Az a baj, hogy nem tudjuk milyen állapotú volt az átépítéskor. Ha szar akkor kikell árulni meg lehet vele játszani de könnyen lehet , hogy olyan állapotban volt , páran öltünk volna érte.
Még mindig jobb ez, mintha a kertben rohadna :)
De ahogy Nitró is mondta, ha papíros nélküli, akkor miért ne? Én a régi kasztnit lehet roncsderbyre fogom vinni
TomiCaPri wrote:Még mindig jobb ez, mintha a kertben rohadna :)
De ahogy Nitró is mondta, ha papíros nélküli, akkor miért ne? Én a régi kasztnit lehet roncsderbyre fogom vinni
Teljesen egyetértek !
Ha megvette(megszerezte) azt csinál vele amit akar , és amire pénze is van....ne legyünk már ilyen szűklátókörűek....
Erre is jó egy Capri...
Pudva wrote:Szép vas .Gratula!
Lehet róla valami többet megtudni :)
szerintem ez az a vas (szegfű miatt szigoruan kisbetüvel! ), aminek az eladása nagy vihart kavart itt néhány embernél, ugyanis a régi tulaj szépen hintába tett egy potenciális vevőt... de legalább az uj tulaj idetalált, üdv itt!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
bogyo28 wrote:szerintem ez az a vas (szegfű miatt szigoruan kisbetüvel! ), aminek az eladása nagy vihart kavart itt néhány embernél, ugyanis a régi tulaj szépen hintába tett egy potenciális vevőt... de legalább az uj tulaj idetalált, üdv itt!
...igen, ez az...üdv itt :)
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4