Page 1 of 1

OFF Alfa 145 1.6 T-Spark

Posted: Fri Sep 11, 2009 10:10 am
by holecz
Hátha tud valaki segíteni.... :roll: Ugyanis eladtam egy ilyen vasat a kereskedésünkben, és megígértem a leendő tulajnak hogy megcsináltatom.A köv. a problem:

Hidegen lefullad, horkol,nem veszi a fordulatot.10-perc eltelte után már jó.A szerelőim kicserélték a lambdát,a légtömegmérőt, de nem lett jó.Mi lehet még a baja??

Re: OFF Alfa 145 1.6 T-Spark

Posted: Fri Sep 11, 2009 11:14 am
by Bogyo28
holecz wrote:Hátha tud valaki segíteni.... :roll: Ugyanis eladtam egy ilyen vasat a kereskedésünkben, és megígértem a leendő tulajnak hogy megcsináltatom.A köv. a problem:

Hidegen lefullad, horkol,nem veszi a fordulatot.10-perc eltelte után már jó.A szerelőim kicserélték a lambdát,a légtömegmérőt, de nem lett jó.Mi lehet még a baja??
hát olyan igy hallomásból, inkább vízhőjeladó vagy valami hasonló, mert mintha hidegen nem megfelelő mennyiségü nyálat kapna. a lambda hidegen nem játszik, azt kár volt cserélni... benzinnyomást még mérnék hidegen ha megoldható...

Re: OFF Alfa 145 1.6 T-Spark

Posted: Fri Sep 11, 2009 11:19 am
by Süni
Egyetlen egy baja van. Mégpedig az, hogy Alfa.

Re: OFF Alfa 145 1.6 T-Spark

Posted: Fri Sep 11, 2009 12:04 pm
by holecz
Süni wrote:Egyetlen egy baja van. Mégpedig az, hogy Alfa.
Ezt eddig is tudtam. :twisted: :mrgreen:

Re: OFF Alfa 145 1.6 T-Spark

Posted: Fri Sep 11, 2009 2:48 pm
by holecz
Benzinnyomás hidegen = 3,3 Bar.A hőfokjeladót állítólag becsapták a srácok egy ellenállással, nem az....

Re: OFF Alfa 145 1.6 T-Spark

Posted: Fri Sep 11, 2009 7:25 pm
by Zacy
Sok a levegő. Én megnézném a fojtószelepet a fojtószelep kapcsolóval és a pótlevegő tolattyút. Én erre tippelek. Vagy nem zár el rendesen a fojtószelep és amíg nem melegszik be rendesen addig sok neki a levegő, vagy ha elzár akkor a pótlevegő szabályozó motor nem az igazi.

Re: OFF Alfa 145 1.6 T-Spark

Posted: Fri Sep 11, 2009 9:38 pm
by Bogyo28
Zacy wrote:Sok a levegő. Én megnézném a fojtószelepet a fojtószelep kapcsolóval és a pótlevegő tolattyút. Én erre tippelek. Vagy nem zár el rendesen a fojtószelep és amíg nem melegszik be rendesen addig sok neki a levegő, vagy ha elzár akkor a pótlevegő szabályozó motor nem az igazi.
és mindezt egyben elég sürün az EGR szokta okozni, amitől az egész szívosor belül tiszta korom is tud lenni. haver poloján a levegőhőmérö szenzor és a pillango szelep is vastagon (kb 2mm ) állt a korom, és ezért rángatott mint állat. tehát ezeket sem árt átnézni...

Re: OFF Alfa 145 1.6 T-Spark

Posted: Fri Sep 11, 2009 9:41 pm
by Zacy
Ezen elzáródás pontosan a goré által említett EU-s, motorbutító kipufogógáz visszavezetés miatt szokott kialakulni.

Re: OFF Alfa 145 1.6 T-Spark

Posted: Fri Sep 11, 2009 9:43 pm
by Bogyo28
Zacy wrote:Ezen elzáródás pontosan a goré által említett EU-s, motorbutító kipufogógáz visszavezetés miatt szokott kialakulni.
szeretjük is nagyon, hogy szülne sünt aki kitalálta... nekem még a szelepdekni belseje is kormos volt a kozén, alig bírtam lepucolni, na meg a homokszorásra 2x ráment a block :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: OFF Alfa 145 1.6 T-Spark

Posted: Mon Sep 14, 2009 8:07 am
by holecz
Mostmár melegen sem veszi a fordulatot, torpan torpan........ :evil: :evil:

Re: OFF Alfa 145 1.6 T-Spark

Posted: Mon Sep 14, 2009 8:18 am
by driver
Nézzétek meg a gyujtástrafókat külön külön kell ellenőrizni.A twin spark motor nagyon
érzékeny a gyujtásra!

Re: OFF Alfa 145 1.6 T-Spark

Posted: Mon Sep 14, 2009 8:23 am
by holecz
driver wrote:Nézzétek meg a gyujtástrafókat külön külön kell ellenőrizni.A twin spark motor nagyon
érzékeny a gyujtásra!
Megnézetem azt is a srácokkal, utolsó infóim szerint lehet hogy az üzemanyagellátással lesz problem. vagy szűrő, vagy AC. Azért köszi mindenkinek a segít-segget!!! :mrgreen: :ru: