Suhe
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Suhe
a Suhe új szívet kap.
- Attachments
-
- suhe 001.jpg (83.96 KiB) Viewed 9891 times
-
- suhe 002.jpg (113.63 KiB) Viewed 9891 times
-
- suhe 003.jpg (113.85 KiB) Viewed 9891 times
-
- suhe 004.jpg (112.9 KiB) Viewed 9891 times
-
- suhe 005.jpg (86.96 KiB) Viewed 9891 times
-
- suhe 006.jpg (110.36 KiB) Viewed 9891 times
-
- suhe 007.jpg (109.26 KiB) Viewed 9891 times
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Suhe
mára ennyi!
- Attachments
-
- suhe 008.jpg (111.14 KiB) Viewed 9870 times
-
- suhe 009.jpg (80.68 KiB) Viewed 9870 times
-
- suhe 010.jpg (111.76 KiB) Viewed 9870 times
-
- suhe 011.jpg (82.97 KiB) Viewed 9870 times
-
- suhe 012.jpg (68.66 KiB) Viewed 9870 times
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Suhe
Igen ez még az injektoros korszak előtti konstrukció ,de nem sok volt belőle, illetve az eredeti a 2.3 alapjaira épült ,utána próbálkoztak a2.8-tól3.1 ig felfúrt modellekkel az enyém a HSI nevű német cég gyártmánya(még egy kicsit dolgozhattak volna rajta).
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Suhe
azt megkérdezhetem hogy a moci mivel van festve? nekem bejön (ha más nem már csak apai ágon is
) a kék szin, és ennek egész jó árnyalata van.

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Suhe
Akciós tescós spray metálkék színben,nem csak a gazdagsági válság miatt,egyszerüen ez tetszett.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Suhe
akkor azt még megvárom hogy mennyire bírja a moci melegét. de a szine az bejövős!White Shark wrote:Akciós tescós spray metálkék színben,nem csak a gazdagsági válság miatt,egyszerüen ez tetszett.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Suhe
Elsőnek általában a hőálló fekete ég le a kipufogóról utána a hengerfej dobja le ugyanezt és a blokk bírja a legtovább hőmérséklet függvényében.
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Suhe
Úgy érted, hogy ez egy másik blokk, vagy "csak" új dugókat kapott?White Shark wrote:a Suhe új szívet kap.
És a tied 3000-re fúrt? És ez melyik turbóval van, ugyanaz mint a gyári turbo Caprié? Tudsz adatokat, hogy mit tud így a moci? -teljesítmény, nyomaték.. Nem nagyon ismert ez a verzió..White Shark wrote:ez még az injektoros korszak előtti konstrukció ,de nem sok volt belőle, illetve az eredeti a 2.3 alapjaira épült ,utána próbálkoztak a2.8-tól3.1 ig felfúrt modellekkel az enyém a HSI nevű német cég gyártmánya(még egy kicsit dolgozhattak volna rajta).
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Suhe
Ez egy használt blokk ,előző hibáimból okulva nyers motort többször nem durrantok szét mielőtt ki nem tapasztaltam mik a gyengéi (volt ami építés után negyed óra verseny után gallyra ment)mivel kis költségvetésből próbálom megoldani a HSI motor előző szétszedésén látott látott gondokat kiküszöbölve a 2.8 motor dugattyúit eleve elvetettem ezért kapta az ugyancsak használt 2.9 dugókat.Ez 1 mm -rel alacsonyabb + a benne levő tányér is csökkenti a kompressziót,és az sem mindegy hogy nem kellett furatnom a blokkot ( méretek hajtókar átmérő stimmel) Kézi honolóval a hengereket kitisztáztam és már ment is össze.Az eredeti motor addig a helyén figyel.Gabi barátomtól kapott May készlet savállóból való lemásolása után mehet fel rá a Grancitól vett D-10 busz turbója.(beazonosítás után ezen használtak még ilyen méretű tipusút,meglepő módon szabályzatlanul amit még orvosolni kell)Eddigi motorproblémák egy része megoldva és valószínűleg nem kell a hengerfejeket megemelnem a dugattyu kialakítás miatt .Az eredeti motor teljesítményéről csak annyit tudok hogy a2.8 May turbo 188 lovas eddigi ismereteim szerint amihez nem használtak interculert ,én már ezt is beterveztem az előző motor várakozáson aluli teljesítménye miatt.Az eredeti turbó Garrett t04 ,ami most kerül rá t04e lesz.A karbi probléma nincs még megoldva ,sajnos a 38-as fedeleit mindig lefújja (meggörbíti)a dobozolás pedig macerás és nem is biztos hogy tetszene a látvány.
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Suhe
Most, hogy utánanézegettem, mindenhol azt az infót találtam, hogy a 2.8 may turbo 200 lovas. De végülis lényegtelen..
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Suhe
Nem is létezett 2.8 May. A May set 2.3 hoz készült ami megegyezik a 2.8 gyári Werksturboval ami 188 paci. A 2.8 as mocira csak az utcai tuningerek kezdtél el pakolni, így arról elvileg nem találhatsz pontos adatot.Peti wrote:Most, hogy utánanézegettem, mindenhol azt az infót találtam, hogy a 2.8 may turbo 200 lovas. De végülis lényegtelen..