Page 1 of 2
Bakelitkerék
Posted: Thu Mar 15, 2007 11:44 pm
by Blant
Na tegnap akkora balfasz voltam, hogy amikor szedtem le a bakelitkereket az EFI-ről az egyik fogról lepattintottam egy picike darabot.
Szerintetek ez gáz? Csere, vagy jó így is még? Esetleg kicsit csiszolgassam meg? :D
Gigford: Mennyibe került az a vezkerék, amit te vettél odakint?
Posted: Thu Mar 15, 2007 11:52 pm
by szszaby
Annyival elmegy még, az enyémen két helyen is hiányzik egy pivivel nagyobb darab is, sose volt vele emiatt bajom.
Posted: Fri Mar 16, 2007 12:04 am
by Blant
nagyon köszi a véleményt! :D
Ez pozitív! :)
Többiek? egyébb vélemény, hozzászólás?
Posted: Fri Mar 16, 2007 12:30 am
by gigford
Szerintem is kis hiba, ne aggodj.
Posted: Fri Mar 16, 2007 11:38 am
by Blant
thx. :D Mennyi volt neked a könnyűfém vezkerék kint?
Posted: Fri Mar 16, 2007 12:40 pm
by gigford
Egyutt auljak altalaban acel fotengelykerekkel, ugy volt kb 17ezer atszamitva a ketto.
Posted: Fri Mar 16, 2007 1:11 pm
by Szelei Szilard
Te még szerencsés voltál nekem a régi 2.3 menet közbe darált le úgy 10-12 fogat.(egyébként nem gáz ha annyi hiányzik belőle, csak nézd meg nincs e rajta valami hajszálrepedés,de szerintem nem lesz!!
Posted: Fri Mar 16, 2007 4:00 pm
by trafo2000
Ha kell nekem van ilyen kerekem még új is.
Posted: Sat Mar 17, 2007 12:12 am
by Blant
Én is találtam ma 3at, miközben sunyának kerestük a főtengely ékszíjtárcsát.

AZért köszönöm.
Újabb kérdés. A 2,8i tárcsája fémbetétes és csak a fogazás bakelit. és dög nehéz. A 2,3 V6-é full bakelit, és harmat könnyű... Érdemes a 2,3-éval összerakni a 2,8at? Elvileg semmivel nem kap nagyobb terhelést nem? A 2,8 sem pörög többet, mint a 2,3....
Szerintetek?
Posted: Sat Mar 17, 2007 12:16 am
by szszaby
Blant wrote:Én is találtam ma 3at, miközben sunyának kerestük a főtengely ékszíjtárcsát.

AZért köszönöm.
Újabb kérdés. A 2,8i tárcsája fémbetétes és csak a fogazás bakelit. és dög nehéz. A 2,3 V6-é full bakelit, és harmat könnyű... Érdemes a 2,3-éval összerakni a 2,8at? Elvileg semmivel nem kap nagyobb terhelést nem? A 2,8 sem pörög többet, mint a 2,3....
Szerintetek?
Ha megegyezik mért ne.
Csak szerintem kellene cserélni vele a főtengely kereket is ha van hozzá való párja, mert a váltóba is elméletileg párban kell cserélni a fogaskereket.
Vagy nem?
Posted: Sat Mar 17, 2007 10:05 am
by Nitrobuster
szszaby wrote:Blant wrote:Én is találtam ma 3at, miközben sunyának kerestük a főtengely ékszíjtárcsát.

AZért köszönöm.
Újabb kérdés. A 2,8i tárcsája fémbetétes és csak a fogazás bakelit. és dög nehéz. A 2,3 V6-é full bakelit, és harmat könnyű... Érdemes a 2,3-éval összerakni a 2,8at? Elvileg semmivel nem kap nagyobb terhelést nem? A 2,8 sem pörög többet, mint a 2,3....
Szerintetek?
Ha megegyezik mért ne.
Csak szerintem kellene cserélni vele a főtengely kereket is ha van hozzá való párja, mert a váltóba is elméletileg párban kell cserélni a fogaskereket.
Vagy nem?
Úgy illik

Posted: Sat Mar 17, 2007 3:30 pm
by Bogyo28
Blant wrote:Én is találtam ma 3at, miközben sunyának kerestük a főtengely ékszíjtárcsát.

AZért köszönöm.
Újabb kérdés. A 2,8i tárcsája fémbetétes és csak a fogazás bakelit. és dög nehéz. A 2,3 V6-é full bakelit, és harmat könnyű... Érdemes a 2,3-éval összerakni a 2,8at? Elvileg semmivel nem kap nagyobb terhelést nem? A 2,8 sem pörög többet, mint a 2,3....
Szerintetek?
És miért jó neked ha az könnyü lesz? én az gyárival tenném össze, valami oka biztos van annak hogy az fém...
Posted: Sun Mar 18, 2007 2:33 am
by Blant
na akkor újabb kérdés...
Van másik, hibátlan fémbelű kerekem 2,8i ről, de a párja nincs meg hozzá. Akkor most szerintetek a lepattant fugúval rakjam össze, vagy a másikkal, ami hibátlan, de nem a hozzákopott párja? :D

Posted: Sun Mar 18, 2007 1:07 pm
by szszaby
Blant wrote:na akkor újabb kérdés...
Van másik, hibátlan fémbelű kerekem 2,8i ről, de a párja nincs meg hozzá. Akkor most szerintetek a lepattant fugúval rakjam össze, vagy a másikkal, ami hibátlan, de nem a hozzákopott párja? :D

A lepattantal rakd össze, mert nem számít az a pici hiány, a másikkal meg lehet, hogy hangosabb lenne. Így is van hangja elég.
Posted: Sun Mar 18, 2007 7:53 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Blant wrote:na akkor újabb kérdés...
Van másik, hibátlan fémbelű kerekem 2,8i ről, de a párja nincs meg hozzá. Akkor most szerintetek a lepattant fugúval rakjam össze, vagy a másikkal, ami hibátlan, de nem a hozzákopott párja? :D

A lepattantal rakd össze, mert nem számít az a pici hiány, a másikkal meg lehet, hogy hangosabb lenne. Így is van hangja elég.
csatlakozom...