Cosworth 24v BOA dugattyú
Posted: Wed Jun 12, 2013 12:59 pm
Kézifűrésszel vágva, alsó kategóriás tolómérővel mérve, szíves felhasználásra :
megharagudtam a vasra a majálisonWhite Shark wrote:Képes voltál elvágni az egyetlen olyan dugattyút ami ebben az időben a ford rendesen megcsinált !
mi a terved, számolgattál valamit ?White Shark wrote:Pedig szerintem jófele gondolkodsz ,én is ezt szánom a 2,9 turbóba ,de ha lenne elég még a 2,8 ba is .
Hogy mi a tervem azt ne akard megtudni ,mert valószínűleg csak a fele reális ,de méricskéltem kicsit ,összehasonlítottam a dugattyúkat ,a 2,9 palástmagassága a csapszeghez mérve 27 mm,és sajnos a cosi is ugyanannyi .De ,a cosi dugattyúból ha leszedetem a kiálló 1mm-t nyerek kb 2ccm-t ,és a csapszeg is jóval vastagabb.Ha ezt megfejelem egy vastagabb hengerfejtömítéssel ,az is 1mm-enként hoz kb 8-ccm -t.Ez nagyjából azt jelenti ,hogy a gyári tömítés helyett egy közel 4mm vastagot betéve már talán használható lenne.És itt a bibi, az a 4mm már sok lehet egy tömítésnek ,de két gyári tömítés között egy fémlap jó ötlet.Vagy van még az a lehetőség ,hogy megvizsgálom hogyan tudnám a hengerfejben növelni az égésteret ,de ehez szét kéne megint vágnom egy hengerfejet ,megnézni mik a lehetőségek,mennyit enged ,milyen vastag, és hol lehet kiszedni belőle úgy hogy még véletlenül se szakadjon át.Röviden csak ennyi .Tibi wrote:mi a terved, számolgattál valamit ?White Shark wrote:Pedig szerintem jófele gondolkodsz ,én is ezt szánom a 2,9 turbóba ,de ha lenne elég még a 2,8 ba is .
Na basszus!White Shark wrote: Hogy mi a tervem azt ne akard megtudni ,mert valószínűleg csak a fele reális ,de méricskéltem kicsit ,összehasonlítottam a dugattyúkat ,a 2,9 palástmagassága a csapszeghez mérve 27 mm,és sajnos a cosi is ugyanannyi .De ,a cosi dugattyúból ha leszedetem a kiálló 1mm-t nyerek kb 2ccm-t ,és a csapszeg is jóval vastagabb.Ha ezt megfejelem egy vastagabb hengerfejtömítéssel ,az is 1mm-enként hoz kb 8-ccm -t.Ez nagyjából azt jelenti ,hogy a gyári tömítés helyett egy közel 4mm vastagot betéve már talán használható lenne.És itt a bibi, az a 4mm már sok lehet egy tömítésnek ,de két gyári tömítés között egy fémlap jó ötlet.Vagy van még az a lehetőség ,hogy megvizsgálom hogyan tudnám a hengerfejben növelni az égésteret ,de ehez szét kéne megint vágnom egy hengerfejet ,megnézni mik a lehetőségek,mennyit enged ,milyen vastag, és hol lehet kiszedni belőle úgy hogy még véletlenül se szakadjon át.Röviden csak ennyi .
Csak az első futómű adta be az unalmast egyébként de még nem bontottuk meg. A gátló az kb kuka, lehet rugó is tört mert eléggé nyekergett.daytona wrote: Na basszus!Lesznek itt jo projektek!
![]()
Tibi, mi tortent a majalison?