Page 1 of 3
teljesítménynövelés
Posted: Sun Jun 18, 2006 8:49 pm
by retep79
Sziasztok!
MK II "S" 2,3 V6 Még a csaj nehezen tud megválni töle de ha minden ok akkor az enyém!
Az lenne a kérdésem hogy minek és miért van értelme ha nem sokat értek a motor bütyöléséhez. Max 140 km/h kell, jó hang ami nem csak nagyon hangos hanem lehessen az eröt kihallani, ne zabálja le a hajamat
1: motorba belenyúlni + karbi + kipuf. rendszer
2: turbo + kipuff
3: karbi + kipuff
esetleg árat hozzátenni. A kivtelböl csak minöség érdekel.
Elöre is köszönöm!
Péter
Posted: Sun Jun 18, 2006 11:29 pm
by CAPRI-3
kipuff csak a hang miatt, lóerőhöz motorcsere.
minden egyéb pénzkidobás.
Posted: Mon Jun 19, 2006 1:58 pm
by trafo2000
A 2,3 azért kicsit többet tud mint 140,sztm ne tuningold,jó az úgy ahogy van.Hol voltál eddig?
Posted: Mon Jun 19, 2006 8:56 pm
by retep79
capri 3 Köszönöm elég lehangoló
trafo2000 házasodok, apám betegállományban van és én nekm kell mindent csinálni de Bielefelden látjuk egymást!
Péter
Posted: Mon Jun 26, 2006 7:00 pm
by Gobbo
Udv mindenkinek!
Szerintetek ez lehetseges vagy csak kamuzik a csako??? (egy 3000 motor + ha jol latom, gondolom 3 karbi - weber? - 231 LE)???
link:
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... berschrift
koszonom a valaszokat,
Gobbo
Posted: Tue Jun 27, 2006 12:16 am
by Peti
Lehetséges, de nehogy asz'idd hogy felraksz 3 karbit, és mingyá' van 231 LE.
Ahhoz már komoly lóvét kell "beleölni" a mociba!

(sajnos)
Posted: Tue Jun 27, 2006 8:22 am
by Gobbo
Hello!
Koszi, de engem az erdekelne, hogy turbo stb... nelkul hogy a fenebe lehet kb. +100 LE-t meg kihozni egy 3000-es motorbol (vagy rosszul gondolom es nem a sima Essex 3L motor van benne - ami ugye gyarilag 137 Le -, hanem valami mas?).
koszi,
Gobbo
Posted: Tue Jun 27, 2006 3:34 pm
by trafo2000
Gobbo wrote:Hello!
Koszi, de engem az erdekelne, hogy turbo stb... nelkul hogy a fenebe lehet kb. +100 LE-t meg kihozni egy 3000-es motorbol (vagy rosszul gondolom es nem a sima Essex 3L motor van benne - ami ugye gyarilag 137 Le -, hanem valami mas?).
koszi,
Gobbo
Essex motorhoz nagyon spéci cuccosok vannak jó drágán.Én annó kipróbáltam azt a kék mk1 Bibesheimben amivel a svéd skacok jöttek,elmondásuk szerint 245 le volt.A menetteljesítmény meggyőző volt. 8)
Posted: Tue Jun 27, 2006 6:41 pm
by Peti
Nem ez az?

Posted: Tue Jun 27, 2006 10:55 pm
by trafo2000
bakker ez az.Honnan van a kép?
Posted: Tue Jun 27, 2006 11:33 pm
by Peti
:D Kikerestem a gyűjteményemből. 8)
Természetesen nem én fotóztam, hanem a netről van.
Minden értelmesebb Capriról vannak képeim amit valaha is találtam a neten.

Posted: Wed Jun 28, 2006 12:35 am
by FehérCapri Sanca
Nagyon meleg ez a gép...
Posted: Wed Jun 28, 2006 3:07 pm
by trafo2000
Hát megy mint állat.Nekem csak hagyományos kép van róla.
Posted: Thu Jun 29, 2006 10:02 pm
by Gobbo
Hello!
Jo.. jo tehat lehetseges, de meg mindig azt kerdezem... hogyan?
Gobbo
Posted: Thu Jun 29, 2006 11:55 pm
by gigford
Gobbo wrote:Hello!
Jo.. jo tehat lehetseges, de meg mindig azt kerdezem... hogyan?
Gobbo
Itt egy pelda:
3.1 Essex tripla Weber 42 DCNF karbi 9.25:1 komp
Fast road hengerfej
V63 vtengely
Lumenition gyujtas
ez a dragasag tud 6000es fordulaton 212lovat fotengelyen es 159et kereken
ez V63as tengely korantsem a legdurvabb, van olyan is ami 7500nel adja le a maxot. de ott mar igencsak bele kell nyulni a motorba,konnyitett,specialis alkatreszek kellenek hogy birjak a magas fordulatot.
nem 22x lovat nagy kunszt kihozni egy szivo 3000bol hanem 900lovat lasd F1...
a kerdesedre valaszolva:
-kompresszionoveles(oktanszam!), megfeleloen hozzaigazitva szelepekhez(dugattyuba belenyitas!), modositott vezermutengely, megfelelo szeleprugokkal, hengerfej, szivosor polirozasa,atalakitas
-motor megnovekedett benya/levego igenyenek kielegitese(karbi,inj.)
-kipuffrendszer atalakitasa
- gyujtas tuning
ha a gyar alltal ajanlott ford.maxig hasznalsz egy motort,akkor megvan egy max loero amit a fonti atalkitasokkal ki tudsz hozni belole. Utanna mar csak a ford.szam novelesevel lehet elohozni a + erot. Ahhoz viszont specialis,konnyitett alkatreszek kellenek,kenes stb (lasd F1: V8, 3liter ~19k rpm...)
nagyvonalakban ennyi a szivomotor tuningja