V4 motor

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

taunus73sw wrote:Ami lényeg: mindent tegyél el hozzá, az ajtók, ülés, tank,műszerfal,ablakok mind ua a rövid és hosszú kivitelnél is.
Sajnos az első- hátsó futómű nem kompatibillis egymással.
Ha adsz telszámot, mondok pár érdekes és jó dolgot. :lol: :D
Kinvan a honalpon is a kezdőlapon, de azért ide is leirom

06 husz 9315650
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

taunus73sw wrote:Ami lényeg: mindent tegyél el hozzá, az ajtók, ülés, tank,műszerfal,ablakok mind ua a rövid és hosszú kivitelnél is.
Sajnos az első- hátsó futómű nem kompatibillis egymással.
Ha adsz telszámot, mondok pár érdekes és jó dolgot. :lol: :D
Ebből már nagyjából kiokosítottam magam, mivel beszereztem pár könyvet az ebay-ről, amiből az egyik egy repair manual, tök sok robbantott rajzzal, ott ki is vesézik a rövid és a hosszu közötti különbséget. Bár már azért is más mert az egyik 5 a másik 6 csavaros, és tök más a felni formája is. Bár nem az eredeti lemezkerekeket tervezem felrakni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Capri2.0
márokosanistudnézni
Posts: 74
Joined: Fri Sep 29, 2006 9:14 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc
Contact:

Post by Capri2.0 »

bogyo28 wrote:
taunus73sw wrote:Ami lényeg: mindent tegyél el hozzá, az ajtók, ülés, tank,műszerfal,ablakok mind ua a rövid és hosszú kivitelnél is.
Sajnos az első- hátsó futómű nem kompatibillis egymással.
Ha adsz telszámot, mondok pár érdekes és jó dolgot. :lol: :D
Ebből már nagyjából kiokosítottam magam, mivel beszereztem pár könyvet az ebay-ről, amiből az egyik egy repair manual, tök sok robbantott rajzzal, ott ki is vesézik a rövid és a hosszu közötti különbséget. Bár már azért is más mert az egyik 5 a másik 6 csavaros, és tök más a felni formája is. Bár nem az eredeti lemezkerekeket tervezem felrakni...
Van tán 5x160-as, meg 6x180-as :roll:
Ford Capri 2.0 1982
3 CAPRI van Miskolcon:)
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

73sw nek már itt van nálam az a homlokrács amit keresett,diesel eleje is van ha kell
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

trafo2000 wrote:73sw nek már itt van nálam az a homlokrács amit keresett,diesel eleje is van ha kell
diesel elejére tudsz árat mondani? meg ujabb elöl merevhidas tranyo első kerékagy kellene még nekem féknyereggel együtt ha van esetleg.

Köszi
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

Megkérdezem mit kér érte az eladó.Van féktárcsás elsőhidam kompletten,egyben kell cserélni.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

trafo2000 wrote:Megkérdezem mit kér érte az eladó.Van féktárcsás elsőhidam kompletten,egyben kell cserélni.
Őőőő, izééé, nekem aazt modták hogy csak függőcsapszegen kivűl levő cuccokat kell cserélni, de ehez nem igazán értek. egyben mennyi? köszi
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

bogyo28 wrote:
trafo2000 wrote:Megkérdezem mit kér érte az eladó.Van féktárcsás elsőhidam kompletten,egyben kell cserélni.
Őőőő, izééé, nekem aazt modták hogy csak függőcsapszegen kivűl levő cuccokat kell cserélni, de ehez nem igazán értek. egyben mennyi? köszi
Az igaz de eddig a függőcsapszeg kinyomásához mindig át kellett mennünk egy céghez ahol az emeletesház nagyságu présgép 200 bár nyomásnál tudta megindítani a függőcsapszeget.A komplett híd 10 ropi.De természetesen éveket állt már ezért csapágyazás ellenőrzése és fékhengerek javítása szükséges.
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

Ja és van duplakerekü és szimpla is.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

tiz papírért nem várok csodákat, nem is gondoltam hogy a komplett ennyi, csapágy cserélve lesz szerintem kérdés nélkül. duplakerekes érdekelne elsőkörben. a függőcsapszeg nem szokott ilyenkor szar lenni? csak hogy készüljek e függőcsapszeg cserére vagy se (beszélnem kell a helyi diszkováccsal, neki van nagy prése...) a komplett azért is jó, mert megcsinálok mindent rajta, és csak cserélni kell....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

Van itt egy nagyon jó kis híd duplakerekü,jó csapszegekkel mert folyamatosan szírozva volt(van négy szírzógomba ha ezeket nem szírozzák csak akkor hal meg)és sztm még a csapágyak is jók mert kb két évet futottak.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

trafo2000 wrote:Van itt egy nagyon jó kis híd duplakerekü,jó csapszegekkel mert folyamatosan szírozva volt(van négy szírzógomba ha ezeket nem szírozzák csak akkor hal meg)és sztm még a csapágyak is jók mert kb két évet futottak.
óóóóó, túl jó vagy hozzám.... :oops: :oops: menjek érte vagy jársz valamikor a nagyfaluban?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

Valamikor jauárban megyünk,pontosan nem tudom de ha sürgős le is jöhetsz érte.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

trafo2000 wrote:Valamikor jauárban megyünk,pontosan nem tudom de ha sürgős le is jöhetsz érte.
Mivel még csak az egyik donor van meg, az sincs még otthon ezért bőven ráér ha majd januárban jössz errefelé. Remélem addigra már a hosszabb duplakerekes donor is meglesz...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Nitro!


Köszi a választ. Nekem 14es van félretéve magamnak :-)
Most mondjuk télleg csak 12es van bent.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Post Reply