Page 1 of 1
Motor blokk
Posted: Mon Feb 16, 2009 11:19 pm
by Tom
Hello!
Azt hiszem már volt valahol szó erről a témáról,csak nem tudom hol. Ezért dobom fel megint a kérdést: A 205-ös pintó blokk alkalmas lehet egy 2.0 t cosworth motor összeépítéséhez?
Vagy felejtős?
Re: Motor blokk
Posted: Tue Feb 17, 2009 6:56 am
by Süni
Igen, hiszen gyárilag is az. (az rwdk. A 4x4-esek 200-as blokkok). De csak a blokk. Minden mást cserélned kell.
Re: Motor blokk
Posted: Tue Feb 17, 2009 10:06 pm
by Tom
Köszi az infót! És,ha jól értem ez mindegyik sor 2.0 pintóra vonatkozik vagy,csak létezik ilyen is? Holnap meg is nézem,hogy az enyém milyen! Jó lenne,ha így lenne,mert akkor indulhatna a motor építő projektem!
Re: Motor blokk
Posted: Tue Feb 17, 2009 10:15 pm
by Süni
Tom wrote:Köszi az infót! És,ha jól értem ez mindegyik sor 2.0 pintóra vonatkozik vagy,csak létezik ilyen is? Holnap meg is nézem,hogy az enyém milyen! Jó lenne,ha így lenne,mert akkor indulhatna a motor építő projektem!
87-ig mindegyik 2.0 Pinto 205-ös. 87-től az RWD Cosworthok 205-ös, a 4x4-ek 200-as blokkal jöttek ki (ez utóbbi erősebb, és csak Cosworthban található). 87 után a polgári verziók 207-esek.
Mostanság fabrikálok egy Cosworth hengerfejes szívó Pintot dupla weberekkel.....

Re: Motor blokk
Posted: Tue Feb 17, 2009 10:37 pm
by Tom
Az enyém 81-es,úgyhogy ez jó hír!
Akkor elkezdhetem gyűjtögetni a cuccokat hozzá!
Hengerfejem azt hiszem lesz hozzá,igaz azt mondta a srác,hogy az egyik vez.mű tengely el van benne törve. Majd megoldom valahogy. És lehet,hogy még más egyéb is lesz hozzá neki.
Pl.:computer,dugók
Re: Motor blokk
Posted: Tue Feb 17, 2009 10:39 pm
by Tom
Akkor,ha alkatrész kérdésem lesz,gondolom fordulhatok hozzád bátran.
Re: Motor blokk
Posted: Sun Feb 22, 2009 2:47 pm
by holecz
Süni wrote:Tom wrote:Köszi az infót! És,ha jól értem ez mindegyik sor 2.0 pintóra vonatkozik vagy,csak létezik ilyen is? Holnap meg is nézem,hogy az enyém milyen! Jó lenne,ha így lenne,mert akkor indulhatna a motor építő projektem!
87-ig mindegyik 2.0 Pinto 205-ös. 87-től az RWD Cosworthok 205-ös, a 4x4-ek 200-as blokkal jöttek ki (ez utóbbi erősebb, és csak Cosworthban található). 87 után a polgári verziók 207-esek.
Mostanság fabrikálok egy Cosworth hengerfejes szívó Pintot dupla weberekkel.....

A leendő Szirénádba akarod

Vagy v.mi Exortba??? Ne titkold mester!!

Re: Motor blokk
Posted: Fri Mar 06, 2009 11:59 pm
by daytona
Azert nem az osszes 205-os blokkot vittek el cosworthnak, csak a jokat. Volt minosegi index a blokkon az eloszto melle utve, minden hengerre kulon vonatkoztatva. HA jol emlekszem, 1-tol 4-ig volt a skala, es cosworth blokknak max 2.-es minosegu blokkot vittek: tehat pl 1-2-2-2 -es blokk mehetett cosworthnak. Plusz meg a hengerfalakkal is varialtak valamit ezeken a blokkokon.
Re: Motor blokk
Posted: Sat Mar 07, 2009 12:46 am
by Süni
Új infóim vannak. Volt olyan moci is, ami csak simán 20 felöntéssel bír az oldalán.
Re: Motor blokk
Posted: Sat Mar 07, 2009 6:58 pm
by daniv6
Mi az a PINTO, ez nem egy teljesen más amcsi kocsi? Amivel már meghaltak nem kevesen? Mert bennégtek? Vagy valami rébusz ez?

(nem kell válaszolni, engem úgyse érint - csak mit tudom én?)
Re: Motor blokk
Posted: Sat Mar 07, 2009 7:48 pm
by levelboss
Hát ha minden igaz ez csak a fantázianeve az egyik sor4-es blokknak (általában 1.6, 2.0l). Emellett a caprikban volt még Kent sor4-es blokk is. Meg még ki tudja milyenféle van a Fordnak manapság. A Capri v6-ok ugyanígy "Cologne" blokkok (meg még sok más későbbi V6).
Re: Motor blokk
Posted: Sat Mar 07, 2009 10:19 pm
by Süni
levelboss wrote:Hát ha minden igaz ez csak a fantázianeve az egyik sor4-es blokknak (általában 1.6, 2.0l). Emellett a caprikban volt még Kent sor4-es blokk is. Meg még ki tudja milyenféle van a Fordnak manapság. A Capri v6-ok ugyanígy "Cologne" blokkok (meg még sok más későbbi V6).
Meg van Essex V6 (3.0), meg Essex V4. A "Pinto" blokk először a fent említett amcsi gépjárműben jelent meg, innen a neve. Amúgy 1.3, 1.6, 1.8, és 2.0 hengerűrtartalommal bír. Angolok szokták simán OHC-nak, vagy SOHC-nak nevezni.
Bővebben :
http://burtonpower.com/technical_1/sohc_pinto.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Motor blokk
Posted: Sun Mar 08, 2009 5:15 am
by Kenny
Süni wrote:levelboss wrote:Hát ha minden igaz ez csak a fantázianeve az egyik sor4-es blokknak (általában 1.6, 2.0l). Emellett a caprikban volt még Kent sor4-es blokk is. Meg még ki tudja milyenféle van a Fordnak manapság. A Capri v6-ok ugyanígy "Cologne" blokkok (meg még sok más későbbi V6).
Meg van Essex V6 (3.0), meg Essex V4. A "Pinto" blokk először a fent említett amcsi gépjárműben jelent meg, innen a neve. Amúgy 1.3, 1.6, 1.8, és 2.0 hengerűrtartalommal bír. Angolok szokták simán OHC-nak, vagy SOHC-nak nevezni.
Bővebben :
http://burtonpower.com/technical_1/sohc_pinto.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Azért a Cologne meg az Essex picit más tészta, ezek nem véletlenül kapták ezeket a neveket.
Re: Motor blokk
Posted: Sun Mar 08, 2009 3:55 pm
by Süni
Kenny wrote:
Azért a Cologne meg az Essex picit más tészta, ezek nem véletlenül kapták ezeket a neveket.
Arany drága bogaram ! Mondta valaki, hogy ugyanaz ??

Vagy mire célzol ?