Nem vagyok büszke rá
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Lesz lökös, az index abban lesz, de kell valami rés a vezetékének. A rést le fogom védeni belülről, hogy a kerék ne dobálja ott kifelé a piszkot. A lökös mögötti hűtőnyílás és a "keresztléc" is kap még élmerevítést.
Kellett a lemez, mert hát ahhoz képest, hogy a zárhíd alatt hiányzott az autó, valamiből föl kellett építeni. Még kell csinálnom pár apróságot; majd ezek után.
Kellett a lemez, mert hát ahhoz képest, hogy a zárhíd alatt hiányzott az autó, valamiből föl kellett építeni. Még kell csinálnom pár apróságot; majd ezek után.
- Attachments
-
- Ilyen volt, és még gondolkodtam, hogy betoljam az Ipolyba az egészet.
- ilyen volt.JPG (66.2 KiB) Viewed 8103 times
csak azért is......batman
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Kis fejlemény, na nem pozitív irányú: továbbra sem lehetek büszke erre a állapotra. Sajnos ismét PierRisárd-os helyzet állt elő.
(Már számozni kell - besz@rás:)
1.Az önindítóm képtelen megforgatni, nem hogy a motort, még saját magát sem egy Varta 72Ah 800A-es indító áramos aksiról. Ezért gondolom egy kisebb vagyont fognak leszedni rólam a fervill-nél. Odakint $100 az új +kb $200 még hazajön. :x
Ha aksi kell, az se jobb (35rugó) - de mindegy.
2.A zsír új vízpumpám még egy fordulatot sem tett, és kotyog b@meg. Mivel ez egy alu cucc, nem is lehet javítani, a gyárinak végül is semmi baja nem volt - azon kívül, hogy majd 10kg súlyú. :x
3.Már jó ideje keresem azt a k@va lemezt a motor meg a váltó közé, de nincs (csak kint)
(Mondjuk, ha valaki tutira tudja, elárulhatná, hogy kell-e ez a lemez egyáltalán, mikor is alulról nem is takar semmit.)
Egyelőre ennyi; elvileg pénteken Bp-en vagyok pont az ilyen csacskaságok miatt - mikor szerelhetnék is éppen .
A nagy érdeklődésre való tekintettel ha vkit érdekel, hogy néz ki a Sierra cucc a Capriban:
(Már számozni kell - besz@rás:)
1.Az önindítóm képtelen megforgatni, nem hogy a motort, még saját magát sem egy Varta 72Ah 800A-es indító áramos aksiról. Ezért gondolom egy kisebb vagyont fognak leszedni rólam a fervill-nél. Odakint $100 az új +kb $200 még hazajön. :x
Ha aksi kell, az se jobb (35rugó) - de mindegy.
2.A zsír új vízpumpám még egy fordulatot sem tett, és kotyog b@meg. Mivel ez egy alu cucc, nem is lehet javítani, a gyárinak végül is semmi baja nem volt - azon kívül, hogy majd 10kg súlyú. :x
3.Már jó ideje keresem azt a k@va lemezt a motor meg a váltó közé, de nincs (csak kint)
(Mondjuk, ha valaki tutira tudja, elárulhatná, hogy kell-e ez a lemez egyáltalán, mikor is alulról nem is takar semmit.)
Egyelőre ennyi; elvileg pénteken Bp-en vagyok pont az ilyen csacskaságok miatt - mikor szerelhetnék is éppen .
A nagy érdeklődésre való tekintettel ha vkit érdekel, hogy néz ki a Sierra cucc a Capriban:
csak azért is......batman
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Nem vagyok büszke rá
Nekem sincs benne ilyen lemez, mert sok értelmét nem láttam, na meg nincs meg nekem se.daniv6 wrote: Már jó ideje keresem azt a k@va lemezt a motor meg a váltó közé, de nincs (csak kint)
(Mondjuk, ha valaki tutira tudja, elárulhatná, hogy kell-e ez a lemez egyáltalán, mikor is alulról nem is takar semmit.)
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
egyébként nem sokból tartana kivágni egy darab lemezből, főleg nektek akik kicsit jobban otthon vagytok a lakatos melók terén mint én. mert ugye a harangot körbe lehet rajzolni meg a lukakat is át lehet jelölni.... max elöször kartonból ollóval, aztán ha már mindenhol stimmel át lehet rajzolni lemezre...szszaby wrote:Nekem sincs benne ilyen lemez, mert sok értelmét nem láttam, na meg nincs meg nekem se.daniv6 wrote: Már jó ideje keresem azt a k@va lemezt a motor meg a váltó közé, de nincs (csak kint)
(Mondjuk, ha valaki tutira tudja, elárulhatná, hogy kell-e ez a lemez egyáltalán, mikor is alulról nem is takar semmit.)
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Igen, ezt fogom tenni. Csak nincs 0.80-as lemezem, és sajnálok rá annyi időt, amennyit elvesz az életemből. Az idő meg nem nekem dolgozikBogyo28 wrote:egyébként nem sokból tartana kivágni egy darab lemezből, főleg nektek akik kicsit jobban otthon vagytok a lakatos melók terén mint én. mert ugye a harangot körbe lehet rajzolni meg a lukakat is át lehet jelölni.... max elöször kartonból ollóval, aztán ha már mindenhol stimmel át lehet rajzolni lemezre...szszaby wrote:Nekem sincs benne ilyen lemez, mert sok értelmét nem láttam, na meg nincs meg nekem se.daniv6 wrote: Már jó ideje keresem azt a k@va lemezt a motor meg a váltó közé, de nincs (csak kint)
(Mondjuk, ha valaki tutira tudja, elárulhatná, hogy kell-e ez a lemez egyáltalán, mikor is alulról nem is takar semmit.)
Last edited by daniv6 on Thu Mar 05, 2009 11:58 pm, edited 2 times in total.
csak azért is......batman
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
de jóval olcsobb mint USA-ból megvenni...daniv6 wrote:Igen, ezt fogom tenni. Csak nincs 0.80-as lemezem, és sajnálok rá annyi időt, amennyit egy ilyen pepecs meló elvesz az életemből. Az idő meg nem nekem dolgozik
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Nem vagyok büszke rá
Te árulod a motort a V8-on?
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Igen, árulom, de nem minden áron, mivel jóval többe van. Egyelőre nem kenyérre kell. Vagyis a kocsit ettől független megcsinálom és ha a beépítésig nem viszik el, megmarad.
csak azért is......batman
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Ha má' itt vagyok megírom: Befejeztem a kasznizását, jön a felületkezelés alul, festéshez előkészítés, fényezés, üregelés, hiányosságok pótlása, összeszerelés aztán....................GO!!!
csak azért is......batman
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Nem vagyok büszke rá
Hajrá!!!!!!!Nem ér feladni!!!!!!!!!daniv6 wrote:Ha má' itt vagyok megírom: Befejeztem a kasznizását, jön a felületkezelés alul, festéshez előkészítés, fényezés, üregelés, hiányosságok pótlása, összeszerelés aztán....................GO!!!
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
12-én már a festőhöz kellett volna vinnem, de csúszásban vagyok nem kicsit, sajnos komplikációk léptek föl, amin már nem szoktunk csodálkozni.
Speyer-i kiruccanás kétséges
Speyer-i kiruccanás kétséges
csak azért is......batman
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Nagy volt ma az ijedtség, a bölcső, az éxijtárcsa meg a stabilizátor mint akadály került látótérbe, de mostanra megoldottam ...... ezt is. Sajnos menni még nem fog egy ideig, mert minden útban van a motornak, és egyelőre jól néz ki; de döntenem kell, hogy a motort járatom, vagy a kormányt tekergetem, a kettő ugyanis nem fér meg egyszerre abba a marha nagy motortérben...még. A gépháztetőt (sajnos?) ki kell vágnom a légszűrőháznak, de eső esetére valami zárható megoldást is keresek rá - mondjuk, biztos így is megfognak találni érte a Tudod Kik?.
A kipuff kérdést 1:1be a Dunakeszin található műhelyre bízom. A vezetékköteg ugyanúgy mint a főfék, még mindig nincs megoldva. A belseje elvileg megvan, csak még nem nálam - majd összeszedem má', csak jussak ki a városból. Sajnos Speyer-re nem leszek kész - de ezt gondoltam - , úgyhogy a helyemet (vagy mit?) aki kapja, marja. Egyelőre ennyi.
Képek majd lesznek a dögről,...........ha kész lesz.
A kipuff kérdést 1:1be a Dunakeszin található műhelyre bízom. A vezetékköteg ugyanúgy mint a főfék, még mindig nincs megoldva. A belseje elvileg megvan, csak még nem nálam - majd összeszedem má', csak jussak ki a városból. Sajnos Speyer-re nem leszek kész - de ezt gondoltam - , úgyhogy a helyemet (vagy mit?) aki kapja, marja. Egyelőre ennyi.
Képek majd lesznek a dögről,...........ha kész lesz.
csak azért is......batman
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Belefáradtam, de most komolyan. Kaszni, fékek, futómű, kormánymű rendben, az aljához nem kell nyúlni egy ideig.De hát ez a motor ez kész :x . Egyszerűen nem bírok vele.
Megvan az eredeti 2.0 sor4 felújított, bejáratott motorja is, aut váltós.
A V8 motor kivételével ha valaki letenne 2kilót odaadnám. Mert ennek ebben a formában nincs se füle, se farka. Egy ideig pihentetem is a dolgot, úgysem viszik el. Folyamatosan csúszok le a rendezvényekről és talikról. Úgyhogy mivel Speyer nem jött össze, - pedig tényleg rajta voltam a szeren - az évadzárót választottam ki debütálásnak. Most már látom, hogy az is túl közel van, ez meg egy feneketlen kút. Pedig jól indult. Majd lesz valahogy, csak nehogy tényleg az Ipolyban kössön ki szegény.
Megvan az eredeti 2.0 sor4 felújított, bejáratott motorja is, aut váltós.
A V8 motor kivételével ha valaki letenne 2kilót odaadnám. Mert ennek ebben a formában nincs se füle, se farka. Egy ideig pihentetem is a dolgot, úgysem viszik el. Folyamatosan csúszok le a rendezvényekről és talikról. Úgyhogy mivel Speyer nem jött össze, - pedig tényleg rajta voltam a szeren - az évadzárót választottam ki debütálásnak. Most már látom, hogy az is túl közel van, ez meg egy feneketlen kút. Pedig jól indult. Majd lesz valahogy, csak nehogy tényleg az Ipolyban kössön ki szegény.
csak azért is......batman
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
tudom hogy az nem segít hogy másoknak is szar, de a tapasztalat: amikor mi eddig olyat csináltunk amit még más nem, kb 1,5 - 2 év volt mire rendesen müködött. a Sunyá-é is, az enyém is meg még jópár autó. az ember eltervez mindent, hogy 1 - 2 hónap és megy a tuti, aztán csak jönnek sorban a problémák amiket meg kell oldani, és az idő csak telik, a pénz meg megy. de azért lassan elfogynak a buktatók és elkészül az autó, csak legyél türelemmel!!!!daniv6 wrote:Belefáradtam, de most komolyan. Kaszni, fékek, futómű, kormánymű rendben, az aljához nem kell nyúlni egy ideig.De hát ez a motor ez kész :x . Egyszerűen nem bírok vele.
Megvan az eredeti 2.0 sor4 felújított, bejáratott motorja is, aut váltós.
A V8 motor kivételével ha valaki letenne 2kilót odaadnám. Mert ennek ebben a formában nincs se füle, se farka. Egy ideig pihentetem is a dolgot, úgysem viszik el. Folyamatosan csúszok le a rendezvényekről és talikról. Úgyhogy mivel Speyer nem jött össze, - pedig tényleg rajta voltam a szeren - az évadzárót választottam ki debütálásnak. Most már látom, hogy az is túl közel van, ez meg egy feneketlen kút. Pedig jól indult. Majd lesz valahogy, csak nehogy tényleg az Ipolyban kössön ki szegény.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: Nem vagyok büszke rá
Kitartás senkinek nem megy elsőre és egy ilyen autón mindig van valami!Ha befejezted lassan kezdheted előlről,de mi Caprisok szeretjük ezt csinálni!Ha nem így lenne gyufa és szalonnasütés!
Ne add fel!(NEM ÉRI MEG FELADNI!)
Ne add fel!(NEM ÉRI MEG FELADNI!)
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII