A következő lépés egy donorautó felhajtása volt,ami egy német papíros,84-es Ford Sierra személyében érkezett,2 literes,karburátoros motorját és 5 sebességes váltóját átemeltük a fáradt 1.6-os motor és a külső tolórudazatos 4 sebességű váltó helyébe,a más típusú váltó velejárója volt a kardántengely cseréje is,plusz kapott egy megbízhatóbb elektromos gyújtást is. A belsőtér felújításához két tábla marhabőr megvételével kezdtem hozzá,egy drapp és egy fekete,egyenként 4.5 négyzetméter. Az ülések áthúzásában egy szabász ismerős volt segítségemre,a gyári,általam leszerelt műbőr és textil huzatokat szétbontotta,szabásmintát készített belőlük és megvarrta otthoni műhelyében,mely készterméket pár hónappal később kaptam kézbe,egyéb munkái miatt. Ezalatt az ülések rugózatában talált törött elemeket,kiszereltem és minta után legyártattam egy kőbányai rugókészítő műhelyben,szintén hónapokba telt,mire nekiálltak és elkészítették,a kis mennyiségű rendelésem(10db fajtánként)miatt. Volt hát elég időm arra is,hogy a szakadt vagy kiült részeket,főleg az első két ülésben lévő szivacsbetéteknél,kicseréljem,megragasszam magam,mely minden szakértelem nélkül,meglepően könnyen és szépen sikerült. A már kész rugók beszerelésével és újjonnan levarrt bőrhuzatok javított szivacsokra való ráfeszítésével,egy szép tavaszi napon új életre tudtam kelteni az üléseimet,melyeknek isteni bőrillata volt mellesleg. Időközben,egy monori,autóbőrözéssel foglalkozó fiatalember keze munkájának köszönhetően,drapp bőrbe burkolódzott a műszerfal,csodás díszvarrásokkal a levegőbefújó nyílások és élek mentén,újraalkottuk a váltó és kézifékzsákokat,szintén a drapp bőrből,valamint az egy jóbarátomtól ajándékba kapott gyári,1971-es RS kormányom szintén bőrözve lett a fekete anyagból. A tetőkárpit is monori szakemberünket dícséri,az elöregedett,megsárgult,lyukacsos anyag helyére,szép törtfehér,feketével pöttyözött műbőr anyag került,mely jól illik az autó karakteréhez. Belső műanyag elemek(kesztyűtartó ajtaja és egyéb burkolatok),zsírtalanítás után,matt fekete műanyagfestékkel lettek átfújva,ami után teljesen újnak hatnak,ajánlom mindenkinek ezt a fogást. A váltógombot édesapám,krómacélból esztergálta és polírozta,(pl.a csapágyak alapanyaga). Az eredeti,csúnyán bemattult és össze-vissza hajlott,alumínium,belső küszöb burkolatokat,egy bádogos úriemberrel,a régi mintájára,lehajtattam acéllemezből és lekrómoztattam egy üllői üzemben. A kerekek kapcsán sokáig tanakodtam,majd a 100 küllős felnik mellett tettem le a voksom,mely oly sok amerikai autón látható,ezek Dunlop SP gumikkal lettek szerelve. Ezen munkálatok után ellátogathattunk pár autós találkozóra is.



