Page 61 of 97

Posted: Sun Apr 15, 2007 1:25 pm
by Gobbo
Hello!

A huto, vizpumpa jovo heten ki lesz cserelve... ja es a termosztat meg ki van szedve :) (egyenlore).

csao,

Gobbo

u.i.: ha minden igaz akkor ma mar riaszto is lesz az autoban Bogyo ur aldasos tevekenysege kapcsan :) ...

Posted: Sun Apr 15, 2007 4:24 pm
by Nitrobuster
Szerintem amíg bejáratós addig melegedni is fog.

Posted: Sun Apr 15, 2007 7:41 pm
by Blant
ez is igaz.
Főleg a v6

Posted: Sun Apr 15, 2007 9:29 pm
by kuzsi
na igen..azóta most kezdett hozzá a karosszériás srác...de már megy a duma hogy nagy meló lesz meg 'mittomén'... :cry: de legalább elkezdte

Posted: Sun Apr 15, 2007 9:30 pm
by Tibi
kuzsi wrote:na igen..azóta most kezdett hozzá a karosszériás srác...de már megy a duma hogy nagy meló lesz meg 'mittomén'... :cry: de legalább elkezdte
Üdv a klubban !

Remélem összekapja magát az embered !

Posted: Sun Apr 15, 2007 10:28 pm
by Pudva
Gobbo wrote:ha minden igaz akkor ma mar riaszto is lesz az autoban Bogyo ur aldasos tevekenysege kapcsan :) ...
Na akkor itt látható Bogyó Úr
Image
és az Ő áldásos tevékenysége :)
Image
Ez a kocsi 1xerűen gyönyörű :oops:
Image

Posted: Mon Apr 16, 2007 12:21 pm
by Tibi
Bemattult műanyag lámpabúrák újraélesztésére van bevált módszer?

Az indexem elég ótvar.

köszi

Posted: Mon Apr 16, 2007 12:56 pm
by szszaby
Tibi wrote:Bemattult műanyag lámpabúrák újraélesztésére van bevált módszer?

Az indexem elég ótvar.

köszi
Új a legjobb megoldás, vagy valami műanyag polírt neki.

Posted: Mon Apr 16, 2007 9:21 pm
by kuzsi
Tibi wrote:
kuzsi wrote:na igen..azóta most kezdett hozzá a karosszériás srác...de már megy a duma hogy nagy meló lesz meg 'mittomén'... :cry: de legalább elkezdte
Üdv a klubban !

Remélem összekapja magát az embered !
hát....én is :lol:

Posted: Tue Apr 17, 2007 2:37 pm
by Dartonit
kozsukp wrote: A moci ingyen volt, ezért esett erre a választás!
Ebből én azt veszem le, hogy igen is számítanak az anyagiak. Most, még az elején el kell gondolkoznod azon, hogy mi éri meg jobban, egy 90 lovas moci 100 hp nitróval, esetleg még pár kiegészítő cuccal, ami kb (szerencsés esetben) 200 ló, vagy mindennek a feléből venni egy alapból 400 lóerős motort. Te tudod..... :wink:

Posted: Sun Apr 22, 2007 8:07 pm
by Tibi
Újra itthon :twisted:

Image

Posted: Sun Apr 22, 2007 8:09 pm
by proteus
Jólvan tesó, győzni fogsz! :fcp236:

Posted: Sun Apr 22, 2007 8:10 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:Újra itthon :twisted:

Image
pár képet nyomhatnál arról is hogy milyen lett a kaszni!

Posted: Sun Apr 22, 2007 8:17 pm
by CAPRI-3
kozsukp wrote:Hali

A moci ingyen volt, ezért esett erre a választás! Nem szeretnék rögtön kilyukasztani egy full alu blokkot, még csak kisérletezgetek, most pl nitro elektronikával! Meg került még egy Holley is, így együtt biztosítva van a halálközeli élmény, a kaszni úgy 400 kg nyom majd, tehát jó lesz! Kompresszióból mit bír ki egy Capri? Bár lehet hogy először a nitro-t kellene rádobni is kipróbálni életképes e a dolog! No majd jelentek
csá
te most komolyan beszélsz :?: :!: :?: :idea:

Posted: Sun Apr 22, 2007 8:18 pm
by Tibi
bogyo28 wrote: pár képet nyomhatnál arról is hogy milyen lett a kaszni!
Fogok, csak levan fújva takonnyal és nem igazán látszik , hogy miújság. De tisztítás után lövök majd képeket.

Elvileg most rohadás mentes a bódé. Nem gyári restaurálás történt de nem is azt akartam. Fémig lesz majd pucolva, akkor még kiderül, hogy van-e huncutság.

Jaaaa, és köszönet Szabinak segítségért és Zolinak ( ő csinálta ) a kitartásért.