szszaby wrote:
Nálam nem az a gond, hogy hideget fúl hanem az hogy keveset. A szélvédőre meleg levegő jön csak nagyon kevés szinte csak leheli az üveget. Ventilátor kavar mint az állat, de mire az üvegre ér csak szellentés marad belőle.
Szia!
Nem lehet hogy valahol "ereszt" a rendszer?
Nekem sincs sok gondom vele, gyors állásban erősen fújja a levegőt...
szszaby wrote:
Nálam nem az a gond, hogy hideget fúl hanem az hogy keveset. A szélvédőre meleg levegő jön csak nagyon kevés szinte csak leheli az üveget. Ventilátor kavar mint az állat, de mire az üvegre ér csak szellentés marad belőle.
Szia!
Nem lehet hogy valahol "ereszt" a rendszer?
Nekem sincs sok gondom vele, gyors állásban erősen fújja a levegőt...
Nem ereszt sehol, egyszerűen csak erejét veszti a szél benne.
szszaby wrote:
Nálam nem az a gond, hogy hideget fúl hanem az hogy keveset. A szélvédőre meleg levegő jön csak nagyon kevés szinte csak leheli az üveget. Ventilátor kavar mint az állat, de mire az üvegre ér csak szellentés marad belőle.
És milyen venti van benne? Lehet hogz azzal an a gond, hogy nem odavaló...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
szszaby wrote:
Nálam nem az a gond, hogy hideget fúl hanem az hogy keveset. A szélvédőre meleg levegő jön csak nagyon kevés szinte csak leheli az üveget. Ventilátor kavar mint az állat, de mire az üvegre ér csak szellentés marad belőle.
És milyen venti van benne? Lehet hogz azzal an a gond, hogy nem odavaló...
A nagyjavítás előtt a gyári, azután egy nagyobb teljesítményűt kapott, de mindhiába, mert ha ki van szedve a moci, lefújja a fejemet, de ha be van építve alig fúj, pedig ha megy még a kaszni is remeg. Igaz ez azért van mert beremeg a fűtésház.
Van fűtőradiátorom. Zsír Caprihoz külön (mókuskerék nélkül), meg audi, ami szemre teljesen ugyanaz. pár miliméterrel hosszabb és rövidebbek a csőcsonkok, de jó lehet.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Blant wrote:Van fűtőradiátorom. Zsír Caprihoz külön (mókuskerék nélkül), meg audi, ami szemre teljesen ugyanaz. pár miliméterrel hosszabb és rövidebbek a csőcsonkok, de jó lehet.
Köszöntem, de a radiátorom van kettő is, és mindegyik jó. Nekem a széljárással van gondom, az kevés valami miatt.
Tibi wrote:Hello!
Én sokat szívtam vele. Próbáltuk megjavítani / javíttatni, 2ből egyet :) Próbálkoztam valamilyen Fiestával is annak ferde volt a kivezetése nem fért el. Végül méretben a Renault 11 -es tünt jónak. A kis lemezt kell levágni és elvileg pont jó. Jaaa és zsír új és "olcsó" ( a gyárihoz képest mindeképpen, olyan 9k ) . Köszönet Szabinak a kutatómunkáért. Íme :
DEUS RA2230050
Szeritnem még a héten elvégzem a hatalmas melót és megmutatom,hogy emnnyire passzol bele ha érdekel valakit :)
Jaaaaa, közben összeraktam. Belefért. Kipróbálva nem volt de zsír új cucc működnie kell.
Tibi wrote:Hello!
Én sokat szívtam vele. Próbáltuk megjavítani / javíttatni, 2ből egyet :) Próbálkoztam valamilyen Fiestával is annak ferde volt a kivezetése nem fért el. Végül méretben a Renault 11 -es tünt jónak. A kis lemezt kell levágni és elvileg pont jó. Jaaa és zsír új és "olcsó" ( a gyárihoz képest mindeképpen, olyan 9k ) . Köszönet Szabinak a kutatómunkáért. Íme :
DEUS RA2230050
Szeritnem még a héten elvégzem a hatalmas melót és megmutatom,hogy emnnyire passzol bele ha érdekel valakit :)
Jaaaaa, közben összeraktam. Belefért. Kipróbálva nem volt de zsír új cucc működnie kell.
Rég volt téma, viszont nekem most aktuális.
Szóval akkor a rönó 11-é mehet bele? Méretezése jónak tűnik, ráadásul jelenleg 6000 valamennyi pénz az egyik gyártótól.
Vagy lett valami okosság az évek alatt?
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
nyujoe wrote:Rég volt téma, viszont nekem most aktuális.
Szóval akkor a rönó 11-é mehet bele? Méretezése jónak tűnik, ráadásul jelenleg 6000 valamennyi pénz az egyik gyártótól.
Vagy lett valami okosság az évek alatt?
nyujoe wrote:Rég volt téma, viszont nekem most aktuális.
Szóval akkor a rönó 11-é mehet bele? Méretezése jónak tűnik, ráadásul jelenleg 6000 valamennyi pénz az egyik gyártótól.
Vagy lett valami okosság az évek alatt?
Jó bele, gyártótól függően müanyag vagy fém szélü van. a 2 kis kiállo lemezt le kell szedni róla, a műanyagról könnyebb...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4