérdés ??
Ha van ilyen dokument akkor jöhet mindenképpen csak vigyázz ne héjnszes legyen mert akkor mehetsz a ketrecbe.

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 8:49 am
by Natalie Driver Gabe
Tibi wrote:
Natalie Driver Gabe wrote: Ha kell szivesen beszkennelem ide .
Vagy megoldódott a kérdés ??
Ha van ilyen dokument akkor jöhet mindenképpen csak vigyázz ne héjnszes legyen mert akkor mehetsz a ketrecbe.
Azt nem tudom milyen csak azt hogy, azt hiszem a sierrra vagy a scorpio cossi fékrendszerét kompletten tették át a capriba.
az első fék az ugyanaz a megoldás ami neked is fent van a 260 tárcsa de a hátsó ami ha jól tudom hűtött.

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 9:36 am
by Süni
Natalie Driver Gabe wrote: Nekem is a féltengelyból kellet levenni de nem sokat hogy felmenjen rá a tárcsa.
Otthon kutakodtam s találtam egy Régi szlovák iratot amiben lefestik miképp kell a caprit átműteni Scorpio tárcsásra.
Abban az iratban van méretezettt rajz a hátsó "patkó"-rol
Ha kell szivesen beszkennelem ide .
Vagy megoldódott a kérdés ??
Na az pont tökéletes lesz (szerintem) White Sharkéknak!