gigford Mk3 5.0
Posted: Sat Mar 03, 2012 11:26 pm
Pár szót írok mielőtt belevágok a lényegbe, 2002-ben vettem a drágát 2.3 V6-ként.
Ez az egyetlen digit képem van még igy gyönyörű postászöld színben pompázott. Majd rá egy vagy két évre driver kollágánál új szívet kapott egy 2.8 k-jet formájában.
Változott az évek során mind motorikusan mind külsőleg, költöttem rá rendesen, Kentcams tengely, alu vezérműkerék, erősebb kuplung, nitró stb.
2007-ben 90%-ban ki lett lakatolva és új festést kapott. Szándékosan nem irok fényt, mert lakkozva nem lett. Akkoriban ez a patkány matt stílus jött be, még ma is tetszik, de ahogy öregszik az ember változik. Ki volt belezve, nitró, olyan streetracinges idöszakomat éltem
Aztán 2010-ben csak le lett lakkozva, vékonyan újrafújva szürkével, csizmisz és rá a lakk. Belső tér is visszakerült, gyári elemek, ülések, hangszigetelés stb.
Nemrégiben új gazdára talált a motor-váltó, és úgy voltam vele, hogy most vagy soha alapon V8 menjen bele, lesz ami lesz.
Szabit bíztam meg az átépítéssel, mondanom se kell, hogy viszkető tenyérrel fogott vagyis vágott a dolgok közepébe.
Motor egy Ford 302, fúrva, főtengely köszörülve, új alu dugók. Escort régi alu hengerfejét(51.3mm szívó/40.6 kipuff szelepek) kapja meg amivel a tavalyi 10es idöt mente, alu szívósor, 4 torkos 650es Demon karbi, és egy lájtos utcai Lunati hidrós tengely.
Kb 300-310ló körül fog tudni. Már bele is lett próbálva:
Váltó pedig egy Borg Warner T5 world class felújított darab egyenesen USA-ból, alu ház, harang.
Erösített kivitel, szénszálas szinkrongyűrűk, erősebb ötvözetű fogaskerék tengely, acél nyelestengely hüvely.
Jelenleg szépen rendbetéve a motortér, várunk még pár apróbb alkatrészre.
Folyt köv.
Ez az egyetlen digit képem van még igy gyönyörű postászöld színben pompázott. Majd rá egy vagy két évre driver kollágánál új szívet kapott egy 2.8 k-jet formájában.
Változott az évek során mind motorikusan mind külsőleg, költöttem rá rendesen, Kentcams tengely, alu vezérműkerék, erősebb kuplung, nitró stb.
2007-ben 90%-ban ki lett lakatolva és új festést kapott. Szándékosan nem irok fényt, mert lakkozva nem lett. Akkoriban ez a patkány matt stílus jött be, még ma is tetszik, de ahogy öregszik az ember változik. Ki volt belezve, nitró, olyan streetracinges idöszakomat éltem

Aztán 2010-ben csak le lett lakkozva, vékonyan újrafújva szürkével, csizmisz és rá a lakk. Belső tér is visszakerült, gyári elemek, ülések, hangszigetelés stb.
Nemrégiben új gazdára talált a motor-váltó, és úgy voltam vele, hogy most vagy soha alapon V8 menjen bele, lesz ami lesz.
Szabit bíztam meg az átépítéssel, mondanom se kell, hogy viszkető tenyérrel fogott vagyis vágott a dolgok közepébe.

Motor egy Ford 302, fúrva, főtengely köszörülve, új alu dugók. Escort régi alu hengerfejét(51.3mm szívó/40.6 kipuff szelepek) kapja meg amivel a tavalyi 10es idöt mente, alu szívósor, 4 torkos 650es Demon karbi, és egy lájtos utcai Lunati hidrós tengely.
Kb 300-310ló körül fog tudni. Már bele is lett próbálva:
Váltó pedig egy Borg Warner T5 world class felújított darab egyenesen USA-ból, alu ház, harang.
Erösített kivitel, szénszálas szinkrongyűrűk, erősebb ötvözetű fogaskerék tengely, acél nyelestengely hüvely.
Jelenleg szépen rendbetéve a motortér, várunk még pár apróbb alkatrészre.
Folyt köv.