Re: Egyéb ford donorautók
Posted: Mon Sep 29, 2008 9:41 am
Ez így igaz!!gizmo wrote:más szempontok... versenyre az a motor messze jobb mint egy nagy V8-as... nekünk meg a feeling, a hang, a nyomaték kell![]()

Ez így igaz!!gizmo wrote:más szempontok... versenyre az a motor messze jobb mint egy nagy V8-as... nekünk meg a feeling, a hang, a nyomaték kell![]()
nem vagy régimódi.én nagyon is tisztelem a v8-t. :D viszont az említett motor szívóban tudja azt amit leírtam és azért ez nem elhanyagolható szempoint.Hattyu wrote:Lehet hogy régi módi vagyok de akkor is a jó öreg szívó benzines motor mellett vagyok és a kompresszornál,hiába van annak az 1.9esnek olyan nagy ereje de a V8 hangját meg a süvítő kompresszort nem pótolja semmiittyu wrote:ma már az elektronika helyettesíti mindet.papadopoulos spyros escort mk2-je 412hp@11500Hattyu wrote:Én mindig is kompresszor párti voltam![]()
16v cossie 1.9
kompressziója 17:1 .........................
![]()
![]()
Persze hogy nem elhanyagolhatóittyu wrote:nem vagy régimódi.én nagyon is tisztelem a v8-t. :D viszont az említett motor szívóban tudja azt amit leírtam és azért ez nem elhanyagolható szempoint.Hattyu wrote:Lehet hogy régi módi vagyok de akkor is a jó öreg szívó benzines motor mellett vagyok és a kompresszornál,hiába van annak az 1.9esnek olyan nagy ereje de a V8 hangját meg a süvítő kompresszort nem pótolja semmiittyu wrote:ma már az elektronika helyettesíti mindet.papadopoulos spyros escort mk2-je 412hp@1150016v cossie 1.9
kompressziója 17:1 .........................
![]()
![]()
Hátul speres csak. Váltó oldalán van osztómű (lánccal hajtva, ami jól megnyúlik), ebből meg előre hajtás, karter mellett első difi, balos féltengely átmegy a karteren. Egyik sem zárható, nem OFF ROAD autó ez!VipeR-T wrote:Hali! Kicsi off. Olyan kérdésem volna, hogy meg tudná valaki mondani, milyen öszkerékhajtás van a mezei 4x4 sierrák alatt? Tehát nem a cosworth, meg ilyenek, hanem a sima 4x4. Gondolok arra, hogy van-e központi difi egyáltalán vagy sima viszkós, esetleg nyitott difi középen, urambocsá' önzáró központi difi? És hogy esetleg az első/hátsó difik valamelyike zárható kézzel, önzáró vagy full nyitott?
van 2.0 dohc, meg 2.8, illetve 2.9 V6. A sornégy gyenge, a v6 meg kuvva ritka.VipeR-T wrote:Köszi az infot Süni! Akkor gyakrolatilag Visegrádi Veretősnek lett teremtve. A zárható difit csak kérdeztem, mert meglepődtem hogy az Audikon zárható a hátsó. Szuper. Akkor már csak ki kell várni egy jó állapotút nagy motorral olcsón, persze rohadásmentes kasztnival. :)
Húú bammeg!Süni wrote:Ford Sierra Dél-Afrikából.
3.0i RS
3.0 ESSEX Efi.![]()
http://i949.photobucket.com/albums/ad33 ... ge0315.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
nem is olyan hülyék ezek ott afrikában, capri V8-al, sierra EFI esex-el....Süni wrote:Ford Sierra Dél-Afrikából.
3.0i RS
3.0 ESSEX Efi.![]()
http://i949.photobucket.com/albums/ad33 ... ge0315.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Banán ?szszaby wrote:Ki kellene oda menni, hátha volna valami jó kis csemege.
Akár azt is.Tibi wrote:Banán ?szszaby wrote:Ki kellene oda menni, hátha volna valami jó kis csemege.