Re: Bilikék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Posted: Wed Jan 01, 2014 7:00 pm
Még pár kép.
Keep The Legend Alive!
https://www.fordcapri.hu/forford3/
Válasz -azért mert egy része eredeti acél és korróziónyomok vannak rajta ,másik része műanyagozott acél ,hülyén néz ki ,harmadik pedig réz amit a már fel nem lelhető darabok pótlására használok ,tehát csiszolás festés és egységesítve van, nem látszik hogy szedett-vedett összeválogatott a rendszer.Pudva wrote:BUjÉK! Lassítson kérem, mert ha ilyen ütemben halad, akkor január végére kész lesz a VAS, és akkor mit fog csinálni az év hátralévő részében?![]()
Kérdés: Miért fested le a fékcsöveket?
Értem, köszönöm!White Shark wrote:Válasz -azért mert egy része eredeti acél és korróziónyomok vannak rajta ,másik része műanyagozott acél ,hülyén néz ki ,harmadik pedig réz amit a már fel nem lelhető darabok pótlására használok ,tehát csiszolás festés és egységesítve van, nem látszik hogy szedett-vedett összeválogatott a rendszer.
nem érdemelt meg volna tök új csöveket?White Shark wrote:Válasz -azért mert egy része eredeti acél és korróziónyomok vannak rajta ,másik része műanyagozott acél ,hülyén néz ki ,harmadik pedig réz amit a már fel nem lelhető darabok pótlására használok ,tehát csiszolás festés és egységesítve van, nem látszik hogy szedett-vedett összeválogatott a rendszer.Pudva wrote:BUjÉK! Lassítson kérem, mert ha ilyen ütemben halad, akkor január végére kész lesz a VAS, és akkor mit fog csinálni az év hátralévő részében?![]()
Kérdés: Miért fested le a fékcsöveket?
Forgalmit megkerestem , számok leír ,keresgélés ,motor meglett ,ami rossz viszont ,négy ember kell hogy kiszabadítsa ,ami jó ,megmozdult a főtengely ,áttekerni nem tudtam ,annyi hely nem volt ,de ha már megmozdul ez rossz motor nem lehet ,ő lesz benne !Keresgéltem ,találtam egy jónak tűnő csattogós ,eredeti váltót is ,és egy egydarabos ,felfüggesztőcsapágy nélküli kardánt is ,ez csak Mk1 lehet ,jó lesz .Ami viszont nincs ,és már megint hiányzik az a V-motoros motortartóbakok . Megyek egy másik topikba ,bakot keresni .White Shark wrote:Köszönöm ez a része viszonylag gyorsan megy ,a hozzávaló alkatrészek megkeresése már nem annyira ,most kb egy nap mire megkeresem a saját motorját !
Bakot lő az Úr?White Shark wrote:Forgalmit megkerestem , számok leír ,keresgélés ,motor meglett ,ami rossz viszont ,négy ember kell hogy kiszabadítsa ,ami jó ,megmozdult a főtengely ,áttekerni nem tudtam ,annyi hely nem volt ,de ha már megmozdul ez rossz motor nem lehet ,ő lesz benne !Keresgéltem ,találtam egy jónak tűnő csattogós ,eredeti váltót is ,és egy egydarabos ,felfüggesztőcsapágy nélküli kardánt is ,ez csak Mk1 lehet ,jó lesz .Ami viszont nincs ,és már megint hiányzik az a V-motoros motortartóbakok . Megyek egy másik topikba ,bakot keresni .White Shark wrote:Köszönöm ez a része viszonylag gyorsan megy ,a hozzávaló alkatrészek megkeresése már nem annyira ,most kb egy nap mire megkeresem a saját motorját !
Majd összeülünk páran - viszonylag nagy rakterű - ótóba , oszt rendet teszünk NáladWhite Shark wrote:Hiába van az a sok kölök ,tele van a tökük az apjuk hobbijával ,ha megemlítem nekik hogy kéne egy kis segítség a műhelybe ,már menekülnek ,Fefe már rég nem lakik itt így ő se sűrűn segít be ,csak ha néha munkát hoz ,vagy megkérem ,a legkisebbet érdekelné ugyan a dolog csak majdnem 7 évesen a szerszámadogatáson kívül másra nem tudom használni ,ezt hozta az élet ,magad uram ha szolgád nincs .
Az első résszel maximálisan egyetértek ,csak gyertek ,viszont a rendet teszünk nálad az annyira nem jön be !TÉCSÉ wrote:Majd összeülünk páran - viszonylag nagy rakterű - ótóba , oszt rendet teszünk NáladWhite Shark wrote:Hiába van az a sok kölök ,tele van a tökük az apjuk hobbijával ,ha megemlítem nekik hogy kéne egy kis segítség a műhelybe ,már menekülnek ,Fefe már rég nem lakik itt így ő se sűrűn segít be ,csak ha néha munkát hoz ,vagy megkérem ,a legkisebbet érdekelné ugyan a dolog csak majdnem 7 évesen a szerszámadogatáson kívül másra nem tudom használni ,ezt hozta az élet ,magad uram ha szolgád nincs .![]()
fitting és rézcső megvesz, peremező megvesz, átalakít, kb 6000 HUF egyszeri beruházás, és soha többet nem kell fékcsőért menni. nálunk az idő a kevés, nem engedhetem meg hogy egy darab rézcső miatt egy hetet kelljen várni. nem utolsó szempont az sem, hogy így ezt is magamnak tudom megcsinálni. ami szerszámot te is öszevásároltál már, egy ilyen megvétele már semmiség:White Shark wrote:Érdemelni érdemelt volna , de míg nálunk 2000 pénz egy méter ,ezen csak az lesz új amit nem tudok felújítani ,bízom magamba ami azon a határon van ,hogy már nem biztonságos ,azt nem fogom visszatenni ,épp ma voltam két rövidebb darabot peremeztetni ,+ új fittingek, ez a manőver 2500 pénz volt . A hátsó fékcső kb 4-méter ,szerinted nem nézem meg van-e itthol használható ,De bizony ,hiába biztonsági berendezés ,nekem sem a legyek hordják össze .Ilyen világot élünk ,szarból várépítés ! (de én legalább építem azt a várat ,......) jelenleg jobb dolgom sincs .
Minek abba új fékcső. Meg csinálja azt be teszi a garázs valamelyik sarkába azt jól letakarja, hogy ne koszosodjon oszt onnan soha ki nem mozdul majd veleBogyo28 wrote:nem érdemelt meg volna tök új csöveket?White Shark wrote:Válasz -azért mert egy része eredeti acél és korróziónyomok vannak rajta ,másik része műanyagozott acél ,hülyén néz ki ,harmadik pedig réz amit a már fel nem lelhető darabok pótlására használok ,tehát csiszolás festés és egységesítve van, nem látszik hogy szedett-vedett összeválogatott a rendszer.Pudva wrote:BUjÉK! Lassítson kérem, mert ha ilyen ütemben halad, akkor január végére kész lesz a VAS, és akkor mit fog csinálni az év hátralévő részében?![]()
Kérdés: Miért fested le a fékcsöveket?