Page 7 of 45

Posted: Wed Jun 01, 2005 9:13 pm
by Bogyo28
én v6 párti vagyok, és elég sok ember belefutott abba, hogy vett egy sor4-et, aztán nem birt magával és v6 lett belőle. csak akkor elég sok mindent kell cserélni, ami elég sok pénz, olcsobb ha egyböl v6-ot veszel. egy sima sor4 0 tuningal nem egy aszfaltszaggato, és a sor4-nek nem lesz soha v6 hangja. ha megpöckölöd a sor4-et, jó kis moci lehet belőle, de ugyan ott vagy egy alap 2.8 v6-al. bár ez szubjektiv vélemény...

Posted: Wed Jun 01, 2005 9:39 pm
by Blant
Csatlakoznék Bogyóhoz, amennyiben:
Nekem az első Caprim sor 4volt, végül nem az lett megcsinálva, hanem egy másik, egy v6-os, és nagyon örülök, hogy így lett. Ahogy te is mondtad jobban brümmög, nomeg a feelingje sem rossz, mikor a v6 megborítja álló helyzetben gázfröccsnél a kasznit :-)

Azonban:
A S4 klubról annyit, hogy azért a mi lelkes sor4-eseink nem akármilyen sor4ek, élen a Turbós pintóval :ru: , a 2,3 sor 4 turbóval :ru: , és a dohc sor4-el :ru: , nomeg a sor4-es capri nem kevésbé capri, mint a v6os, nomeg a fent felsorolt előnyök ugye!

Szerintem ez érzelmi kérdés, és ne vállalj kompromisszumot, mert az az öröm rovására megy!

Tisztelettel!

Bence

Posted: Wed Jun 01, 2005 11:31 pm
by Torrente
streetracer21 wrote:Csatlakoznék Bogyóhoz, amennyiben:
Nekem az első Caprim sor 4volt, végül nem az lett megcsinálva, hanem egy másik, egy v6-os, és nagyon örülök, hogy így lett. Ahogy te is mondtad jobban brümmög, nomeg a feelingje sem rossz, mikor a v6 megborítja álló helyzetben gázfröccsnél a kasznit :-)

Azonban:
A S4 klubról annyit, hogy azért a mi lelkes sor4-eseink nem akármilyen sor4ek, élen a Turbós pintóval :ru: , a 2,3 sor 4 turbóval :ru: , és a dohc sor4-el :ru: , nomeg a sor4-es capri nem kevésbé capri, mint a v6os, nomeg a fent felsorolt előnyök ugye!

Szerintem ez érzelmi kérdés, és ne vállalj kompromisszumot, mert az az öröm rovására megy!

Tisztelettel!

Bence
Na jah, a turbó azért sokat dobhat rajta, bár én inkább muscle párti vagyok, nem füttyögök az utcán:) Max egy blow off szelep jöhet:) Meg a haverom is akart venni uno turbot (jójó tudom hogy olasz meg miegymás:) de aztán meggondolta magát, mert a turbo sokszor szarakszik, nem megbizható.

Meg ha már capri, és hétvégi kocsi, az már hogy 10 vagy 15 liter, szvsz teljesen mindegy:) csak találjak vmi fain gépet:)

Egyébként a ti gépeitek hány pacisok? És gyorsulásilag hogy szuperálnak?

Posted: Thu Jun 02, 2005 8:57 am
by Blant
Én ebben a kérdésben nem nyilatkoznék az autómatámmal :lol:
Én inkább a látványra hajtok :twisted:
A többieké ahogy hallom viszont szépen megy :-)

Posted: Thu Jun 02, 2005 11:34 am
by trafo2000
streetracer21 wrote:Én ebben a kérdésben nem nyilatkoznék az autómatámmal :lol:
Én inkább a látványra hajtok :twisted:
A többieké ahogy hallom viszont szépen megy :-)
Ehhez annyit fűznék hozzá hogy a v6 és a s4 közül az a jobb aminek jó állapotu a motorja.Nincs lehangolóbb egy csattogó szelepü,kopogó hajtókaros,repedtfazék hangu kókánykipuffos caprinál.Egyébként hangra a 2,3automatánál nincs jobb.

Posted: Thu Jun 02, 2005 12:54 pm
by gizmo
V6 más mint a S4... legalábbis nekem más érzés (tisztább, szárazabb 8) ) a V6-ot vezetni. Erőben egy jó 2l-es sor4 veri 2.3V6-ot! Sancának van ilyen gépe, nagyon jól megy... könnyebb a soros motor, fordulékonyabb, nem tolja annyira az elejét. DE a V motor akkor is V motor marad, és a Capri tényleg élményautó, tehát az döntsön mit szeretsz jobban! :!:

Posted: Thu Jun 02, 2005 3:20 pm
by Torrente
gizmo wrote:V6 más mint a S4... legalábbis nekem más érzés (tisztább, szárazabb 8) ) a V6-ot vezetni. Erőben egy jó 2l-es sor4 veri 2.3V6-ot! Sancának van ilyen gépe, nagyon jól megy... könnyebb a soros motor, fordulékonyabb, nem tolja annyira az elejét. DE a V motor akkor is V motor marad, és a Capri tényleg élményautó, tehát az döntsön mit szeretsz jobban! :!:
köszi a tanácsokat!

Már csak akkor az marad hátra, hogy szépen kiballagjak egy capri találkozóra és összenyálazzam a gépeket :) Akkor majd elválik, hogy V6, vagy s4 :)

Mikor lesz legközelebb tali?

Posted: Thu Jun 02, 2005 6:35 pm
by Nitrobuster
Köszi Bence.

Igazán megható volt. :wink:

Posted: Thu Jun 02, 2005 8:57 pm
by Bogyo28
fogyasztás azért annyira nem vészes, nem kell félni. nekem a városba a 2.8 V6 karbi nem eszik még 11-et sem, hosszu távon nem állatkodva 9 körül. na persze ha akarom fel lehet tornázni 16 környékére, de az elég erős igénybevételnél van, megtett kilométer kevés, csapatás annál több. nekem a rossz 1.6 sor4 többet evett mint a felujított 2.8 V6. a nagy igazságot azzal mondták, hogy jó állapotu moci legyen, az a lényeg. gyorsulni szerintem a turbós átépítések lesznek a legjobbak, de ezek egyenlőre nem sokan vannak, és még azt hiszem egyik sem 100%-ig kész. Mi probáltuk az én 2.8 V6-omat 1.6-os hiddal meg angol váltóval meg a Sunya t-bird 2.3 sor4 turboját. Az elején jobban megindultam, mert a V6 alacsony fordulaton jobb volt, de ahogy elkezdett dolgozni a turbo nem voltam sehol (még most is sírok...). Loerőben is biztos több a turbós moci. viszont megépíteni nem egyszerü, legalábbis nekem biztos nem lenne az. Még a t-bird kész turbós mocijával is volt elég szivás, gondolom az otthon összeépített turbos moci kivitelezése pár fokkal bonyolultabb. és ha legyorsul egy műanyagmotoros, neki akkor se lesz olyan hangja mint nekem, nem költhet dupla annyit kipufogora, hengerfejre stb :D

Loerőkre irhatna valaki valamit, mert a gyári értékeken kivül nem tudom mi mennyi. Én az enyémet ugy 150-160 pacira saccolnám, de lehet hogy közel sem annyi? Meg kellene méretni, de eddig még nem volt erre 10 rugóm...

Posted: Thu Jun 02, 2005 9:05 pm
by gizmo
9l/100km???? :ru:
én 10l alattit nem mértem még sima 140-es autópályával sem. Viszont városban is elmászkálok 12-13 literrel :twisted:

A 2.8i volt 160Le gyári érték szerint, a karbisra 130at szoktam hallani. Reálisan annyi lehet, így egy kopottas 2.8 110-120Le körül mozoghat, nagyjából ezt tapasztalom más autókkal összemérve.

A végső megoldás a turbó lesz szerintem is! Kell az! 8)

Posted: Thu Jun 02, 2005 9:16 pm
by Bogyo28
áááááá nem kell oda turbo. az a sok macera. meg sok loerő :shock:

szoval én azért vagyok kiváncsi a lorőkre, mert nekem van rajta sortkipuff, full fel lett ujjítva, kicsit a hengerfej is meg lett piszkálva stb. a sima 2.8i-kkel simán felveszi a ersenyt. ezért szerintem kicsit több mint a gyári 138. bár lehet hogy nem. egyszer ugyis megméretem. ez igy elég sokba volt, a turbo miatt elölröl lehetne szinte kezdeni, annyit nem ér. meg már most van vagy 4-5 turbós capri, akkor inkább kompresszor, olyan még nincs senkinek! :h:

Posted: Thu Jun 02, 2005 9:27 pm
by Nitrobuster
Nem kötekedés, de itt hol van gyári 2,8i Capri. És ne felejsd el nagyon rövid áttétellel mész.

Posted: Thu Jun 02, 2005 9:43 pm
by Bogyo28
a rövid áttétel csak mostani, mert a másik szét lett szedve. egyébként igazad van a gyári állapotról. de igy még csak kiváncsibb vagyok...

Posted: Thu Jun 02, 2005 9:52 pm
by Nitrobuster
Hát akkor nosza, fel a fékpadra! :burn:

Posted: Thu Jun 02, 2005 10:04 pm
by gigford
Szerintem is a rövid áttétellel érzed azt,hogy erősebb a motorod, hamar elforgatja az 1.6-ost.