Igen, erről volt szó korábban is. Egy Hondás gyerek ment ki elé egy kereszteződésben, és lebontotta A oszlopig. A feneke már előtte is ki volt szélesítve. Roncs autókból lett így összerakva. Nincs sok pénzünk, abból dolgozunk, ami van.
Én is át akarok szabni az enyémen pár dolgot, bár ő le akar beszélni, mert nem lenne jó ugyibár, ha úgy járna mint az övé és teljesen elvesztené "Capri jellegét".
Az elejét mondjuk mindenképp átszabom valami ilyesmire:
Dartonit wrote:Igen, erről volt szó korábban is. Egy Hondás gyerek ment ki elé egy kereszteződésben, és lebontotta A oszlopig. A feneke már előtte is ki volt szélesítve. Roncs autókból lett így összerakva. Nincs sok pénzünk, abból dolgozunk, ami van.
Jól értelmezem,hogy te is benne vagy az építésben?
Nem. A haverom, és az építést csak nézem, beszélgetünk róla. Arra utaltam, hogy az enyémbe én sem tudok komoly alkatrészt beépíteni, mondjuk a Burtontől rendelni. Abból dolgozok én is, ami van.
A turbósítás a saját ötlete, egyenlőre még az sem biztos, hogy működni fog. De ahogy ismerem, meg fogja oldani. A turbó valami ipari gépről lett lebontva, és valami iszonyatos légszállítása lehet, már csak a méretéből is kiindulva.
A moci egy néhai SD1-é volt. Megpiszkált karbival, és könnyített lendkerékkal. Most ez lesz még a turbóval kiegészítve.
Más: ki robbant le Szentendre környékén ma egy ezüst MkIII-al? Andimanó hívott, hogy láttott valaki nyitott motorháztetővel állni az út szélén arrafelé... :?
Más: ki robbant le Szentendre környékén ma egy ezüst MkIII-al? Andimanó hívott, hogy láttott valaki nyitott motorháztetővel állni az út szélén arrafelé... :?
Nem állt meg segíteni neki a javításban? Ez mondhatom nem szép tőle!