első hűtött tárcsa.
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
első hűtött tárcsa.
Most voltam a Csillaghegyi Miskey autósboltban, és lehet náluk rendelni 2.8i első hütött tárcsát 23000/ darab. Lucas márkáju, van nekik hozzá valósi Lucas fékbetét is, amivel állítólag piszok jó lehet a fékhatás. Ez nem egy olcsó megoldás, de nem kell annyit mókolni vele mint a saxo tárcsával (én azt raktam fel, az csak 12000 a pár)
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
M16 jelű nyereg kell hozzá, ez a régi capri nyereg közbetéttel. De felmegy a granada nyereg is, vannak fotóim, ha kell valakinek segítség. Ha valakinek nagyon kell ilyen tárcsa, akkor szóljon, tudok kedvezményesen, de azt a bizonyos 20ezer/pár árú Lockheed tárcsákat azóta sem sikerül behozatni. 2 éve kellett volna egy vagonnal vennem, amikor volt... 8)
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Sziasztok!
Meg tudja m,ondani nekem, valaki, hogy hol és miylen javító szettet vegyek a főfékhengeremhez? 1984-es 2,0 s4 gt-ben volt.
Köszi!
Bence!
Meg tudja m,ondani nekem, valaki, hogy hol és miylen javító szettet vegyek a főfékhengeremhez? 1984-es 2,0 s4 gt-ben volt.
Köszi!
Bence!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Seinsa 1123 amit én használok.A hibája hogy ez egy régebbi Ate fékhez való ezért a két gumi nem jó ami a fékhenger és a kiegyenlítőtartály között van.Ez akkor gond ha tisztítás miatt le van szedve a tartály és szakadt a régi gumi.Akkor jó ide az olasz gyártmányu lada főfékhenger ugyanide való gumija.De mielőtt veszel javító készletet szét kell szedni,felpolírozni a főfékhengert és megnézni hogy a henger belselyében nincs e kagylós rozsdásodás mert akkor már nem lesz jó,ugyanis hiába új a gumi ott nem tud jól zárni.streetracer21 wrote:Sziasztok!
Meg tudja m,ondani nekem, valaki, hogy hol és miylen javító szettet vegyek a főfékhengeremhez? 1984-es 2,0 s4 gt-ben volt.
Köszi!
Bence!
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
szétszedtem és kb tök szűz újnak tűnik a bele. semi rozsda vagy kopásnyom. a tartályra és a hengerre is az van ráírva, hogy Ate! a tartályt csak kihúzom belőle, vagy van trükk?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Nincs trükk simán ki kell húzni óvatosan mozgatva.Mondjuk ha úgy látod hogy nincs rozsda akkor max benne hagyod a tartályt Asszem hogy a D1123 a 20,6 furatu főfékhez van esetleg ezt is ellenőrizheted.A rozsda nyomokat jól nézd meg pici kis 0,5-1 milis kagylós lyukak keletkeznek a vizes fékolajtól.Ha minden ok akkor GÓstreetracer21 wrote:szétszedtem és kb tök szűz újnak tűnik a bele. semi rozsda vagy kopásnyom. a tartályra és a hengerre is az van ráírva, hogy Ate! a tartályt csak kihúzom belőle, vagy van trükk?
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
20as van ráirva az öntvény oldalára!
Majd belevilágítok, és megnézem még tüzetesebben a rozsdát!
Köszi a segítséget!
Bence
Majd belevilágítok, és megnézem még tüzetesebben a rozsdát!
Köszi a segítséget!
Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Sziasztok!
Fura a főfékhengerem belseje. Kis 1-1,5 miliméter átmérőjű szürkés-fehér foltok vannak rajta, de csak a bejáratnál belül. Nem rozsda színüek.
Trafo: erre gondoltál, hogy vizes fékolajtól van, vagy ez még menthető? Meg se próbáljam összerakni? Van valami megoldás, vagy másikat kell venni?
Ha valaki tud infót, kérem ossza meg velem :)
Köszi!
Bence
Fura a főfékhengerem belseje. Kis 1-1,5 miliméter átmérőjű szürkés-fehér foltok vannak rajta, de csak a bejáratnál belül. Nem rozsda színüek.
Trafo: erre gondoltál, hogy vizes fékolajtól van, vagy ez még menthető? Meg se próbáljam összerakni? Van valami megoldás, vagy másikat kell venni?
Ha valaki tud infót, kérem ossza meg velem :)
Köszi!
Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
360 as vizescsiszoló papírral csiszold fel jó alaposan.Utánna nézd meg hogy maradnak kagylós rozsda nyomok.Sajna végig éppnek kell lennie mert pl ha a legvégén nem tömít akkor beszívja a vákuum az olajat a szervódobba.Szürkés fehér foltok valszeg az alu alkatrészekről levált oxidstreetracer21 wrote:Sziasztok!
Fura a főfékhengerem belseje. Kis 1-1,5 miliméter átmérőjű szürkés-fehér foltok vannak rajta, de csak a bejáratnál belül. Nem rozsda színüek.
Trafo: erre gondoltál, hogy vizes fékolajtól van, vagy ez még menthető? Meg se próbáljam összerakni? Van valami megoldás, vagy másikat kell venni?
Ha valaki tud infót, kérem ossza meg velem :)
Köszi!
Bence
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Nagyon köszönöm. Azért ez picit megnyugtató. Rozsdát nem láttam, csak ezt a szürkésfehéret!
Holnap veszek polír papírt, meg csinálok valami lámpát amit bele tudok dugni, hogy végig megnézzem!
Mégegyszer köszönöm!
Bence
Holnap veszek polír papírt, meg csinálok valami lámpát amit bele tudok dugni, hogy végig megnézzem!
Mégegyszer köszönöm!
Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Ismét fék kérdés!
A képen látható gumi alkatrész a felújító szettben volt, de nem találtam meg a megfelelőjét a szétszedett főfékhengerben. Fel kell ezt rakni ennek ellenére? ha igen hova? a fékolajtartályt tartó gumicuccok sem stimmelnek, kisebb az átmérőjük, lehet, hogy nem tökéletes ez a felújítószett. A többi cucc tökéletesen passzolt!
A képen látható gumi alkatrész a felújító szettben volt, de nem találtam meg a megfelelőjét a szétszedett főfékhengerben. Fel kell ezt rakni ennek ellenére? ha igen hova? a fékolajtartályt tartó gumicuccok sem stimmelnek, kisebb az átmérőjük, lehet, hogy nem tökéletes ez a felújítószett. A többi cucc tökéletesen passzolt!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
okok!
Köszi szépen így sokadszorra. Lehet, hogy délután már lesz fékem
Nem szakadtak a tartály gumik. összerakom azzal.
Üdv!
Bence
Köszi szépen így sokadszorra. Lehet, hogy délután már lesz fékem
Nem szakadtak a tartály gumik. összerakom azzal.
Üdv!
Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.