Page 1 of 13

2.3 v6 segitség kellene

Posted: Sat Apr 02, 2005 7:47 pm
by Bogyo28
sogornak betöltöttük a vizet a mociba, és a váltó és a motor összefogatásánál ömlik belöle a víz. van valakinek ötlete hogy mi lehet ez. ezt a részét nem néztük meg a motornak amikor beraktuk, nem lett leszedve a kuplung, remélem nem törött a blokk....

Posted: Sat Apr 02, 2005 8:50 pm
by CapriTurbo
Nekem ki volt rohadva a fagydugóm, a lendkerék alatt.

Posted: Sat Apr 02, 2005 9:20 pm
by Elvis
Bocs, hogy belepofázok, de én is jártam már így. Jobb esetben fagydugó, de nekem sajnos blokkrepedésem volt.

Posted: Sun Apr 03, 2005 9:30 am
by Bogyo28
akkor remélem hogy fagydugo. nem tudtam hogy ott is van, majd kiderül mennyire szar...

Posted: Fri Apr 22, 2005 12:25 am
by Blant
Mi lett végül a mocival? Fagydugó volt? AZ én 2,3 v6om vezérműves. Kicsit dízeles hangaj a van :-)

Posted: Fri Jun 17, 2005 9:47 pm
by Tibi
Helo
szoval lenne egy kérdésem: baloldalt feketén füstölö olajat köpö kipufogó, jobboldalt csak inditáskor ha minden igaz. Padlógázra nem reagál. Szóval mik lehetnek ennek az okai? Menthető a motor, vagy egyszerűbb kidobni és újat (másikat) venni? Köszi
Üdv Tibi

Posted: Sun Jun 19, 2005 1:04 pm
by Blant
Szerintem lehet hengerfejtömítés, vagy valamelyik dugattyú és/vagy gyűrű! Vidd el egy kompresszió mérésre az sokat elárul. Nézd meg nem olajos-e a hűtővíz.

Posted: Wed Jun 29, 2005 7:34 am
by Tibi
Helo
megint nyafogoknék egy kicsit. Mivel szeretnék már magaménak tudni egy Caprit ezért néhányat +néztem mostanában. Nem akartam külön topic-ot nyitni a bajomnak, a alényeg ez lenne. Németo-bol elég rég behozott 2.3-as MK3-ba itthon 1.6-os berregőt tettek. Hogy miért azt nem igazán értem mert mióta Gigford elvitt a 2.8cal egy körre azóta mást nem is akarok :) :) :) :) (köszi, és bocs csak tegnap lett + minden vizsgám és még reggel "szétszórt " :) vok) Szal német forgalmiban 2.3 magyarban 1.6 . És engem az érdekelne, h vissza lehet -e ezt csinalni mert eza 1.6 nem volt vmi harapos :) akkor meg minek egy ilyen sportkocsi, ha nem megy :?: :?: :?: :?:
Csak egy kicsit ehez kapcsolodó dolog: a bácsi aki ezt árulja egy kibelezett MK2-t adna hozzá alkatrésznek. Na ez nekem egyáltalán nem kell, ezért nem is akarom kifizetni de ő csak együtt adná a kettőt. Ha vkinek esetleg kéne vagy akármi irjon mert az alkudozásnál jól jön. Képek vannak nálam a bácsinak nincs net. Ha vkit érdekel vmi akkor irjon, a 2.3 - 1.6 - 2.sok :) ügyben főleg.
Üdv Tibi

Posted: Wed Jun 29, 2005 9:11 am
by Bogyo28
Ha a magyar papirban hivatalosan van 1.6-os moci, akkor a német papir nem számít. Ha nagyobb mocit akarsz bele, és le is akarod papirozni, kell venni egy nagyobb mocit, a legegyszerübb az eset ha capriból van. Kell kérni egy átépítési engedéjt. Összerakni az autót, elmegy levizsgázni és utánna átírják a forgalmiba az okmányirodán. Akkor vagy kicsit nagyobb gondban, ha nem csak a mocit cserélte le az elöző matador. Én ugyanis gyárilag 1.6-os caprit vettem anno, és a 2.8 átépítéshez ki kellett cserélni a váltót, a kardánt, a hátsó hidat és a kipuff rendszert. Ha szerncséd van csak egy váltóharang, moci és kipuff rendszer csere. Akkor hozd el az MK II-öt töle, hga az V6-os volt, és megvan benne a kardán, difi, váltó stb, mert akkor csak egy mocit kell szerezned, az meg elég egyszerü.

Bogyó

Posted: Wed Jun 29, 2005 9:40 am
by Tibi
Helo
elég durván hangzik :( . Attol tartok, h eég sok minden ki lett benne csrélve mert a bácsi ilyen barkácsolós - felújítós dolgokban van benne. Meg nehéz kiszedni belőle az infót meret feszt a motorjairol beszél. Amugy tök rendes+ kedves volt csak sokat beszélt :). (Az összes kocsiját, motorját elvihettük volna 1 körre ami müködik csak azért nem akartuk...)Van kb 20 autoja + vagy 35 motorja amiket restaurál. A MK2-röl nem derült ki, h milyen mert "egy haverom hozta be alkatrésznek" és 1 darab papir sincs már rola. Viszont a 2.3as moci+ kotyogós váltó+ karbi ott áll a garázsban földre rakva. És bezéltem vele +int, azt mondta, h a 2.3 as cuccok vannak a kocsi alatt. Váltó és motorcsere kell csak. Viszont ha kicserélem a motort és le akarom papirozni akkor gondolom az auto összes hibáját ki kéne javitani, h +legyen a papir ugye???????
Jaaa és azsir kipuff rendszer be van dobva az MK2 csomitartojába :)
Üdv Tibi

Posted: Wed Jun 29, 2005 10:42 am
by taunus73sw
bogyo28 wrote:Ha a magyar papirban hivatalosan van 1.6-os moci, akkor a német papir nem számít. Ha nagyobb mocit akarsz bele, és le is akarod papirozni, kell venni egy nagyobb mocit, a legegyszerübb az eset ha capriból van. Kell kérni egy átépítési engedéjt. Összerakni az autót, elmegy levizsgázni és utánna átírják a forgalmiba az okmányirodán. Akkor vagy kicsit nagyobb gondban, ha nem csak a mocit cserélte le az elöző matador. Én ugyanis gyárilag 1.6-os caprit vettem anno, és a 2.8 átépítéshez ki kellett cserélni a váltót, a kardánt, a hátsó hidat és a kipuff rendszert. Ha szerncséd van csak egy váltóharang, moci és kipuff rendszer csere. Akkor hozd el az MK II-öt töle, hga az V6-os volt, és megvan benne a kardán, difi, váltó stb, mert akkor csak egy mocit kell szerezned, az meg elég egyszerü.

Bogyó
Bocs Bogyó, de a Regadót elhagytad. Ez most 500 000 Ft a fenti csere esetén, és megfizetése nélkül nincs motorcsere:(

Posted: Wed Jun 29, 2005 11:04 am
by Tibi
:w: azzzzziggennnn

Posted: Wed Jun 29, 2005 12:38 pm
by German Capri
Csá!Engem érdekelne az MK II-es.Valami árat tudsz mondani legalább közelítőleg,köszi!

Posted: Wed Jun 29, 2005 12:41 pm
by German Capri
Küldenél képet a II-esről?germancapri@freemail.hu

Posted: Wed Jun 29, 2005 12:43 pm
by gizmo
German Capri wrote:Küldenél képet a II-esről?germancapri@freemail.hu
csak nem kell még egy MkII-es a családba? :D ennyire megtetszett? 8)
tesód kormányrázása megszünt végül?