Blant mkI 1,3 V4 OT
Posted: Fri Feb 15, 2008 12:20 am
Sziasztok!
Örömmel tudatom, hogy új jövevény kapott helyet a szívemben és a garázsomban. (Vagy ahogy Bogyó mondta, rám jött a harácsolás
)
Az új jövevény egy csodás Ford Capri MKI 1300L.
Az autó 1970-ben, Magyarországon lett először forgalomba helyezve. Először egy ügyvéd, majd egy festőművész használta. Én a 3. tulajtól vettem meg, aki 90-ben jutott hozzá az autóhoz. '94-ben ki lett vonva a forgalomból. Azóta garázsban álll. Hiánytalan, gyári állapotban van. Semmi tuning, semmi mókolás. Megvan az összes kapcsoló, bizgentyű, krómcsík, stb. Épp krómlökhárítók króm babákkal. Hiánytalan kék belső. Még a Capri és Ford feliratok is megvannak rajta. Sosem volt törve.
Az autóban 80eKm van
A motor nem indult be, mert nem volt szikra, de ez nem meglepő. 14 év állás után képzelhetitek a réz érintkezőket
Ha hazajön életet lehelek bele. Az nindíó gyönyörűen forgatta.
Nincs vészes állapotban, de restaurálásra szorul. Cél természetesen az OT! Semmi tuning. Marad az 1,3 V4 powa, 50Le, 0-100-ra: 23,5 mp
Nagyon boldog vagyok
Örömmel tudatom, hogy új jövevény kapott helyet a szívemben és a garázsomban. (Vagy ahogy Bogyó mondta, rám jött a harácsolás

Az új jövevény egy csodás Ford Capri MKI 1300L.
Az autó 1970-ben, Magyarországon lett először forgalomba helyezve. Először egy ügyvéd, majd egy festőművész használta. Én a 3. tulajtól vettem meg, aki 90-ben jutott hozzá az autóhoz. '94-ben ki lett vonva a forgalomból. Azóta garázsban álll. Hiánytalan, gyári állapotban van. Semmi tuning, semmi mókolás. Megvan az összes kapcsoló, bizgentyű, krómcsík, stb. Épp krómlökhárítók króm babákkal. Hiánytalan kék belső. Még a Capri és Ford feliratok is megvannak rajta. Sosem volt törve.
Az autóban 80eKm van


Nincs vészes állapotban, de restaurálásra szorul. Cél természetesen az OT! Semmi tuning. Marad az 1,3 V4 powa, 50Le, 0-100-ra: 23,5 mp

Nagyon boldog vagyok
