Fűtés
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Fűtés
sziasztok!
Csak az én érzésem -mk1ben, de asszem ez mind1 mert a mk2ben is ilyen a fűtőventi -, hogy a venti bekapcsolt állapotban a saját ventillátor szele miatt csak alulra és szélvédőre tud normális meleget küldeni. a Ventillátor forgó szele pedig simán kinyomodik az műszerfal oldalsó szellőzőire? Vag yestleg vmit roszul tettem/tettünk be?
köszi
üdv
Csak az én érzésem -mk1ben, de asszem ez mind1 mert a mk2ben is ilyen a fűtőventi -, hogy a venti bekapcsolt állapotban a saját ventillátor szele miatt csak alulra és szélvédőre tud normális meleget küldeni. a Ventillátor forgó szele pedig simán kinyomodik az műszerfal oldalsó szellőzőire? Vag yestleg vmit roszul tettem/tettünk be?
köszi
üdv
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Fűtés
a müszerfal 2 oldalán található 2db félig elkészült halálcsillag nem tud meleg levegőt fújni, valamiért így álmodták meg a tervezők, hogy a fűtőradiátor után csak alulra és felülre mennek csövek. a 2 oldalso basz csak a kinti hideget tudja beküldeni...hunya wrote:sziasztok!
Csak az én érzésem -mk1ben, de asszem ez mind1 mert a mk2ben is ilyen a fűtőventi -, hogy a venti bekapcsolt állapotban a saját ventillátor szele miatt csak alulra és szélvédőre tud normális meleget küldeni. a Ventillátor forgó szele pedig simán kinyomodik az műszerfal oldalsó szellőzőire? Vag yestleg vmit roszul tettem/tettünk be?
köszi
üdv
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: Fűtés
jajaja, sajna ezt tapasztaltam én isBogyo28 wrote:a müszerfal 2 oldalán található 2db félig elkészült halálcsillag nem tud meleg levegőt fújni, valamiért így álmodták meg a tervezők, hogy a fűtőradiátor után csak alulra és felülre mennek csövek. a 2 oldalso basz csak a kinti hideget tudja beküldeni...hunya wrote:sziasztok!
Csak az én érzésem -mk1ben, de asszem ez mind1 mert a mk2ben is ilyen a fűtőventi -, hogy a venti bekapcsolt állapotban a saját ventillátor szele miatt csak alulra és szélvédőre tud normális meleget küldeni. a Ventillátor forgó szele pedig simán kinyomodik az műszerfal oldalsó szellőzőire? Vag yestleg vmit roszul tettem/tettünk be?
köszi
üdv
mintha ehhez a 2 halálcsillaghoz olasz etrevzőket hívtak volna, akiknek pénteken már nem volt kedvük dolgozni és gyorsba összedobtak vmit
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: Fűtés
Sportautón soha nem fog ott meleg levegő lenni...mivel az csak a kéz hűtésére szolgál...
ez a 60-70-es évekre jellemző..
nekem bejön....
ez számomra olyan mint "egy igazi férfinak cupé autója van"....
ez a 60-70-es évekre jellemző..
nekem bejön....
ez számomra olyan mint "egy igazi férfinak cupé autója van"....
Bogyo28 wrote:a müszerfal 2 oldalán található 2db félig elkészült halálcsillag nem tud meleg levegőt fújni, valamiért így álmodták meg a tervezők, hogy a fűtőradiátor után csak alulra és felülre mennek csövek. a 2 oldalso basz csak a kinti hideget tudja beküldeni...hunya wrote:sziasztok!
Csak az én érzésem -mk1ben, de asszem ez mind1 mert a mk2ben is ilyen a fűtőventi -, hogy a venti bekapcsolt állapotban a saját ventillátor szele miatt csak alulra és szélvédőre tud normális meleget küldeni. a Ventillátor forgó szele pedig simán kinyomodik az műszerfal oldalsó szellőzőire? Vag yestleg vmit roszul tettem/tettünk be?
köszi
üdv
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Fűtés
Amit hiányolok 'ha már itt tartunk' ami nekem hiányzik, hogy a jobb kezemnél középen is jöjjön be levegő, szintén a kézhűtés miatt.capriv6 wrote:Sportautón soha nem fog ott meleg levegő lenni...mivel az csak a kéz hűtésére szolgál...
ez a 60-70-es évekre jellemző..
nekem bejön....
ez számomra olyan mint "egy igazi férfinak cupé autója van"....
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: Fűtés
Szerintem ugy gondolkodtak hogy a jobb kezed ugy is a váltókaron van
Pudva wrote:Amit hiányolok 'ha már itt tartunk' ami nekem hiányzik, hogy a jobb kezemnél középen is jöjjön be levegő, szintén a kézhűtés miatt.capriv6 wrote:Sportautón soha nem fog ott meleg levegő lenni...mivel az csak a kéz hűtésére szolgál...
ez a 60-70-es évekre jellemző..
nekem bejön....
ez számomra olyan mint "egy igazi férfinak cupé autója van"....
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: Fűtés
...nem annyira esztétikus de taunus műszerfal beépíthető és máris megoldódott a középső hűtés :)Pudva wrote:Amit hiányolok 'ha már itt tartunk' ami nekem hiányzik, hogy a jobb kezemnél középen is jöjjön be levegő, szintén a kézhűtés miatt.
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Fűtés
Oké, de az is megtud izzadni, a nagy hajtásban!capriv6 wrote:Szerintem ugy gondolkodtak hogy a jobb kezed ugy is a váltókaron van
Pudva wrote:Amit hiányolok 'ha már itt tartunk' ami nekem hiányzik, hogy a jobb kezemnél középen is jöjjön be levegő, szintén a kézhűtés miatt.capriv6 wrote:Sportautón soha nem fog ott meleg levegő lenni...mivel az csak a kéz hűtésére szolgál...
ez a 60-70-es évekre jellemző..
nekem bejön....
ez számomra olyan mint "egy igazi férfinak cupé autója van"....
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Fűtés
Esetleg akkor csereld le sierrara a Caprit Ott van kozepso legbefuvo!Pudva wrote: Oké, de az is megtud izzadni, a nagy hajtásban!
Egyebkent az en Caprim marha jol futott, untig eleg volt, hogy az ablakra es a labakra menjen a meleg, izzadtam mint k..va a templomban. Kialltam a garazsbol, becsuktam a kaput, kieertem az utca vegere, visszatoltam a szivatot es mar jott a langyos fuvallat. A ceges JTD Fiattal mire keresztulerek a varoson, epp kezd kifagyni a seggem
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Fűtés
az új tádék ilyenek, nagyon kevés a veszteséghője, mert jobb a hatásfoka (azért eszik kevesebbet). nekem a tranyó amíg beérek melózni, el sem kezd langyosodni. most cseréltem a 88 fokos termosztátot 92 fokosra, remélem valamit javít a helyzeten...daytona wrote:Esetleg akkor csereld le sierrara a Caprit Ott van kozepso legbefuvo!Pudva wrote: Oké, de az is megtud izzadni, a nagy hajtásban!
Egyebkent az en Caprim marha jol futott, untig eleg volt, hogy az ablakra es a labakra menjen a meleg, izzadtam mint k..va a templomban. Kialltam a garazsbol, becsuktam a kaput, kieertem az utca vegere, visszatoltam a szivatot es mar jott a langyos fuvallat. A ceges JTD Fiattal mire keresztulerek a varoson, epp kezd kifagyni a seggem
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Fűtés
igyál meg valamit mielőtt elindulsz..nem ?Bogyo28 wrote: az új tádék ilyenek, nagyon kevés a veszteséghője, mert jobb a hatásfoka (azért eszik kevesebbet). nekem a tranyó amíg beérek melózni, el sem kezd langyosodni. most cseréltem a 88 fokos termosztátot 92 fokosra, remélem valamit javít a helyzeten...
1980 Capri MK3
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: Fűtés
Akkor a capriban azért jo a fűtés mert szar hatásfoka van a motornak...
emlékeim szerint mikor még téli capris is voltam sosem volt bajom a fűtéssel...
emlékeim szerint mikor még téli capris is voltam sosem volt bajom a fűtéssel...
Bogyo28 wrote:az új tádék ilyenek, nagyon kevés a veszteséghője, mert jobb a hatásfoka (azért eszik kevesebbet). nekem a tranyó amíg beérek melózni, el sem kezd langyosodni. most cseréltem a 88 fokos termosztátot 92 fokosra, remélem valamit javít a helyzeten...daytona wrote:Esetleg akkor csereld le sierrara a Caprit Ott van kozepso legbefuvo!Pudva wrote: Oké, de az is megtud izzadni, a nagy hajtásban!
Egyebkent az en Caprim marha jol futott, untig eleg volt, hogy az ablakra es a labakra menjen a meleg, izzadtam mint k..va a templomban. Kialltam a garazsbol, becsuktam a kaput, kieertem az utca vegere, visszatoltam a szivatot es mar jott a langyos fuvallat. A ceges JTD Fiattal mire keresztulerek a varoson, epp kezd kifagyni a seggem
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Fűtés
teherautóval járok...szszaby wrote:Vagy felgyújtja a td-t és akkor lehet melegedni.
A gázolaj amúgy is fűtésre való meg a traktorba, teherautóba.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Fűtés
Az nem az Nekem a tehetótó az a 3,5 t feletti.Bogyo28 wrote:teherautóval járok...szszaby wrote:Vagy felgyújtja a td-t és akkor lehet melegedni.
A gázolaj amúgy is fűtésre való meg a traktorba, teherautóba.
Ford Capri MkI Essex