Page 1 of 7
					
				Buborék Kaprija
				Posted: Mon Oct 07, 2013 3:46 pm
				by Bubor
				Elérkeztem a következő lépéshez ( az első a kifizetése volt ), használható járművet készíteni a "szoborból".
Az alját még a nyáron lepucoltam, két kisebb lyukat leltem 

 négyet meg én csináltam 

 , hogy a küszöb át tudjon szellőzni ( ez nem biztos, hogy a legjobb megoldás...) és lealapoztam. Tudom a kavicsfelverődés,stb ellen van kitalálva az alvázvédő, de én megőrülök a "festék" tutymák alatt szétrodhadó részektől.
Így legalább látszik hol kezd a zsizsik dolgozni. 
 
 
Az összes szilent, csilapító ramaty, úgyhogy kipiszkáltam a futóművet. ( rekeszben várja a felújítást )
A porlasztó felújítása (felújító szettel kitisztítással) után siralmasabb lett a működése, mint előtte volt úgyhogy egy újat rendeltem hozzá (Gabura Motorsport) katalógusban létezik, remélem egyszer be is építhetem  

 ( aug 14 óta várom... 

 ).
 
			
					
				Re: Bubor Kaprija
				Posted: Mon Oct 07, 2013 3:51 pm
				by daytona
				Nagyon szep a kocsi! De ezt az alvazvedos dolgot azert meg gondold at! Nem veletlenul van az ott. Ha igy hagyod, 1 even belul vissza fog rozsdulni azokon a helyeken, ahol kavics eri, nem kell meg esoben sem jarnod vele.
			 
			
					
				Re: Buborék Kaprija
				Posted: Mon Oct 07, 2013 7:36 pm
				by Süni
				Azt a karbit ha elviszed Geree-hez 
http://www.geree.hu" onclick="window.open(this.href);return false; , biztos megoldja a gondod.
 
			
					
				Re: Buborék Kaprija
				Posted: Mon Oct 07, 2013 10:10 pm
				by Pudva
				Ezaz, csak így tovább! Az alvázvédelmet pedig tessék megcsinálni  

 
			
					
				Re: Buborék Kaprija
				Posted: Tue Oct 08, 2013 7:17 pm
				by Bubor
				Köszönöm , ha ismét keréken áll megkeresem.
Vezérműszíj csere, szelepállítás stb, is kellene, de csak szépen sorban  

 
			
					
				Re: Bubor Kaprija
				Posted: Tue Oct 08, 2013 9:09 pm
				by SONI
				daytona wrote:Nagyon szep a kocsi! De ezt az alvazvedos dolgot azert meg gondold at! Nem veletlenul van az ott. Ha igy hagyod, 1 even belul vissza fog rozsdulni azokon a helyeken, ahol kavics eri, nem kell meg esoben sem jarnod vele.
Ha jól emlékszem van színtelen alvázvédő.
 
			
					
				Re: Bubor Kaprija
				Posted: Wed Oct 09, 2013 7:15 pm
				by Tibi
				SONI wrote:daytona wrote:Nagyon szep a kocsi! De ezt az alvazvedos dolgot azert meg gondold at! Nem veletlenul van az ott. Ha igy hagyod, 1 even belul vissza fog rozsdulni azokon a helyeken, ahol kavics eri, nem kell meg esoben sem jarnod vele.
Ha jól emlékszem van színtelen alvázvédő.
 
vagy festhető is nem ?
 
			
					
				Re: Bubor Kaprija
				Posted: Wed Oct 09, 2013 9:42 pm
				by Bogyo28
				Tibi wrote:SONI wrote:daytona wrote:Nagyon szep a kocsi! De ezt az alvazvedos dolgot azert meg gondold at! Nem veletlenul van az ott. Ha igy hagyod, 1 even belul vissza fog rozsdulni azokon a helyeken, ahol kavics eri, nem kell meg esoben sem jarnod vele.
Ha jól emlékszem van színtelen alvázvédő.
 
vagy festhető is nem ?
 
az biztos van:
http://www.totallux.hu/alvaz-es-uregved ... /index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			
					
				Re: Buborék Kaprija
				Posted: Fri Oct 11, 2013 3:43 pm
				by Bubor
				Köszönöm a tippet, kipróbálom a szürke " maszatot" az off-on,  tavasszal kiderül hogy bírja  
 
 
Toronycsapágy ügyben kicsit elakadtam. Az látszódott, hogy az első lengéscsillapítók dugattyúját cserélni kell ( kicsit "megfaragta " valaki), de újat nem szeretnék venni.
Kárászy-ék megcsinálják, de milyen méretre 
 
 
Ültetni nem szeretném, tehát X típus építési magassága még hozzájön a rudazat hosszához, sajna autósboltban csak cikkszámok vannak,nem engednek próbálgatni 

 -Süni szerint valami Fordé jó lenne, de melyik? -
A motortérben lévő "tököt" lehet -kell? javítani-felújítani? vagy mivel a terhet a csapágyak viszik marad dísznek?
 
			
					
				Re: Buborék Kaprija
				Posted: Fri Oct 11, 2013 7:06 pm
				by Süni
				Egész pontosan azt mondtam, hogy Bogyóék MINTHA a Scorpioét építették volna be.  

 
			
					
				Re: Buborék Kaprija
				Posted: Fri Oct 11, 2013 8:29 pm
				by White Shark
				A Capri kormányzásnak pont az a gumiágy a lényege amit ki akarsz hagyni ,ha csapágyat építesz be nem fog magától visszaforogni .
			 
			
					
				Re: Buborék Kaprija
				Posted: Sat Oct 12, 2013 1:48 pm
				by szszaby
				White Shark wrote:A Capri kormányzásnak pont az a gumiágy a lényege amit ki akarsz hagyni ,ha csapágyat építesz be nem fog magától visszaforogni .
Nekem nincs fixre húzva a szár, hogy forogjon a gumiágyban és szépen visszaforog a kormány.
 
			
					
				Re: Buborék Kaprija
				Posted: Sat Oct 12, 2013 2:33 pm
				by White Shark
				Az úgy nagyon nem jó ,a gumiágyban fémhüvely van ,akkor neked az egyik most koptatja a másikat ,egy idő után kopogni fog.
			 
			
					
				Re: Buborék Kaprija
				Posted: Sat Oct 12, 2013 8:18 pm
				by daytona
				A kormany szerintem kanyar utan nem a toronycsapagy miatt all vagy nem all vissza kozepallasba, hanem az utanfutas miatt. Ami azt jelenti, hogy a kerek talajjal erintkezo pontja mennyire van a mogott a fiktiv pont mogott, amit a lengokarcsap tengelyenek fiktiv folytatasa a talajjal metsz ki. Ez biztositja, hogy a kocsi orra akkor van legalacsonyabban, amikor egyenesben van a kormanymu. Maskepp fogalmazva, ha barmerre tekerjuk ki a kormanyzast, a kocsi orra magasabbra kerul, igy a sulyero igyekezni fog ez ellen a kikormanyzott hatas ellen dolgozni, tehat vissza fog akarni teriteni egyenes allasba.
			 
			
					
				Re: Buborék Kaprija
				Posted: Sat Oct 12, 2013 9:49 pm
				by Bubor
				White Shark wrote:Az úgy nagyon nem jó ,a gumiágyban fémhüvely van ,akkor neked az egyik most koptatja a másikat ,egy idő után kopogni fog.
Ez szerintem a siklócsapágy elve  

 ,vagy nem?
Amennyiben a" tök" alá teszem ( a rugótányér és a "bódé" közé) a kúpgörgős csapágyat az " utánfutás" szöge nem változik 

 vagy mégis 
