A4LD
Posted: Sun Nov 23, 2014 8:18 am
Gondolom, hogy lecseréltem a C3-as váltót, a4ld-re Capriban.
Van valakinek tapasztalata a témában?
Van valakinek tapasztalata a témában?
Vákicsit' én most lemaradtam, milyen motorhoz van neked automata váltód?CapriTurbo wrote:Gondolom, hogy lecseréltem a C3-as váltót, a4ld-re Capriban.
Van valakinek tapasztalata a témában?
az A4LD az ami a sima scorpio 2.9i-ben van? mert az szerintem még megoldható, mert a visszaváltós rásze bowdenes, csak van rajta egy mágnesszelep amit az ECU elektromosan kapcsol, ha azt leszeded, a sima bowdenes cucc lehet rárakható.CapriTurbo wrote:Gondolom, hogy lecseréltem a C3-as váltót, a4ld-re Capriban.
Van valakinek tapasztalata a témában?
2.3 v6Pudva wrote:Vákicsit' én most lemaradtam, milyen motorhoz van neked automata váltód?CapriTurbo wrote:Gondolom, hogy lecseréltem a C3-as váltót, a4ld-re Capriban.
Van valakinek tapasztalata a témában?
Igen. Komplett 2.9 i scorpio vásárlását tervezem. Átraknám a motort és a váltót is.Bogyo28 wrote:az A4LD az ami a sima scorpio 2.9i-ben van? mert az szerintem még megoldható, mert a visszaváltós rásze bowdenes, csak van rajta egy mágnesszelep amit az ECU elektromosan kapcsol, ha azt leszeded, a sima bowdenes cucc lehet rárakható.CapriTurbo wrote:Gondolom, hogy lecseréltem a C3-as váltót, a4ld-re Capriban.
Van valakinek tapasztalata a témában?
Ja hogy ehhez!CapriTurbo wrote:2.3 v6Pudva wrote:Vákicsit' én most lemaradtam, milyen motorhoz van neked automata váltód?CapriTurbo wrote:Gondolom, hogy lecseréltem a C3-as váltót, a4ld-re Capriban.
Van valakinek tapasztalata a témában?
Grancinak van komplett autojaCapriTurbo wrote:Igen. Komplett 2.9 i scorpio vásárlását tervezem. Átraknám a motort és a váltót is.Bogyo28 wrote:az A4LD az ami a sima scorpio 2.9i-ben van? mert az szerintem még megoldható, mert a visszaváltós rásze bowdenes, csak van rajta egy mágnesszelep amit az ECU elektromosan kapcsol, ha azt leszeded, a sima bowdenes cucc lehet rárakható.CapriTurbo wrote:Gondolom, hogy lecseréltem a C3-as váltót, a4ld-re Capriban.
Van valakinek tapasztalata a témában?
Találtam arra utaló információkat a neten, hogy hosszabb az a4ld. Ha ez igaz akkor kardánt is kell rövidíteni. Gondolom az kilométeróra meghajtása is elektromos lehet, tehát arra is kellene valami megoldás. Gondolom létezett mechanikus kihajtással is, talán sierrában.
Autót találtam a közelben, úgy néz ki.Bogyo28 wrote:Grancinak van komplett autoja![]()
ha átraksz mindent, akkor arra kel figyelni, hogy a kick-down relé az nem a motorkötegben van, és az is kell neked az automatához. a kihajtás lehet hogy átrakható a régiből is, azt nem vágom.
Az a rendszámos , négyajtós , ami Bogláron van ?CapriTurbo wrote:Autót találtam a közelben, úgy néz ki.Bogyo28 wrote:Grancinak van komplett autoja![]()
ha átraksz mindent, akkor arra kel figyelni, hogy a kick-down relé az nem a motorkötegben van, és az is kell neked az automatához. a kihajtás lehet hogy átrakható a régiből is, azt nem vágom.
Első körben karbis lenne. Mégis csak jobban illene az autóhoz, de elraknám egy polcra az injektort. Jó tudni, hogy kick-down relé máshol van. Az efi akkor válna vonzóbbá, ha a tempomat is beköthető lenne a Capriba.
Nem, rendszám nélküli és Zalakaros. De még nem láttam, csak neten találtam. Majd két hét múlva tudom megnézni, ha haza érek.TÉCSÉ wrote:Az a rendszámos , négyajtós , ami Bogláron van ?
TCSak ezt akartam tudni - már megyek is megvenniCapriTurbo wrote:Nem, rendszám nélküli és Zalakaros. De még nem láttam, csak neten találtam. Majd két hét múlva tudom megnézni, ha haza érek.TÉCSÉ wrote:Az a rendszámos , négyajtós , ami Bogláron van ?
Megadjam a telefonszámot, címet?TÉCSÉ wrote:TCSak ezt akartam tudni - már megyek is megvenniCapriTurbo wrote:Nem, rendszám nélküli és Zalakaros. De még nem láttam, csak neten találtam. Majd két hét múlva tudom megnézni, ha haza érek.TÉCSÉ wrote:Az a rendszámos , négyajtós , ami Bogláron van ?![]()
![]()
CapriTurbo wrote:Autót találtam a közelben, úgy néz ki.Bogyo28 wrote:Grancinak van komplett autoja![]()
ha átraksz mindent, akkor arra kel figyelni, hogy a kick-down relé az nem a motorkötegben van, és az is kell neked az automatához. a kihajtás lehet hogy átrakható a régiből is, azt nem vágom.
Első körben karbis lenne. Mégis csak jobban illene az autóhoz, de elraknám egy polcra az injektort. Jó tudni, hogy kick-down relé máshol van. Az efi akkor válna vonzóbbá, ha a tempomat is beköthető lenne a Capriba.
A gyújtást átraknám a 2.3-as megszakítósát, esetleg 2.8i jeladós is van otthon.Bogyo28 wrote:tempomatot még nem néztem hogy van megoldva, de a legnehezebb a kormányon levő kapcsolók megoldása a capriban, meg ami nálam bontodott eddig egyik se volt tempomatos.
ha karbival rakod össze, a gyujtásra van megoldásod? csak mert amit eddig láttam azok nagy része a "müködik, de kurva szar" kategoriába esik, mert általában az előgyujtásszabályzást vagy nem oldják meg vagy szarul csinálják meg.
Egy-az-egyben egyiket se tudod átrakni, mert a 2.3 és a 2.8 vezérlése fogaskerekes, míg a 2.9 láncos, ebből adodóan a veztengelyük ellentétesen forog. ebből meg az jön, hogy más irányú a fogazása a fogaskeréknek a gyujtástörzs alján. ha ez nem lenne elég, és mondjuk átraknád a 2.9-ről a fogaskereket, akkor jön az a probléma, hogy a 2.3 és a 2.8-ban az olajpumpa meghajtótengelye hatszögletű, míg a 2.9-nél egy torx csavarhoz hasonló. ez a meghajtótengely megy bele a gyujtástörzs aljába, tehát a 2.3 ill. 2.8 gyujtástörzset nem fogod tudni bedugni simán, mert a hatszög luk nem fog rámenni a torx végű tengelyre. megoldás az lehet, ha az olajpumpát a tengellyel együtt is átrakod, az ha jól rémlik egyforma talán, vagy a 2.9 gyujtástörzset használod külső gyujtásvezérlővel. megoldható bármelyik dolog némi matek árán, csak azt a megoldást kerüld el, amikor a 2.9-nek a gyujtását használják szabályzás nélkül összedrotozva, mert akkor minden esetben állandó lesz az előgyujtás, és az finoman szolva is szar...CapriTurbo wrote:A gyújtást átraknám a 2.3-as megszakítósát, esetleg 2.8i jeladós is van otthon.Bogyo28 wrote:tempomatot még nem néztem hogy van megoldva, de a legnehezebb a kormányon levő kapcsolók megoldása a capriban, meg ami nálam bontodott eddig egyik se volt tempomatos.
ha karbival rakod össze, a gyujtásra van megoldásod? csak mert amit eddig láttam azok nagy része a "müködik, de kurva szar" kategoriába esik, mert általában az előgyujtásszabályzást vagy nem oldják meg vagy szarul csinálják meg.