daytona wrote:tomtom wrote:szerintem első körben állítsd be a hátsó doboknál az autómatát, lehet, hogy kicsit be van ragadva és nem követi a kopást! ha túl bent fog ettől a féked, egyrészt kisebb erőkaron rúgod a főfékhengert, másrészt nagyobb a fékrendszer reakcióideje.
a taun egy pár hete állítottam be, előtte ugyancsak fosbalépés hangulatú volt, azóta olyan , mint a beton. persze egy fékolajcserés légtelenítés is sokat számít. sőt, kifejezetten javallt. prefect capriján is csodát tett a fenti karbantartás.
szóval első körben ez majdnem ingyen van. ha akkor se tetszik, akkor nyitogasd a bukszát!
Ertem! Koszi a valaszt! Tavaly nyaron csinaltam fek generalt, felkerult a 2 kompletten felujitott, ATE pasztaval osszerakott elso nyereg, 2 uj Brembo tarcsa ill Textar betetek. Castrol fekolajat hasznaltam, termeszetesen ujat. A fofekhengerrel nem csinaltam semmit, nem folyt. Kozvetlenul azutan volt az auto rendes muszaki vizsgan, ahol a fekeket teljesen jonak iteltek a fekpadon.
Igazabol a gondom a fekkel a kovetkezo: a fekek rettento nehezkesek. A fekpedal meglehetosen kemeny, de nem fog lennt, sot ahogy ralepek, mar elkezd valamit fekezni a kocsi. A baj az, hogy nem lehet adagolni az intenzitast. Tehat, ha jobban ralepek, elvarnam hogy aranyosan erosebben is fekezzen. Ez nem tortenik meg, egy tavon a fekpedal erzeketlen. Aztan valamivel lejjebb egyszerre csak elerkezem egy masodik szintu fekhatasig, akkor mar meglehetosen taszitom a pedalt. Akkor mar olyan erzesem van, hogyha allora szeretnem fekezni a kerekeket, akkor minimum magamra kene tepnem a kormanyt.
szerintem csináld csak meg azt a légtelenítést!
először az elejét, azzal az oldallal kezdve, amelyiknek a fékcsöve oldalra lép ki a főfékhengerből, majd, amelyik alulról, és a végén a hátsóra menő kört.
ha a hátulja levegős, akkor simán csinálhatja ezt, hogy kemény a pedál, de nincs megfelelő fékhatás. ne sajnáld azt a fél lityi olajat, ami elmegy, meg azt a fél órát!
tavaly nyár óta sok víz lefolyt a dunán, tehát ne ragaszkodj görcsösen egy 1 éves mérési eredmény adataihoz.
volt a családban egyszer egy vw jetta (remélem soha többet nem kell ilyenbe ülnöm, nagyon utáltam), azon is mértek valami fékerőt , de én nem tudtam érvényesíttetni aszfalton. magyarán gyárilag nem szereltek rá ilyen elnevezésű berendezést, legalábbis használhatót. mire erre rájöttünk már minden le lett cserélve, nem kevés pénzért. állítólag ezek ilyenek. szóval létezik a jelenség, hogy mérnek valamit, ami nem létezik, de a te esetedben nem hiszem, hogy erről lenne szó.