Page 1 of 1
					
				Gyertya
				Posted: Wed Jul 09, 2014 2:19 pm
				by Joci
				Sziasztok !
Meg tudná nekem mondani valaki milyen gyertyahézagérték tartozik a 2.8l V6 motorhoz ?
Illetve hogy a 2.0l V6 gyertya jó a 2.8 - ba ?
			 
			
					
				Re: Gyertya
				Posted: Wed Jul 09, 2014 10:08 pm
				by White Shark
				Joci wrote:Sziasztok !
Meg tudná nekem mondani valaki milyen gyertyahézagérték tartozik a 2.8l V6 motorhoz ?
Illetve hogy a 2.0l V6 gyertya jó a 2.8 - ba ?
Én 0,7-0,8 ra szoktam állítani ,és elvileg jó .( ugyan az a menet )  

 
			 
			
					
				Re: Gyertya
				Posted: Tue Aug 12, 2014 9:58 am
				by Blant
				Minél nagyobb a hézag, annál nagyobb a szikra! Elektromos gyújtásnál a gyári 0,9-es hézag simán műxik! Én kisebbre semmi képpen nem állítanám! Szerintem a sima gyújtás is simán átviszi a 0,9-es hézagot! Karbis v6-oknál azthiszem mindegy a gyertya, de az injektorosé más!
Gyertyából csak NGK!!!
			 
			
					
				Re: Gyertya
				Posted: Tue Aug 12, 2014 10:19 am
				by Tibi
				Blant wrote:Minél nagyobb a hézag, annál nagyobb a szikra! Elektromos gyújtásnál a gyári 0,9-es hézag simán műxik! Én kisebbre semmi képpen nem állítanám! Szerintem a sima gyújtás is simán átviszi a 0,9-es hézagot! Karbis v6-oknál azthiszem mindegy a gyertya, de az injektorosé más!
Gyertyából csak NGK!!!
ha jók az emlékeim már itt is futott bele valaki hamisított ngk-ba
http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/te ... photo7.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			 
			
					
				Re: Gyertya
				Posted: Tue Aug 12, 2014 10:45 am
				by Blant
				Senkit nem biztattam, hogy hamis NGK-t vegyen  

 
			 
			
					
				Re: Gyertya
				Posted: Tue Aug 12, 2014 5:18 pm
				by Machine
				Blant wrote:Minél nagyobb a hézag, annál nagyobb a szikra! Elektromos gyújtásnál a gyári 0,9-es hézag simán műxik! Én kisebbre semmi képpen nem állítanám! Szerintem a sima gyújtás is simán átviszi a 0,9-es hézagot! Karbis v6-oknál azthiszem mindegy a gyertya, de az injektorosé más!
Gyertyából csak NGK!!!
gyertyából csak Bosch, mert megérdemli    
  
Ha a gyári hézagtól nagyobbra állítasz, hamarabb tönkremehet a trafód- nagyobb áthúzási távhoz nagyobb energia kell, javasolt a gyári értékre állítani a gyertyahézagot. (persze ez akkor igaz, ha a motor még teljesíti a gyártó által megadott sűrítési végnyomás alsó határ érétket).
A 2.0 V6 gyertyának más a hő értéke, mint a 2.8 V6 nak
 
			 
			
					
				Re: Gyertya
				Posted: Tue Aug 12, 2014 7:06 pm
				by White Shark
				Machine wrote:Blant wrote:Minél nagyobb a hézag, annál nagyobb a szikra! Elektromos gyújtásnál a gyári 0,9-es hézag simán műxik! Én kisebbre semmi képpen nem állítanám! Szerintem a sima gyújtás is simán átviszi a 0,9-es hézagot! Karbis v6-oknál azthiszem mindegy a gyertya, de az injektorosé más!
Gyertyából csak NGK!!!
gyertyából csak Bosch, mert megérdemli    
  
Ha a gyári hézagtól nagyobbra állítasz, hamarabb tönkremehet a trafód- nagyobb áthúzási távhoz nagyobb energia kell, javasolt a gyári értékre állítani a gyertyahézagot. (persze ez akkor igaz, ha a motor még teljesíti a gyártó által megadott sűrítési végnyomás alsó határ érétket).
A 2.0 V6 gyertyának más a hő értéke, mint a 2.8 V6 nak
 
Csak azt ne ! A legmocsokabb termékek a BOSCH logóval ellátott utángyártott nevesincs országból való fosok .Bármit csak azt ne!
 
			 
			
					
				Re: Gyertya
				Posted: Tue Aug 12, 2014 11:14 pm
				by Machine
				ezek szerint téged a Bosch szivat, engem az NGK  

 
			 
			
					
				Re: Gyertya
				Posted: Wed Aug 13, 2014 7:10 am
				by Blant
				Bosch gyertyaval nekem se jok a tapasztalataim kulonosebben, de azert nem rosszak! Gyari al nagyobb erteket ne allits semmikeppen! Csak altalanossagban irtam, hogy nagyobb hezag, nagyobb szikra! Mai autoknal 11-13 kozotti hezagok vannak altalaban! A megfelelo belevalo gyertyat eleve a megfelelo hezagr allitva kapod!
			 
			
					
				Re: Gyertya
				Posted: Wed Aug 13, 2014 8:37 am
				by White Shark
				Blant wrote:Bosch gyertyaval nekem se jok a tapasztalataim kulonosebben, de azert nem rosszak! Gyari al nagyobb erteket ne allits semmikeppen! Csak altalanossagban irtam, hogy nagyobb hezag, nagyobb szikra! Mai autoknal 11-13 kozotti hezagok vannak altalaban! A megfelelo belevalo gyertyat eleve a megfelelo hezagr allitva kapod!
Karbis hézag  07-08 injektoros 1,1-1,3 . Csak elméletben van hézagon ,egyszer nézz meg négy új gyertyát ,mind más .
 
			 
			
					
				Re: Gyertya
				Posted: Wed Aug 13, 2014 9:26 am
				by Bogyo28
				Azért az jó, hogy 3 ember 3 féle gyertyát javasol  
  
  
 Én basztam már rá "gyári" motorcraftal, hiperszuper többpolusú bosch-al meg kb 10 percet müködő ngk-val is, szoval nehéz megmondani. Én személy szerint megszakítós gyujtásnál 0,7 - 0,8-ra állítanám, elektromosnál 1 mm körülire. bosch-ból csak a sima egypolusu gyertya, motorcraftból csak a régi csomagolásut (talán USA gyártmány), NGK-nál meg valahogy meg kell probálni nem hamisitottat venni, hogy azt hogy kell azt nem tudom teljes biztonsággal. nem kell meglepődni azon, ha sikerül olyan új gyertyákat venned, amivel szarabbul jár a motor mint a régiekkel, és mint a felső hozzászolásokból is kiderül, nem nagyon tudsz tutira menni.
 
			 
			
					
				Re: Gyertya
				Posted: Wed Aug 13, 2014 10:58 am
				by Machine
				Bogyo28 wrote:nem nagyon tudsz tutira menni.
ez igaz  
 
Eltérő a tapasztalat, kit melyik gyártó terméke szívatott többször.