Page 1 of 2

KENT

Posted: Tue Apr 12, 2011 5:01 pm
by tomtom
méltatlanul mellőzött téma hiánypótlásaként nyitom ezt a topicot, továbbá azért, mert prefect sporttárssal egy kis átfogóbb felújítást tervezünk -most még csak a gondolati szintnél tartunk- az ő kis 1.3 ohv-án.
amennyiben akad, aki volt annyira elvetemült, hogy ilyen kis fűnyíróba időt, energiát ölt, talán segítségünkre lehet.
első kérdésem, hogy fiesta motorok cm3-től függetlenül lehetnek-e donorok a vezérlés tekintetében? (himbasor, emelőrudak, emelőtőkék)
illetve tapasztalati dolgok érdekelnének, hogy ne ugorjunk rá olyan árnyékra, amire már más igen.

Re: KENT

Posted: Tue Apr 12, 2011 5:05 pm
by Bogyo28
tomtom wrote:méltatlanul mellőzött téma hiánypótlásaként nyitom ezt a topicot, továbbá azért, mert prefect sporttárssal egy kis átfogóbb felújítást tervezünk -most még csak a gondolati szintnél tartunk- az ő kis 1.3 ohv-án.
amennyiben akad, aki volt annyira elvetemült, hogy ilyen kis fűnyíróba időt, energiát ölt, talán segítségünkre lehet.
első kérdésem, hogy fiesta motorok cm3-től függetlenül lehetnek-e donorok a vezérlés tekintetében? (himbasor, emelőrudak, emelőtőkék)
illetve tapasztalati dolgok érdekelnének, hogy ne ugorjunk rá olyan árnyékra, amire már más igen.
az én egyetlen tudásom a témában, hogy nem metrikus csavarokkal dolgozik ez a fűnyíró...

Re: KENT

Posted: Tue Apr 12, 2011 5:07 pm
by Natalie Driver Gabe
Bogyo28 wrote:
tomtom wrote:méltatlanul mellőzött téma hiánypótlásaként nyitom ezt a topicot, továbbá azért, mert prefect sporttárssal egy kis átfogóbb felújítást tervezünk -most még csak a gondolati szintnél tartunk- az ő kis 1.3 ohv-án.
amennyiben akad, aki volt annyira elvetemült, hogy ilyen kis fűnyíróba időt, energiát ölt, talán segítségünkre lehet.
első kérdésem, hogy fiesta motorok cm3-től függetlenül lehetnek-e donorok a vezérlés tekintetében? (himbasor, emelőrudak, emelőtőkék)
illetve tapasztalati dolgok érdekelnének, hogy ne ugorjunk rá olyan árnyékra, amire már más igen.
az én egyetlen tudásom a témában, hogy nem metrikus csavarokkal dolgozik ez a fűnyíró...
És asszem 4 hengeres ;-)

Re: KENT

Posted: Tue Apr 12, 2011 5:10 pm
by tomtom
nos, ezt sajnos mi is megtapasztaltuk kb 3 éve, amikor kapott egy kis gyűrűzést. egy kipuff tőcsavart le kellett gyártatnunk. kifele metrikus, befele zollos.

Re: KENT

Posted: Tue Apr 12, 2011 5:16 pm
by Pudva
Ha gondolod megkérdezem a Fiesta fórumon... http://www.fiestaklub.hu/forum/" onclick="window.open(this.href);return false;
Szabyk lehet a tudója... :roll:
Ez a motor Capriba lenne? :shock:

Re: KENT

Posted: Tue Apr 12, 2011 6:42 pm
by Süni
attól függ, milyen Fiesta motorról beszélünk. Az MK1-ben még akadt Kent motor. A későbbiekben Valencia motor volt, ezeknek csak a vezérműlánca, illetve a vezérlés fogaskerekei egyeznek a Kenttel, minden más alkatrészük nem csereszabatos.

Jól gondoljátok meg a Kent javítását, nagyon drága hozzá az alkatrész, és nehezen beszerezhető.

Általában a hengerfal szokott hordósra kopni, javításához ugye kellenek új dugattyúk. Ez annyiba kerül, amennyiből belelógatsz egy 2.0 Pintot.

(Múlt héten adtam el két 1.6-os, és egy 1.3-as komplett Kent fejet.... :roll: )

Re: KENT

Posted: Tue Apr 12, 2011 8:52 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote: az én egyetlen tudásom a témában, hogy nem metrikus csavarokkal dolgozik ez a fűnyíró...
Az essex is ilyen, abban sincs egy metrikus csavar se.

Re: KENT

Posted: Thu Apr 28, 2011 12:16 pm
by tomtom
Pudva wrote:Ha gondolod megkérdezem a Fiesta fórumon... http://www.fiestaklub.hu/forum/" onclick="window.open(this.href);return false;
Szabyk lehet a tudója... :roll:
Ez a motor Capriba lenne? :shock:
ó, jessz!
nem lenne rossz, oda nem vagyok beregelve.
egyébként nagy szükség lenne nívópálca tartó csőre is.
ez a moci most is capriba van, és jó is. nem gondolnátok, hogy mennyire kis pörgős. egyik pintóm se ment annyira, mint ez. meg merem kockáztatni, hogy az 1.6 gyári pintácsot keresztbe lenyeli.

Re: KENT

Posted: Thu Apr 28, 2011 12:56 pm
by Süni
tomtom wrote: meg merem kockáztatni, hogy az 1.6 gyári pintácsot keresztbe lenyeli.
Ha 70 lovas, akkor simán.

Amit írtam, olvastad?

Re: KENT

Posted: Thu Apr 28, 2011 2:50 pm
by tomtom
Süni wrote:
tomtom wrote: meg merem kockáztatni, hogy az 1.6 gyári pintácsot keresztbe lenyeli.
Ha 70 lovas, akkor simán.

Amit írtam, olvastad?
igen olvastam, de nem sikerült elrettentened :lol:
legutóbbi szétszedésnél azért döntöttünk úgy, hogy nem furatunk, mert nem volt (nagy) váll a hengerfalon. igazából most is csak a vezérlésre feküdnénk rá, mert erő van benne, fogyasztás - tudtommal- jó, csak a szelephangok nagyok, beállítás után röviddel újra csattognak, vagy nem nagyon csökkennek.
új veztengelyünk már van 8-)
himabsorra, esetleg + emelőrudakra gyúrunk.

(úgy tűnik, hogy akkor ez egy 70 lovas példány...)

Re: KENT

Posted: Thu Apr 28, 2011 3:01 pm
by Süni
tomtom wrote:
Süni wrote:
tomtom wrote: meg merem kockáztatni, hogy az 1.6 gyári pintácsot keresztbe lenyeli.
Ha 70 lovas, akkor simán.

Amit írtam, olvastad?
igen olvastam, de nem sikerült elrettentened :lol:
legutóbbi szétszedésnél azért döntöttünk úgy, hogy nem furatunk, mert nem volt (nagy) váll a hengerfalon. igazából most is csak a vezérlésre feküdnénk rá, mert erő van benne, fogyasztás - tudtommal- jó, csak a szelephangok nagyok, beállítás után röviddel újra csattognak, vagy nem nagyon csökkennek.
új veztengelyünk már van 8-)
himabsorra, esetleg + emelőrudakra gyúrunk.

(úgy tűnik, hogy akkor ez egy 70 lovas példány...)
Könnyű felismerni a kéttorkú DGV Weberről, meg a 4-2-1 leömlőről.

Láncszettet is vegyetek.
(Nem az elrettentésre gondoltam, hanem a Fiesta-Kent vonalra.)

Re: KENT

Posted: Thu Apr 28, 2011 4:18 pm
by tomtom
dgv, 4-2-1 stimmel.

túlméretes dugót te sem tudsz?
kacsó-gépet kérdeztem, de csak egyedi gyártású van - minta alapján. árat nem tudtak látatlanban mondani, de a fejvakarászás hosszúságából következtetve meghallottam lelki füleimmel a guruló forintok jellegzetes neszét.

Re: KENT

Posted: Thu Apr 28, 2011 6:18 pm
by Süni
tomtom wrote:dgv, 4-2-1 stimmel.

túlméretes dugót te sem tudsz?
kacsó-gépet kérdeztem, de csak egyedi gyártású van - minta alapján. árat nem tudtak látatlanban mondani, de a fejvakarászás hosszúságából következtetve meghallottam lelki füleimmel a guruló forintok jellegzetes neszét.
De tudok. Csak épp a Phaeton projectnél azért vetettük el, mert a négy dugó árából össze lett hozva egy 150 lovas 2.0 Pinto.

Re: KENT

Posted: Thu Apr 28, 2011 6:56 pm
by Tibi
Süni wrote: De tudok. Csak épp a Phaeton projectnél azért vetettük el, mert a négy dugó árából össze lett hozva egy 150 lovas 2.0 Pinto.
Azt má' nem eszi meg ? :mrgreen:

Mi az a Phaeton projekt ?

Re: KENT

Posted: Thu Apr 28, 2011 7:10 pm
by Süni
Tibi wrote:
Süni wrote: De tudok. Csak épp a Phaeton projectnél azért vetettük el, mert a négy dugó árából össze lett hozva egy 150 lovas 2.0 Pinto.
Azt má' nem eszi meg ? :mrgreen:

Mi az a Phaeton projekt ?
http://www.ford-klub.hu/forum/viewtopic.php?f=33&t=4241" onclick="window.open(this.href);return false;