Van egy jó kis tuningolt C6-om ha érdekel!!!Dozer wrote:...a legnagyobb problémám hogy bármelyik verziót valósítom meg valahonnan keríteni kéne egy váltót (automatát) ami bírni fogja a jócskán megnövelt nyomatékot és még jól is vált, mert az a vacak amit gyárilag utánuk akasztottak az halál szar.
érdekes dolgok a nagyvilágból:)
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
ez oké, kasznimásolat ugyan van, itt rohad soroksár végében.FEFE wrote:Nemtudom te hol látsz ebben werksturbo alkatrészt mer én semmit, főlleg magyarországon mikor az egyik topicban már kitárgyaltuk hogy magyarországon nincs és nem is volt werksturbo.CAPRI-3 wrote:ez egy ótvar kókány lavorvas... némi werksturbo alkatrésszel... érdemesebb a semmiből elkezdeni építeni, mint ennek nekifogni...
én a motorról hallottam anno, hogy kintről jött kiégett gyári turbósból, arra raktak kjet-et meg hegesztettek ezt azt. persze ez lehet-valszeg nem igaz, de miért szopna ilyet bárki is a kisújjából?
Last edited by CAPRI-3 on Sun Nov 04, 2007 7:22 pm, edited 1 time in total.
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Semmi baj nem is azért mondtam. csak még egyre felhívnám a figyelmed may turbó alkatrész sincs benne.CAPRI-3 wrote:mayturbot akartam írni, szorriboyFEFE wrote:Nemtudom te hol látsz ebben werksturbo alkatrészt mer én semmit, főlleg magyarországon mikor az egyik topicban már kitárgyaltuk hogy magyarországon nincs és nem is volt werksturbo.CAPRI-3 wrote:ez egy ótvar kókány lavorvas... némi werksturbo alkatrésszel... érdemesebb a semmiből elkezdeni építeni, mint ennek nekifogni...
te ismered a motort vagy csak azt mondod amit látsz?:)FEFE wrote:Semmi baj nem is azért mondtam. csak még egyre felhívnám a figyelmed may turbó alkatrész sincs benne.CAPRI-3 wrote:mayturbot akartam írni, szorriboyFEFE wrote: Nemtudom te hol látsz ebben werksturbo alkatrészt mer én semmit, főlleg magyarországon mikor az egyik topicban már kitárgyaltuk hogy magyarországon nincs és nem is volt werksturbo.
lassabban írj, mintsem javítom magam :)
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Hát ha te ránézel arra a motorra és láttál már werksturbot vagy may turbot és most látod azt a képet szerinted azon a kókányon mi az ami may turbó alkatrész??? Mer semmi! csak elmondom hogy ne keljen sokat gondolkodni.CAPRI-3 wrote:te ismered a motort vagy csak azt mondod amit látsz?:)FEFE wrote:Semmi baj nem is azért mondtam. csak még egyre felhívnám a figyelmed may turbó alkatrész sincs benne.CAPRI-3 wrote: mayturbot akartam írni, szorriboy
lassabban írj, mintsem javítom magam :)
csigavér, olvasd már vissza a javított hozzászólásom!FEFE wrote: Hát ha te ránézel arra a motorra és láttál már werksturbot vagy may turbot és most látod azt a képet szerinted azon a kókányon mi az ami may turbó alkatrész??? Mer semmi! csak elmondom hogy ne keljen sokat gondolkodni.
tudok egy sztorit a motorról, nem ránézésről beszélek... persze az igazságtartalma már más kérdés..
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Oks bocs nem akarok kötekedni.CAPRI-3 wrote:csigavér, olvasd már vissza a javított hozzászólásom!FEFE wrote: Hát ha te ránézel arra a motorra és láttál már werksturbot vagy may turbot és most látod azt a képet szerinted azon a kókányon mi az ami may turbó alkatrész??? Mer semmi! csak elmondom hogy ne keljen sokat gondolkodni.
tudok egy sztorit a motorról, nem ránézésről beszélek... persze az igazságtartalma már más kérdés..
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Ótómatához közdarab az meg hogyanDozer wrote:És van is hozzá közdarab?....mert akkor azonnal megveszem

Last edited by Nitrobuster on Tue Nov 06, 2007 12:37 am, edited 1 time in total.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar