2.3 v6 segitség kellene
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
2.3 v6 segitség kellene
sogornak betöltöttük a vizet a mociba, és a váltó és a motor összefogatásánál ömlik belöle a víz. van valakinek ötlete hogy mi lehet ez. ezt a részét nem néztük meg a motornak amikor beraktuk, nem lett leszedve a kuplung, remélem nem törött a blokk....
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Mi lett végül a mocival? Fagydugó volt? AZ én 2,3 v6om vezérműves. Kicsit dízeles hangaj a van 

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Szerintem lehet hengerfejtömítés, vagy valamelyik dugattyú és/vagy gyűrű! Vidd el egy kompresszió mérésre az sokat elárul. Nézd meg nem olajos-e a hűtővíz.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Helo
megint nyafogoknék egy kicsit. Mivel szeretnék már magaménak tudni egy Caprit ezért néhányat +néztem mostanában. Nem akartam külön topic-ot nyitni a bajomnak, a alényeg ez lenne. Németo-bol elég rég behozott 2.3-as MK3-ba itthon 1.6-os berregőt tettek. Hogy miért azt nem igazán értem mert mióta Gigford elvitt a 2.8cal egy körre azóta mást nem is akarok :) :) :) :) (köszi, és bocs csak tegnap lett + minden vizsgám és még reggel "szétszórt " :) vok) Szal német forgalmiban 2.3 magyarban 1.6 . És engem az érdekelne, h vissza lehet -e ezt csinalni mert eza 1.6 nem volt vmi harapos :) akkor meg minek egy ilyen sportkocsi, ha nem megy
Csak egy kicsit ehez kapcsolodó dolog: a bácsi aki ezt árulja egy kibelezett MK2-t adna hozzá alkatrésznek. Na ez nekem egyáltalán nem kell, ezért nem is akarom kifizetni de ő csak együtt adná a kettőt. Ha vkinek esetleg kéne vagy akármi irjon mert az alkudozásnál jól jön. Képek vannak nálam a bácsinak nincs net. Ha vkit érdekel vmi akkor irjon, a 2.3 - 1.6 - 2.sok :) ügyben főleg.
Üdv Tibi
megint nyafogoknék egy kicsit. Mivel szeretnék már magaménak tudni egy Caprit ezért néhányat +néztem mostanában. Nem akartam külön topic-ot nyitni a bajomnak, a alényeg ez lenne. Németo-bol elég rég behozott 2.3-as MK3-ba itthon 1.6-os berregőt tettek. Hogy miért azt nem igazán értem mert mióta Gigford elvitt a 2.8cal egy körre azóta mást nem is akarok :) :) :) :) (köszi, és bocs csak tegnap lett + minden vizsgám és még reggel "szétszórt " :) vok) Szal német forgalmiban 2.3 magyarban 1.6 . És engem az érdekelne, h vissza lehet -e ezt csinalni mert eza 1.6 nem volt vmi harapos :) akkor meg minek egy ilyen sportkocsi, ha nem megy




Csak egy kicsit ehez kapcsolodó dolog: a bácsi aki ezt árulja egy kibelezett MK2-t adna hozzá alkatrésznek. Na ez nekem egyáltalán nem kell, ezért nem is akarom kifizetni de ő csak együtt adná a kettőt. Ha vkinek esetleg kéne vagy akármi irjon mert az alkudozásnál jól jön. Képek vannak nálam a bácsinak nincs net. Ha vkit érdekel vmi akkor irjon, a 2.3 - 1.6 - 2.sok :) ügyben főleg.
Üdv Tibi
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Ha a magyar papirban hivatalosan van 1.6-os moci, akkor a német papir nem számít. Ha nagyobb mocit akarsz bele, és le is akarod papirozni, kell venni egy nagyobb mocit, a legegyszerübb az eset ha capriból van. Kell kérni egy átépítési engedéjt. Összerakni az autót, elmegy levizsgázni és utánna átírják a forgalmiba az okmányirodán. Akkor vagy kicsit nagyobb gondban, ha nem csak a mocit cserélte le az elöző matador. Én ugyanis gyárilag 1.6-os caprit vettem anno, és a 2.8 átépítéshez ki kellett cserélni a váltót, a kardánt, a hátsó hidat és a kipuff rendszert. Ha szerncséd van csak egy váltóharang, moci és kipuff rendszer csere. Akkor hozd el az MK II-öt töle, hga az V6-os volt, és megvan benne a kardán, difi, váltó stb, mert akkor csak egy mocit kell szerezned, az meg elég egyszerü.
Bogyó
Bogyó
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Helo
elég durván hangzik :( . Attol tartok, h eég sok minden ki lett benne csrélve mert a bácsi ilyen barkácsolós - felújítós dolgokban van benne. Meg nehéz kiszedni belőle az infót meret feszt a motorjairol beszél. Amugy tök rendes+ kedves volt csak sokat beszélt :). (Az összes kocsiját, motorját elvihettük volna 1 körre ami müködik csak azért nem akartuk...)Van kb 20 autoja + vagy 35 motorja amiket restaurál. A MK2-röl nem derült ki, h milyen mert "egy haverom hozta be alkatrésznek" és 1 darab papir sincs már rola. Viszont a 2.3as moci+ kotyogós váltó+ karbi ott áll a garázsban földre rakva. És bezéltem vele +int, azt mondta, h a 2.3 as cuccok vannak a kocsi alatt. Váltó és motorcsere kell csak. Viszont ha kicserélem a motort és le akarom papirozni akkor gondolom az auto összes hibáját ki kéne javitani, h +legyen a papir ugye???????
Jaaa és azsir kipuff rendszer be van dobva az MK2 csomitartojába :)
Üdv Tibi
elég durván hangzik :( . Attol tartok, h eég sok minden ki lett benne csrélve mert a bácsi ilyen barkácsolós - felújítós dolgokban van benne. Meg nehéz kiszedni belőle az infót meret feszt a motorjairol beszél. Amugy tök rendes+ kedves volt csak sokat beszélt :). (Az összes kocsiját, motorját elvihettük volna 1 körre ami müködik csak azért nem akartuk...)Van kb 20 autoja + vagy 35 motorja amiket restaurál. A MK2-röl nem derült ki, h milyen mert "egy haverom hozta be alkatrésznek" és 1 darab papir sincs már rola. Viszont a 2.3as moci+ kotyogós váltó+ karbi ott áll a garázsban földre rakva. És bezéltem vele +int, azt mondta, h a 2.3 as cuccok vannak a kocsi alatt. Váltó és motorcsere kell csak. Viszont ha kicserélem a motort és le akarom papirozni akkor gondolom az auto összes hibáját ki kéne javitani, h +legyen a papir ugye???????
Jaaa és azsir kipuff rendszer be van dobva az MK2 csomitartojába :)
Üdv Tibi
- taunus73sw
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 150
- Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: BUDAPEST
- Contact:
Bocs Bogyó, de a Regadót elhagytad. Ez most 500 000 Ft a fenti csere esetén, és megfizetése nélkül nincs motorcsere:(bogyo28 wrote:Ha a magyar papirban hivatalosan van 1.6-os moci, akkor a német papir nem számít. Ha nagyobb mocit akarsz bele, és le is akarod papirozni, kell venni egy nagyobb mocit, a legegyszerübb az eset ha capriból van. Kell kérni egy átépítési engedéjt. Összerakni az autót, elmegy levizsgázni és utánna átírják a forgalmiba az okmányirodán. Akkor vagy kicsit nagyobb gondban, ha nem csak a mocit cserélte le az elöző matador. Én ugyanis gyárilag 1.6-os caprit vettem anno, és a 2.8 átépítéshez ki kellett cserélni a váltót, a kardánt, a hátsó hidat és a kipuff rendszert. Ha szerncséd van csak egy váltóharang, moci és kipuff rendszer csere. Akkor hozd el az MK II-öt töle, hga az V6-os volt, és megvan benne a kardán, difi, váltó stb, mert akkor csak egy mocit kell szerezned, az meg elég egyszerü.
Bogyó
1973 TAUNUS SW 1600 XL
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Küldenél képet a II-esről?germancapri@freemail.hu
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
csak nem kell még egy MkII-es a családba? :D ennyire megtetszett? 8)German Capri wrote:Küldenél képet a II-esről?germancapri@freemail.hu
tesód kormányrázása megszünt végül?
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC