Page 1 of 9

sos

Posted: Thu May 25, 2006 5:50 pm
by napozim
sziasztok
a kérdésem az hogy az egyes és a hármas capri főfékhenger-vákumdobja
egyforma -e tehát megtudom-e csinálni
köszönet

Re: sos

Posted: Mon May 29, 2006 9:30 pm
by szszaby
napozim wrote:sziasztok
a kérdésem az hogy az egyes és a hármas capri főfékhenger-vákumdobja
egyforma -e tehát megtudom-e csinálni
köszönet
Tudtommal igen.

Posted: Tue May 30, 2006 11:59 am
by Bogyo28
méretében voltak kis eltérések, de egyébként u.a. mit akarsz megcsinálni vele? ha cseréled jobban jársz ha már a granadáét rakod fel...

Posted: Sun Nov 05, 2006 6:11 pm
by Capri2.0
Üdv! Nem tudná nekem valaki megmondani fejböl mekkora az mk3-as agymérete, stb...? Köszi Mindenkinek!

Posted: Sun Nov 05, 2006 6:36 pm
by CAPRI-3
Capri2.0 wrote:Üdv! Nem tudná nekem valaki megmondani fejböl mekkora az mk3-as agymérete, stb...? Köszi Mindenkinek!
milyen agyméret?
4x108 a lyuktáv, a tehermentesítő 63.5mm.

Posted: Sun Nov 05, 2006 10:59 pm
by driver
63.3 :oops:

Posted: Sun Nov 05, 2006 11:23 pm
by CAPRI-3
driver wrote:63.3 :oops:
jogos, csak ha felnit keres, ott 63.5 lesz az adatoknál, katalógusokban, neten.

Posted: Mon Nov 06, 2006 4:00 pm
by Capri2.0
Köszi. Az agyméretet azért írtam annak, mert akinek kellene, az tőlem is így kérdezte. Azthittem ez rá a megfelelő név :oops:

Posted: Mon Nov 06, 2006 5:33 pm
by Capri2.0
És még két kérdés. A 2000-es sor 4-esbe van középen könyöklő? Vagy ez minden Capriba van? 82-es

Posted: Mon Nov 06, 2006 5:36 pm
by gizmo
Capri2.0 wrote:És még két kérdés. A 2000-es sor 4-esbe van középen könyöklő? Vagy ez minden Capriba van? 82-es
Szerintem ez felszereltségfüggő, a GHIA-ban biztos van / volt. De bele lehet rakni a többibe is :wink:

Posted: Mon Nov 06, 2006 6:03 pm
by Capri2.0
gizmo wrote:
Capri2.0 wrote:És még két kérdés. A 2000-es sor 4-esbe van középen könyöklő? Vagy ez minden Capriba van? 82-es
Szerintem ez felszereltségfüggő, a GHIA-ban biztos van / volt. De bele lehet rakni a többibe is :wink:
ú

Sajna ez nem ghia, hanem GT :? A német szervízkönyv is ezt írja: Ford Capri 2,0 GT 4

Posted: Mon Nov 06, 2006 6:23 pm
by Mad Max
Nekem egy 83-as katalógusom van: a GT volt az alap verzió és nem volt benne könyöklő, utánna jött az S és a Ghia azokban volt.

Ja és a könyöklő betétele elég sok mindent igényel: teljessen új szőnyeg, könyöklő alá merevítő.

Posted: Mon Nov 06, 2006 6:36 pm
by Capri2.0
Mad Max wrote:Nekem egy 83-as katalógusom van: a GT volt az alap verzió és nem volt benne könyöklő, utánna jött az S és a Ghia azokban volt.

Ja és a könyöklő betétele elég sok mindent igényel: teljessen új szőnyeg, könyöklő alá merevítő.
Köszi. Egyenlőre nem foglalkozok vele. Előbb a kaszni, motor, futómű. Utánna az "extrák". Tudom hogy nem sokatoknak van sor 4, de akinek van tapasztalata vele, az írhatna pár sort.

Posted: Mon Nov 06, 2006 7:34 pm
by Bogyo28
Capri2.0 wrote:
Mad Max wrote:Nekem egy 83-as katalógusom van: a GT volt az alap verzió és nem volt benne könyöklő, utánna jött az S és a Ghia azokban volt.

Ja és a könyöklő betétele elég sok mindent igényel: teljessen új szőnyeg, könyöklő alá merevítő.
Köszi. Egyenlőre nem foglalkozok vele. Előbb a kaszni, motor, futómű. Utánna az "extrák". Tudom hogy nem sokatoknak van sor 4, de akinek van tapasztalata vele, az írhatna pár sort.
A Koviéból most dobjuk ki, mert kevésnek találta, ha ez tapasztalatnak számít... bár jó kis moci, csak rendbe kell rakni szépen... van aki erre esküszik...

Posted: Mon Nov 06, 2006 7:37 pm
by TÉCSÉ
Nekem volt több is , pörgős - megbízható , ha nincs agyonstrapálva...
Elvitt a világvégére (Egyiptom - lábon ! ) minden gond nélkül...
Szerintem TCSak odafigyelés , gondoskodás kérdése !