Page 1 of 51

Posted: Thu Aug 11, 2005 4:25 pm
by Peti
Millyen váltó/hidad van?

Posted: Thu Aug 11, 2005 7:01 pm
by Nitrobuster
400m-en tudsz 4-est váltani, vagy 3-ban tolod végig :?:

Posted: Fri Aug 12, 2005 4:51 pm
by gigford
Capripower wrote:Millyen váltó/hidad van?

Csattogós német négyes és 2.3as híd szorított difivel.
Hogy mennyit jelent a kétkerékhajtás:
11.4nél jobbat sehogy nem tudtam menni míg nem volt megszorítva a difi

Posted: Fri Aug 12, 2005 4:54 pm
by gigford
Nitrobuster wrote:400m-en tudsz 4-est váltani, vagy 3-ban tolod végig :?:
Hármasban nyomom végig, kb 5500at forog 3.ban mikor beérek

Posted: Fri Aug 12, 2005 6:15 pm
by Peti
gigford wrote:Csattogós német négyes és 2.3as híd szorított difivel.
Hogy mennyit jelent a kétkerékhajtás:
11.4nél jobbat sehogy nem tudtam menni míg nem volt megszorítva a difi
Számításaim szerint egy angol 4-es váltóval még 0,5s-t tudnál az idődön javítani, az már 10s körül lenne 1/8-ad mérföldön. :twisted:
Sőtt a rövidebb végáttétel miatt (2.3-as híd) ennél is jobbnak kell lennie!
(Nekem a gyári 2.8i angol 4-es váltóval ment 10,9-et)
Nem gondoltál még váltócserére?

Posted: Fri Aug 12, 2005 6:47 pm
by Nitrobuster
Szerény véleményem szerint próbáld meg 3,44-es difivel, (ha még nem próbáltad) . Talán a csattanós váltónak túl hosszúak a fokozatai (nekem annak tünt a type9 hez képest).

Posted: Fri Aug 12, 2005 7:22 pm
by Peti
Igen ütőképes kombináció lenne a a 3,44-es szorított, vagy sperrdifis híd az angol váltóval! :burn:
Csak végre nem menne sokat.
(angol 4-es váltóval 0.4s-el jobb a gyorsulása 0-100-ra a 2.8i-nek a type-9-hez képest! Tényleg az type hány?)

Posted: Fri Aug 12, 2005 7:28 pm
by Nitrobuster
Capripower wrote:Igen ütőképes kombináció lenne a a 3,44-es szorított, vagy sperrdifis híd az angol váltóval! :burn:
Csak végre nem menne sokat.
(angol 4-es váltóval 0.4s-el jobb a gyorsulása 0-100-ra a 2.8i-nek a type-9-hez képest! Tényleg az type hány?)
Szerintem ne nézd a 0-100-ra a gyorsulást, mert a type 9 esetében fel kell váltani hármasba és ez tudjuk idő.(talán 3,09-es difivel talán nem kell)
Egyébként megnéztem angol vs type9 váltó áttételezését.

Angol 1-es 3,16. 2-es 1,94 . 3-as 1,41
Type9 1-es 3,36. 2-es 1,81. 3-as 1,26

Posted: Fri Aug 12, 2005 7:59 pm
by Nitrobuster
Ja és nem egyezik a s4 és a v6 áttételezése a type9 váltóban.
Az s4 jóval rövidebb
1-es 3,65. 2-es 1,97. 3-as 1,37.

Posted: Fri Aug 12, 2005 11:05 pm
by Peti
Nitrobuster wrote:Egyébként megnéztem angol vs type9 váltó áttételezését.

Angol 1-es 3,16. 2-es 1,94 . 3-as 1,41
Type9 1-es 3,36. 2-es 1,81. 3-as 1,26
:) Köszi, közben már én is utánanéztem, és a 2.3-as csattanóst is hozzávettem.
1-es 3,65. 2-es 1,97. 3-as 1,37. -milyen érdekes, hogy megegyezik a soros féle type-9-el! :shock:
Egyébként volt type-9 az autómban, de meglehetősen "öreguras" volt vele a közlekedés, ezért is raktam inkább vissza az angolt.

Posted: Sat Aug 13, 2005 3:31 pm
by Bogyo28
Capripower wrote:Igen ütőképes kombináció lenne a a 3,44-es szorított, vagy sperrdifis híd az angol váltóval! :burn:
Csak végre nem menne sokat.
(angol 4-es váltóval 0.4s-el jobb a gyorsulása 0-100-ra a 2.8i-nek a type-9-hez képest! Tényleg az type hány?)
ha jol nézegetem a Burton katalogust, akkot az angol 4-es váltó az Type 5. legalábbis nekem ango 4-es van a kocsi alatt és az igy néz ki mint a katalogusban a Type 5. a csattanos meg a Type F.

Posted: Sat Aug 13, 2005 3:47 pm
by Peti
Thx! Akkor ezek szerint van Type 5, és van T5. A kettő nem összekeverendő!

Posted: Sat Aug 13, 2005 4:39 pm
by Bogyo28
Capripower wrote:Thx! Akkor ezek szerint van Type 5, és van T5. A kettő nem összekeverendő!
a Burton a T5-öt igy nevezi: Brog Warner T5. amit még ír róla:

"5 speed HD Brog Warner box with all alloy casing. One of the strongest boxes to a production Europian Ford car - it should be since it originated from the American Mustang. 1"x23 spimline input shaft. Fitted in sierra/sapphire cossworth 2wd. Oil capaciti 2.55 litre"

ezt elnézve kéne egy ilyen váltó. könnyebb és erősebb mint a Type 5, és 5 sebességes, alu házban. ez lehet hogy jobb lenne a cossie-hoz.

bár nagy kedvencem még a katalogus következő oldalán levő szekvenciális 6 sebességes váltó overdrive-al, Type 9-es házban. a gond vele hogy 3995 font :cry:

Posted: Sat Aug 13, 2005 4:44 pm
by Nitrobuster
bogyo28 wrote:
Capripower wrote:Thx! Akkor ezek szerint van Type 5, és van T5. A kettő nem összekeverendő!
a Burton a T5-öt igy nevezi: Brog Warner T5. amit még ír róla:

"5 speed HD Brog Warner box with all alloy casing. One of the strongest boxes to a production Europian Ford car - it should be since it originated from the American Mustang. 1"x23 spimline input shaft. Fitted in sierra/sapphire cossworth 2wd. Oil capaciti 2.55 litre"

ezt elnézve kéne egy ilyen váltó. könnyebb és erősebb mint a Type 5, és 5 sebességes, alu házban. ez lehet hogy jobb lenne a cossie-hoz.

bár nagy kedvencem még a katalogus következő oldalán levő szekvenciális 6 sebességes váltó overdrive-al, Type 9-es házban. a gond vele hogy 3995 font :cry:

Fasza kis váltó az a T5, persze csak a pinto motoros caprikhoz jó. :mrgreen:
Overdrive úgy tudom, hogy csak automata váltókban van :?:

Posted: Sat Aug 13, 2005 5:41 pm
by Bogyo28
Nem nagyon hasonlít a két váltó egymásra, de ez semmit se jelent.
A régi TypeN-es hasonlít a Type9-re.
Image