érdekes dolgok a nagyvilágból:)

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by Kenny »

Dozer wrote:...a legnagyobb problémám hogy bármelyik verziót valósítom meg valahonnan keríteni kéne egy váltót (automatát) ami bírni fogja a jócskán megnövelt nyomatékot és még jól is vált, mert az a vacak amit gyárilag utánuk akasztottak az halál szar.
Van egy jó kis tuningolt C6-om ha érdekel!!!
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
Dozer
nemleszgondhasegítis
Posts: 181
Joined: Fri Mar 10, 2006 5:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Post by Dozer »

Az V8 váltó nemde? harangja meg kurvanagy ha jól emlékszem
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

FEFE wrote:
CAPRI-3 wrote:ez egy ótvar kókány lavorvas... némi werksturbo alkatrésszel... érdemesebb a semmiből elkezdeni építeni, mint ennek nekifogni...
Nemtudom te hol látsz ebben werksturbo alkatrészt mer én semmit, főlleg magyarországon mikor az egyik topicban már kitárgyaltuk hogy magyarországon nincs és nem is volt werksturbo.
ez oké, kasznimásolat ugyan van, itt rohad soroksár végében.
én a motorról hallottam anno, hogy kintről jött kiégett gyári turbósból, arra raktak kjet-et meg hegesztettek ezt azt. persze ez lehet-valszeg nem igaz, de miért szopna ilyet bárki is a kisújjából?
Last edited by CAPRI-3 on Sun Nov 04, 2007 7:22 pm, edited 1 time in total.
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Post by FEFE »

CAPRI-3 wrote:
FEFE wrote:
CAPRI-3 wrote:ez egy ótvar kókány lavorvas... némi werksturbo alkatrésszel... érdemesebb a semmiből elkezdeni építeni, mint ennek nekifogni...
Nemtudom te hol látsz ebben werksturbo alkatrészt mer én semmit, főlleg magyarországon mikor az egyik topicban már kitárgyaltuk hogy magyarországon nincs és nem is volt werksturbo.
mayturbot akartam írni, szorriboy
Semmi baj nem is azért mondtam. csak még egyre felhívnám a figyelmed may turbó alkatrész sincs benne.
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

FEFE wrote:
CAPRI-3 wrote:
FEFE wrote: Nemtudom te hol látsz ebben werksturbo alkatrészt mer én semmit, főlleg magyarországon mikor az egyik topicban már kitárgyaltuk hogy magyarországon nincs és nem is volt werksturbo.
mayturbot akartam írni, szorriboy
Semmi baj nem is azért mondtam. csak még egyre felhívnám a figyelmed may turbó alkatrész sincs benne.
te ismered a motort vagy csak azt mondod amit látsz?:)
lassabban írj, mintsem javítom magam :)
User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by Kenny »

Dozer wrote:Az V8 váltó nemde? harangja meg kurvanagy ha jól emlékszem
A közdarab csodákra képes! Viszont ez a váltó bármit elbír attól a V6-tól.
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Post by FEFE »

CAPRI-3 wrote:
FEFE wrote:
CAPRI-3 wrote: mayturbot akartam írni, szorriboy
Semmi baj nem is azért mondtam. csak még egyre felhívnám a figyelmed may turbó alkatrész sincs benne.
te ismered a motort vagy csak azt mondod amit látsz?:)
lassabban írj, mintsem javítom magam :)
Hát ha te ránézel arra a motorra és láttál már werksturbot vagy may turbot és most látod azt a képet szerinted azon a kókányon mi az ami may turbó alkatrész??? Mer semmi! csak elmondom hogy ne keljen sokat gondolkodni.
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

FEFE wrote: Hát ha te ránézel arra a motorra és láttál már werksturbot vagy may turbot és most látod azt a képet szerinted azon a kókányon mi az ami may turbó alkatrész??? Mer semmi! csak elmondom hogy ne keljen sokat gondolkodni.
csigavér, olvasd már vissza a javított hozzászólásom!
tudok egy sztorit a motorról, nem ránézésről beszélek... persze az igazságtartalma már más kérdés..
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

mivan má, a hosszu hétvégén mindenkinek paprikás a hangulata? akkor inkább mindenki menjen dolgozni.... :evil:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Dozer
nemleszgondhasegítis
Posts: 181
Joined: Fri Mar 10, 2006 5:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Post by Dozer »

És van is hozzá közdarab?....mert akkor azonnal megveszem
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Post by FEFE »

CAPRI-3 wrote:
FEFE wrote: Hát ha te ránézel arra a motorra és láttál már werksturbot vagy may turbot és most látod azt a képet szerinted azon a kókányon mi az ami may turbó alkatrész??? Mer semmi! csak elmondom hogy ne keljen sokat gondolkodni.
csigavér, olvasd már vissza a javított hozzászólásom!
tudok egy sztorit a motorról, nem ránézésről beszélek... persze az igazságtartalma már más kérdés..
Oks bocs nem akarok kötekedni.
User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by Kenny »

Dozer wrote:És van is hozzá közdarab?....mert akkor azonnal megveszem
Há hogyne... Motort is adjak hozzá? :)
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Dozer wrote:És van is hozzá közdarab?....mert akkor azonnal megveszem
Ótómatához közdarab az meg hogyan :shock: ?Meg gondolom a v8 konverter nem igazán jó a v6 lendkerékhez. Szerezz C4-et az bírja, mondjuk ez is ritka holló nálunk.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Post by Hattyu »

bogyo28 wrote:mivan má, a hosszu hétvégén mindenkinek paprikás a hangulata? akkor inkább mindenki menjen dolgozni.... :evil:
Én kb 30 perc és indulok dolgozni :roll:
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Dozer wrote:És van is hozzá közdarab?....mert akkor azonnal megveszem
Ótómatához közdarab az meg hogyan :shock: ?Meg gondolom a v8 konverter nem igazán jó a v6 lendkerékhez. Szerezz C4-et az bírja, mondjuk ez is ritka holló nálunk.
Last edited by Nitrobuster on Tue Nov 06, 2007 12:37 am, edited 1 time in total.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Post Reply