túrbós motorok
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
túrbós motorok
Mivel már több turbós átépítés is befejeződött, folyamatban van, érdekelnek a tapasztalatok. Caprimania s4 turbóját láttam bizonyítani, meggyöző volt
Romboló V6 biturbójáról még csak hallottam, Capri-3 is épít egyet... szóval ha nem titkolóznak az emberek, akkor lenne mit megosztani egymással!
Romboló V6 biturbójáról még csak hallottam, Capri-3 is épít egyet... szóval ha nem titkolóznak az emberek, akkor lenne mit megosztani egymással!
na koszi:)
ez vicc volt, nem titkolozom, csak a motor a legutolso dolog, ami megvalositasra kerul, egyenlore karburatos szivo lesz, a polcon gyulnek a szukseges dolgok a TwinTurbo projekthez.
jelenleg az elektronikai atepitesen dolgozom, ha az uj muhelyemben neki tudok allni januartol. kozben fek-futomu felujitas, stb.
"A MEGTORLÓ" a megszolitasa ezentul:)
ahogy lesznek kepek, nyitok neki egy topikot es lepesrol lepesre kovetheto lesz, igerem.
ez vicc volt, nem titkolozom, csak a motor a legutolso dolog, ami megvalositasra kerul, egyenlore karburatos szivo lesz, a polcon gyulnek a szukseges dolgok a TwinTurbo projekthez.
jelenleg az elektronikai atepitesen dolgozom, ha az uj muhelyemben neki tudok allni januartol. kozben fek-futomu felujitas, stb.
"A MEGTORLÓ" a megszolitasa ezentul:)
ahogy lesznek kepek, nyitok neki egy topikot es lepesrol lepesre kovetheto lesz, igerem.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
No épp ide illik. Múlt vasárnap Ricsi-látogatás ürügyén voltunk Gödön őrültködni, és végre mértünk egyet Nitro autóján, 0.6 töltőnyomás mellett, bemelegedett motorral (értsd: minusz 20-30LE az intercoolerhez képest) 0-100 km/h: 7.2 sec! Sperdifi nélkül, vacak gumikkal. Leforog 7000-ig a motor, ha kell, szépen ketyeg az egész, és bődületesen megy, az autópályán odafele 150-nél még úgy gyorsult el, hogy két Taus barátunk csúnyán lemaradt, és én is csak nagy üggyel bajjal tudtam utolérni 190 környékén. Ha már itt tartunk a motorom eszi a vizet, haldoklik az el.benzinpumpa, gőz jön ki a kipufogón, de pöccre indul, és 400 méteren fél autót vertem Pjani könnyített lendkerekes sperdifis DOHC Sierrájára... kettesig ő vezetett fél autóval... 8)
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
A Sunya Thunderbird Turbója is hibátlan sőt makulátlan :)
Gyönyörű a hangja amikor "lefúj" a szelep
Ja és emellet amikor én a 2.3-mal 160 körül megyek és Ő odalép azt hiszem állok 8) sőt még a Bogyó 2.8 karbija is nehezen tartja vele a lépést
Tehnikai adatokat sajna nem tudok róla... de multkor a 650 Honda motoros srácot legyorsultuk :)
Gyönyörű a hangja amikor "lefúj" a szelep
Ja és emellet amikor én a 2.3-mal 160 körül megyek és Ő odalép azt hiszem állok 8) sőt még a Bogyó 2.8 karbija is nehezen tartja vele a lépést
Tehnikai adatokat sajna nem tudok róla... de multkor a 650 Honda motoros srácot legyorsultuk :)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
CAPRiMANiA wrote:No épp ide illik. Múlt vasárnap Ricsi-látogatás ürügyén voltunk Gödön őrültködni, és végre mértünk egyet Nitro autóján, 0.6 töltőnyomás mellett, bemelegedett motorral (értsd: minusz 20-30LE az intercoolerhez képest) 0-100 km/h: 7.2 sec! Sperdifi nélkül, vacak gumikkal. Leforog 7000-ig a motor, ha kell, szépen ketyeg az egész, és bődületesen megy, az autópályán odafele 150-nél még úgy gyorsult el, hogy két Taus barátunk csúnyán lemaradt, és én is csak nagy üggyel bajjal tudtam utolérni 190 környékén. Ha már itt tartunk a motorom eszi a vizet, haldoklik az el.benzinpumpa, gőz jön ki a kipufogón, de pöccre indul, és 400 méteren fél autót vertem Pjani könnyített lendkerekes sperdifis DOHC Sierrájára... kettesig ő vezetett fél autóval... 8)
0-100: 7.2? Az igen, gartulálok!
A legutóbb MR Dyno gyorsulásmérő műszerrel mérték az autóm egy versenyen ott 9.1 lett a 0-100ra és az 1/8ad mérföld 10.6sec, célvonali 110km/h.
Ti hogy mértétek ezt a 7.2őt? Nem lehet semmi a gép,ha az én 2.8im- nek
2 sec et ad!
Ja, a vacak szón ha azt érted hogy kopott, akkor az előny gyorsulásnál!
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Hát tegnap együtt örült velem a gép,csak úgy táncolt jobbra balra a segge! :)
igen kb 8.3 körül van a gyári 2.8i, de az köztudott hogy kevés autó tudja megfutni a gyári értékeket...legtöbbször az eladhatóság meg a reklám miatt lefaragnak néhány tizedet a valós értékből.
Meg az enyémben maradt a 2.3as difi meg a csattogós 4es váltó, ezek is közrejátszanak sokmindenben.
igen kb 8.3 körül van a gyári 2.8i, de az köztudott hogy kevés autó tudja megfutni a gyári értékeket...legtöbbször az eladhatóság meg a reklám miatt lefaragnak néhány tizedet a valós értékből.
Meg az enyémben maradt a 2.3as difi meg a csattogós 4es váltó, ezek is közrejátszanak sokmindenben.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Azért ilyen gyenge a gyorsulás, mert 85-nél kell szúrnom a hármast, de így legalább hamar megvan a 130. :D A vacak gumi meg azt jelenti, hogy rajt után fel kell engedni a gázt, mert áll egyhelyben a szekér.
A legjobb az egészben, hogy 1cm nyomva a gázpedálon -0,2 vákumal siklik 160-nal, régen padlógáz 185.
A legjobb az egészben, hogy 1cm nyomva a gázpedálon -0,2 vákumal siklik 160-nal, régen padlógáz 185.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Azért depressziós ne legyél, hogy csak 7.2 alatt van 100on a gép :)Nitrobuster wrote:Azért ilyen gyenge a gyorsulás, mert 85-nél kell szúrnom a hármast, de így legalább hamar megvan a 130. :D A vacak gumi meg azt jelenti, hogy rajt után fel kell engedni a gázt, mert áll egyhelyben a szekér.
A legjobb az egészben, hogy 1cm nyomva a gázpedálon -0,2 vákumal siklik 160-nal, régen padlógáz 185.
Legyen sok örömöd benne, aztán vigyázz magadra!
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest