Hello!kombany wrote:Most találtam egy fantasztikusan eladó Capri -t, éd délutánik döntenem kell, hogy megveszem-e. teljesen tanácstalanm vagyok. A kaszni most lett felújítva, tökéletes állapotban van, a motor is elmegy.. de mivel tényleg használni akarom a hétköznapokban, érdekelne, hogy durván mennyi a fenntartása egy 72 -es Caprinak??
Nekem egy 72-es 1500v4-es van, úgyhogy nagyjából tudom milyen...

Hmmm...
Nem tudom melyiket nézetd ki magadnak, a használtautón van az a fekete nagyon lepukkant , meg egy eger környéki kékes.
Hááát nem tudom. Én megnéztem mindkettőt, de tiszta szívből egyiket sem merném ajánlani.
Persze attól függ mit szeretnél vele.
Én egy játszós autónak szeretnék egy másodikat, amin kiélhetem a teljesítményhajszolás keltette átlakítási vágyaimat...

A mostani eredeti. A másik durván átépített lesz.

Sajnos az 1500-ös nem egy nagy durranás. Én mondjuk imádom, mert a hangja és az érzés ahogy ketyeg utánozhatatlan.
..de akkor is, ki kell mondani: sportos vezetésre alkalmatlan.
Alapban szerintem a Capri is.
Gyárilag gyenge fékek, gyengécske futómű, billegő karosszéria.
Viszont ha ezeket megszoktad... Élmény lesz vele minden pillanat.
70-es évek Frisco utcáin, fülig érő vigyorral

Fentartás nem olyan durva. Szerintem minden beszerezhető.
Ezeket a motorokat 500.000km-re tervezték, nem pörgős, alul nyomatékos, szinte elnyűhetetlen gépek.
..de hidd el, ha nem teljesen eredeti az autód, kis idő múlva kevésnek fogod találni ezt a teljesítményt.
..és akkor kezdődik minden...

guriga