Posted: Thu Mar 23, 2006 10:37 am
köszönöm, beszélek velük. "lista-tag" alatt Caprisokat értesz? 

Ladásokat...gizmo wrote:köszönöm, beszélek velük. "lista-tag" alatt Caprisokat értesz?
Senki?Dartonit wrote: Egyébként ha sikerül beszereznem egy komplett computeres megoldást, valaki tud nekem a bekötésben segíteni? A computer és injektor mizériában teljesen láma vagyok!
dehogynem, többen is... de mit?Dartonit wrote:Senki?Dartonit wrote: Egyébként ha sikerül beszereznem egy komplett computeres megoldást, valaki tud nekem a bekötésben segíteni? A computer és injektor mizériában teljesen láma vagyok!
a 3.8-ast mi is nézegettük, szélességében még épp elférne, de hosszban már nem.... hacsak nem tudod összerakni hűtő nélkül...CAPRI-3 wrote:nem igazán.
a 3.8 egyik nagy hátránya, hogy borzalmasan széles, talán be sem férne a capriba... másik, hogy borzalmasan gyenge (140Le) SZVSZ totális zsákutca.
a cossie24v Jetronic-osítása pedig felesleges szenvedés, a gyújtás csak EDIS-ként kivitelezhető, emellé vagy az EFI EEC-IV vagy a saját elektronikája ajánlott, esetleg elveteműlt tunereknek a karbizás.
nálunk Balázs adta fel épp a cossieról a Kjet-et éa a mechanikus gyújtást majd 1 év szenvedés után (ebben sok időhiány volt) és a fent említett megoldások egyikével lesz megcsinálva a kocsija.
ettől még a Kjet jó, csak épp megvannak a saját motorjai (2.8 és ugye a 2.3)
Nem vagy kicsit türelmetlen? kemény egy napot se vártál a válaszra...Dartonit wrote:Senki?Dartonit wrote: Egyébként ha sikerül beszereznem egy komplett computeres megoldást, valaki tud nekem a bekötésben segíteni? A computer és injektor mizériában teljesen láma vagyok!
Úgy néz ki kicsit túlpörögtem magam...bogyo28 wrote: Nem vagy kicsit türelmetlen? kemény egy napot se vártál a válaszra...
Egyébként én tudok segíteni....
Nekem akkor csinált ilyet amikor ki volt kopva a pillangószelep tengelye.gizmo wrote:Megint szórakozik a karbim: az alapjárat fennakad 1500-2000es fordulaton, és ottmarad... ha direkt úgy megyek, hogy a fordulat leessen 1000alá, akkor az alapjárat is ott marad, de pörgetés után megint kiakad... :? kb 1 hete kezdte, a régi 2.3as karbim is csinálta egy időben. Esetleg volt valakinek hasonló tapasztalata?
Kovi autoján is teljesen beszart a karbi. Balage javasolt egy karbis embert a XIII ker-ben, ő meg tudja orvosolni ezeket a bajokat. Elvileg ma lesz kész a Koivé, utánna tudok irni tapasztalatokat. Valószinüleg a 25 év körüli kabik esetén egy ilyen fullos felujítás már elkerülhetetlen...Zool wrote:Nekem is szarakodik a karbim mostanság. Azt csinálja, hogy nagyon ingadozik az alapjárat, azaz nem is ingadozik, hanem leesik annyira, hogy leállna már a motor, és utána felpörög olyan 1100-1200-ig, aztán megint le és így megy. Van amikor olyan 800 és 1000 között csinálja ezt, aztán van amikor teljesen sima az alapjárat. Emellett kis gázadáskor nagyon rángat a motor. Ahogy próbálgattam, a gázpedál egy adott állásánál (kb. 1-2 cm-t lenyomva) csinálja ezt, ha több gázt adok, akkor semmi rángatás nincs és az autó is gyorsul ahogy kell. Ha hideg a motor és megy a szivató, akkor ez az egész nem jelentkezik.
Szerelő faszi azt mondta, hogy ki van kopva a pillangószelep tengelye azért csinálja ezt (ezt már Capri-3 is megjegyezte nekem, amikor újraélesztették az autóm). Okozhatja ez a gondot?
Ha valóban ez a hiba, akkor 2 megoldás lehetséges: szerezni új pillangószelep-tengelyt, vagy pedig dörzsárazni a házát, perselyt bele és beleköszörülni a tengelyt. Én inkább az első megoldásra gondoltam, mert a második megoldástól fázok kicsit, meg ki tudja milyen képtelen összeget találna ki rá a szerelőm.
Megvan még a 2.0-s motorhoz való karbim, ennek a tengelye jó lehet a 2.8-as karbihoz?
Mind a kettő Solex gyártmány (a 2.0-s úszóház fedelén Pierburg Neuss felirat van a 2.8-ason Deutsche Vergaser), de vannak eltérések a kettő között így külső ránézésre is. Ha esetleg képek segítenek a dolog eldöntésében, akkor tudok feltölteni párat.