taunus73sw wrote:Ami lényeg: mindent tegyél el hozzá, az ajtók, ülés, tank,műszerfal,ablakok mind ua a rövid és hosszú kivitelnél is.
Sajnos az első- hátsó futómű nem kompatibillis egymással.
Ha adsz telszámot, mondok pár érdekes és jó dolgot. :D
Kinvan a honalpon is a kezdőlapon, de azért ide is leirom
06 husz 9315650
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
taunus73sw wrote:Ami lényeg: mindent tegyél el hozzá, az ajtók, ülés, tank,műszerfal,ablakok mind ua a rövid és hosszú kivitelnél is.
Sajnos az első- hátsó futómű nem kompatibillis egymással.
Ha adsz telszámot, mondok pár érdekes és jó dolgot. :D
Ebből már nagyjából kiokosítottam magam, mivel beszereztem pár könyvet az ebay-ről, amiből az egyik egy repair manual, tök sok robbantott rajzzal, ott ki is vesézik a rövid és a hosszu közötti különbséget. Bár már azért is más mert az egyik 5 a másik 6 csavaros, és tök más a felni formája is. Bár nem az eredeti lemezkerekeket tervezem felrakni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
taunus73sw wrote:Ami lényeg: mindent tegyél el hozzá, az ajtók, ülés, tank,műszerfal,ablakok mind ua a rövid és hosszú kivitelnél is.
Sajnos az első- hátsó futómű nem kompatibillis egymással.
Ha adsz telszámot, mondok pár érdekes és jó dolgot. :D
Ebből már nagyjából kiokosítottam magam, mivel beszereztem pár könyvet az ebay-ről, amiből az egyik egy repair manual, tök sok robbantott rajzzal, ott ki is vesézik a rövid és a hosszu közötti különbséget. Bár már azért is más mert az egyik 5 a másik 6 csavaros, és tök más a felni formája is. Bár nem az eredeti lemezkerekeket tervezem felrakni...
trafo2000 wrote:Megkérdezem mit kér érte az eladó.Van féktárcsás elsőhidam kompletten,egyben kell cserélni.
Őőőő, izééé, nekem aazt modták hogy csak függőcsapszegen kivűl levő cuccokat kell cserélni, de ehez nem igazán értek. egyben mennyi? köszi
Az igaz de eddig a függőcsapszeg kinyomásához mindig át kellett mennünk egy céghez ahol az emeletesház nagyságu présgép 200 bár nyomásnál tudta megindítani a függőcsapszeget.A komplett híd 10 ropi.De természetesen éveket állt már ezért csapágyazás ellenőrzése és fékhengerek javítása szükséges.
tiz papírért nem várok csodákat, nem is gondoltam hogy a komplett ennyi, csapágy cserélve lesz szerintem kérdés nélkül. duplakerekes érdekelne elsőkörben. a függőcsapszeg nem szokott ilyenkor szar lenni? csak hogy készüljek e függőcsapszeg cserére vagy se (beszélnem kell a helyi diszkováccsal, neki van nagy prése...) a komplett azért is jó, mert megcsinálok mindent rajta, és csak cserélni kell....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Van itt egy nagyon jó kis híd duplakerekü,jó csapszegekkel mert folyamatosan szírozva volt(van négy szírzógomba ha ezeket nem szírozzák csak akkor hal meg)és sztm még a csapágyak is jók mert kb két évet futottak.
trafo2000 wrote:Van itt egy nagyon jó kis híd duplakerekü,jó csapszegekkel mert folyamatosan szírozva volt(van négy szírzógomba ha ezeket nem szírozzák csak akkor hal meg)és sztm még a csapágyak is jók mert kb két évet futottak.
óóóóó, túl jó vagy hozzám.... menjek érte vagy jársz valamikor a nagyfaluban?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
trafo2000 wrote:Valamikor jauárban megyünk,pontosan nem tudom de ha sürgős le is jöhetsz érte.
Mivel még csak az egyik donor van meg, az sincs még otthon ezért bőven ráér ha majd januárban jössz errefelé. Remélem addigra már a hosszabb duplakerekes donor is meglesz...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4