Page 1 of 1
type 9 váltókar
Posted: Tue Apr 22, 2014 11:21 am
by Bogyo28
megkérném az urakat, aki rendelkezik még GYÁRI méretü CAPRIba való type 9 váltókarral, az löjjön már róla egy fényképet. az a sejtésem, hogy amiket szereztem váltókat az elmult időkben sierra ill. scorpiokból, azoknak a karja szerintem jobban meg van hajtva hátrafelé, mert amikor a kettest húzod, beleér a kézifékkarba, és nagyon hátul van. találtam kb 5 kart, de sajnos már fogalmam sincs hogy melyik honnan van. a terv az lenne, hogy a gyári szöben hajlított váltókart tudjak előállítani (lehet hogy a gyári tök egyenes?)
köszi előre is.
Re: type 9 váltókar
Posted: Tue Apr 22, 2014 2:49 pm
by levelboss
Szerintem az enyém tökegyenes (legalábbis a látható részen nincs hajlítva), de mintha valamikor az is nekimenne a kézifékkarnak. Talán 4-esben asszem...

Re: type 9 váltókar
Posted: Tue Apr 22, 2014 8:02 pm
by Bogyo28
levelboss wrote:Szerintem az enyém tökegyenes (legalábbis a látható részen nincs hajlítva), de mintha valamikor az is nekimenne a kézifékkarnak. Talán 4-esben asszem...

ha hozzáér, akkor tuti nem egyenes, és nem gyári...
Re: type 9 váltókar
Posted: Sat May 31, 2014 6:31 pm
by Nitrobuster
Emlékeim szerint az enyém még gyári és nem ütközik bele a kézifékkarba. De majd megnézem neked. Remélem összeszerelt állapotban is jó a fotó:)
Re: type 9 váltókar
Posted: Sat May 31, 2014 10:20 pm
by Bogyo28
Nitrobuster wrote:Emlékeim szerint az enyém még gyári és nem ütközik bele a kézifékkarba. De majd megnézem neked. Remélem összeszerelt állapotban is jó a fotó:)
jó úgy is...
Re: type 9 váltókar
Posted: Sun Jun 01, 2014 10:04 pm
by Nitrobuster
Megnéztem!
Nem egyenes. Görbül hátra nekem is csak akkor ér bele a kézifékbe ha nagyon rángatom. Valószínűleg kopás miatt, de hát ő is túl van a 30-on:).
Egyébként van közötte 2cm. 1-3-5 ben pont függőlegesen áll a kar ha az segít.