Page 12 of 22

Posted: Thu Feb 22, 2007 4:36 pm
by Blant
de ők itt tökre V4ről beszélnek :D
Ez a Topic címe is :-)

Posted: Thu Feb 22, 2007 5:44 pm
by guriga
German Capri wrote:Már hogyne lenne Cologne V6-osban 2000-es???kibaszott sok van belőle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :evil: :twisted:
Köszönjük az építő jellegű hozzászólást... :D
Balnt wrote:de ők itt tökre V4ről beszélnek
Köszönjük az építő jellegű hozzászólást... :D

Ki - ki eldöntheti melyik köszönet volt irónikus... :lol:

Posted: Thu Feb 22, 2007 7:54 pm
by Nitrobuster
Benéztem a gyertyanyíláson keresztül, és még látszik a hónolás benne. :D[/quote]


Hogy ne TCSak a TÉCSÉ szívja a véred :D

Azért, mert látod a hónolást, attól még nem biztos, hogy jó a henger. Főleg ha eredetileg jó mélyen hónolták, akkor sohasem volt jó. De nálam a legtöbb henger amit furatni viszek láthatóak a hónolás nyomai. Általában ott kopik el teljesen, ahol a dugatyúszoknya ráfeszül a hengerfalra, persze ettől lehet jó is. Az LC ill HC kérdésedre a pintoból kiindulva a dugattyú magasság lehet más.

Posted: Thu Feb 22, 2007 8:00 pm
by Blant
guriga wrote:
German Capri wrote:Már hogyne lenne Cologne V6-osban 2000-es???kibaszott sok van belőle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :evil: :twisted:
Köszönjük az építő jellegű hozzászólást... :D
Balnt wrote:de ők itt tökre V4ről beszélnek
Köszönjük az építő jellegű hozzászólást... :D

Ki - ki eldöntheti melyik köszönet volt irónikus... :lol:
Szívesen :twisted:

Bár nekem tök mindegy melyik volt ironikus :-)

Posted: Fri Feb 23, 2007 12:03 am
by guriga
Blant wrote: Szívesen :twisted:
Bár nekem tök mindegy melyik volt ironikus :-)
Szerinted?
Kinézem belőled, hogy azért érzed a különbséget a 2 hozzászólás között...
:-)

Posted: Fri Feb 23, 2007 12:43 am
by Blant
Na jó, jó, ez kedves :twisted: De lehet, hogy alaptalanul :twisted:

Posted: Fri Feb 23, 2007 11:34 am
by Bogyo28
guriga wrote:
szszaby wrote:
bogyo28 wrote: a Bogyó féle 1.7 V4 még a Bogyónál van, de nem a régebben emlegetett szétszedett moci, hanem egy müködőképes darab. Szabynál most egy félig Bogyó féle 2.0 Esex van...
Bizony, de ahogy vesszük lehet hogy egy félig Szaby féle tranyó lesz nálad. :lol: :lol: :lol:
A lelke nálam van. 8) :lol:
ÖÖöööö.... ...és mi van a félig szétszedett 1.7-tel a csomagtartóban? :?:
:?
Azt hiszem nem értem teljesen, de nem is fontosak a részletek .
Bogyó mi a terved az 1.7-tel? Gondolom kell az eredetvizsga miatt. ..és aztán?
Ha megválnál tőle, vagy csak 1-2 alkatrésztől (mert pl. kell a pénz a szabadlábrahelyezéshez :-) ) szívesen átveszem megőrzésre.

...míg bent vagy... :-)
nem azt a tranyot vettem meg aminek a mocija szét volt szedve a csomiba, hanem egy másikat, aminek a mocija most Szabynál van. A másik tranyó 1.7 V4-e az átíratás után kikerül, akkor majd beszélhetünk az eladásról.

Posted: Fri Feb 23, 2007 1:38 pm
by guriga
bogyo28 wrote:nem azt a tranyot vettem meg aminek a mocija szét volt szedve a csomiba, hanem egy másikat, aminek a mocija most Szabynál van. A másik tranyó 1.7 V4-e az átíratás után kikerül, akkor majd beszélhetünk az eladásról.
Aham. Akkor még egy utolsó kérdés:
Az a szétszedett mocis tranyó megvan még?
Ha igen privátban van egy elérhetőséged?

kösz.

Posted: Fri Feb 23, 2007 7:15 pm
by German Capri
Ja vágom az iróniát,de ekkorát nem szabad tévedni!!méghogy nincs 2.0 V6 :lol: akkor sokunknak valami szellemmotor hajtja a verdát :nem:

Posted: Fri Feb 23, 2007 7:41 pm
by guriga
Ok. köszi. :?
Tudom azért javítottál ki, mert létezik v6. Ültem is benne, láttam is olyat.
..de nem arról beszéltünk. Sszaby v4-éről ment a diszkurzus, meg hogy milyen v4-eket raktak P5-be.

Hmmm... Valószinüleg rosszul fogalmaztam, így gondolmom nem félreérthető annyira:
V4 cologne-ból tudtommal nincs 2000-es, míg essexből van.
Így OK? :wink:

Posted: Fri Feb 23, 2007 8:13 pm
by German Capri
sejtem mire gondolsz :lol: én csak arra reagáltam,hogy nincs cologne motorból 2000-es,na de ne ragozzuk tovább :)

Posted: Fri Feb 23, 2007 10:19 pm
by Bogyo28
guriga wrote:
bogyo28 wrote:nem azt a tranyot vettem meg aminek a mocija szét volt szedve a csomiba, hanem egy másikat, aminek a mocija most Szabynál van. A másik tranyó 1.7 V4-e az átíratás után kikerül, akkor majd beszélhetünk az eladásról.
Aham. Akkor még egy utolsó kérdés:
Az a szétszedett mocis tranyó megvan még?
Ha igen privátban van egy elérhetőséged?

kösz.
elküldhetem, de az a fazont nem tudtam ősz óta meggyözni hogy adja el a komplett autot, nem hiszem hogy neked elad valamit a mociból. a moci szét van szedve, már rozsdásak a hengerfalak, de a fazon szerint az tök jó még, csak kell valaki aki összerakja, ezért nem akarja eladni. a szokásos szöveg, hogy majd megcsináltatja....

Posted: Fri Feb 23, 2007 11:49 pm
by Blant
Ha a hengerfal rozsdás az télleg nem gáz. Télleg össze lehet rakni, csak az a baj, hogy meg kell fúrni előtte :twisted:

Posted: Tue Feb 27, 2007 5:08 pm
by guriga
Nem pont ebbe a topicba illik, de nem akartam egy Szilent topikot csinálni.

Szereztem jófajta anyagokat, amikből a szilenteket akarom esztergáltatni. (lokoszt forever)
Kipróbáltuk, vékony késsel vágható - szabható a cucc, úgyhogy első körben öröm.
Aztán szétszedtem a donor autó futóművét (hogy majd azok alapján készülnek el a prototipusok) és csak amorf gumi-sár-olaj képződményeket találtam. :-(
Venni nem szívesen veszek egy garnitúrát csak a méret miatt.
Az a kérdésem, hogy van aki meg tudja pontosan mondani, hogy mekkora a méretük az MKI -be való gumi szilenteknek? (Igen szinte mind érdekel...)
Jobb lenne valami rajzos megoldás. Sszaby! Te ilyen alkatrész katalógus elött ülsz naphosszat nincs valami tipped?
Előre is kösz!
Image

Posted: Tue Feb 27, 2007 5:14 pm
by szszaby
A lengőkarba való szilentjeim vannak újak, azokat meg tudom mérni.